יום ראשון, 24 במאי 2015

לראשונה, אליזבת ארדן משיק מכשור חדשני לאבחון העור, בלעדית בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון – סורק העור של אליזבת ארדן


מניו יורק – לישראל
CHECKED IN. NOW CHECK YOUR SKIN

לראשונה, אליזבת ארדן משיק מכשור חדשני לאבחון העור, בלעדית בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון – סורק העור של אליזבת ארדן

סריקת העור המותאמת אישית מאפשרת לאבחן את הצרכים האינדיבידואליים של העור ולהעניק את טיפול העור המומלץ ביותר כדי להשיג את התוצאה הרצויה לשיקום העור
 


שירות סריקת העור, האבחון והייעוץ יפעל בחנות JR במהלך כל חודש יוני – חינם, ללא התניה ברכישת מוצרים!

אין ספק כי עור חלק וקורן הינו משאת נפשו של כל אחת ואחד מאיתנו. ידוע לכל, כי תזונה לקויה, שינויים קיצוניים במזג האוויר, מתח, חשיפה לשמש והגיל הכרונולוגי הינם מרכיבים עיקריים העלולים לגרום להזדקנות מואצת של העור. ממחקרים שנעשו, נמצא כי 80% מן הנזק הנגרם לעור, נגרם דווקא על ידי הסביבה ולא הזמן. כתוצאה מכך, נשים כיום מזדקנות במהירות רבה יותר עקב מתחים אליהם הן חשופות ונזקים סביבתיים.

בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, מבינים את האתגרים והבעיות הטמונות באורח החיים של היום. בשיתוף פעולה עם מותג הקוסמטיקה היוקרתי אליזבת ארדן, החליטו השניים לאגד כוחות ולהביא לארץ את הפתרון האולטימטיבי המאפשר לתת מענה לנזקים הנגרמים לעור כתוצאה מהאתגרים הללו – סורק עור ייחודי שמגלה מה העור שלך מסתיר, בעזרת הטכנולוגיה החדישה ביותר באבחון וטיפוח העור.

סורק העור של אליזבת ארדן הינו מכשיר נייד המאפשר הענקת ייעוץ טיפוח מדויק ואינדיבידואלי עבור כל לקוח/ה. סריקה מהירה באמצעות סורק העור, חושפת בעיות שלא ניתן לראות בעין בלתי מזוינת וכך ניתן לגלות את הצרכים הייחודיים והאינדיווידואליים של העור, ביניהם: אבחון פיגמנטציה, נזקי שמש והתייבשות העור, מרקם, נקבוביות מוגדלות, זוהר/ בהירות, לחות וגמישות העור.

ניתן לבחור באחת משלוש הבדיקות הבאות:

ניתוח מקיף של העור- אבחון עור מקיף בחמישה צעדים שיעריך את מצבו האמיתי של עורך, החל מגוון עור לא אחיד ועד לאטימות בעור.

ניתוח הזוהר והלחות- סט מותאם של בדיקות המתמקדות ברמות הלחות של העור בשתי דרכים שונות, בתוספת סריקה מיידית של זוהר העור בעזרת המצלמה המיקרוסקופית.

ניתוח פיגמנטציה- במקרה של חששות ספציפיים סביב כתמים כהים, נמשים וכתמים בהירים, בדיקות אלה נעזרות במצלמה ובחיישן על מנת לקבוע את חומרת התופעה ולהתאם מוצר אשר יספק ללקוחה שינוי יוצא דופן.

סורק העור עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת למדידת העור של הלקוחה בקטגוריות מרכזיות. התוצאות מושוות לממוצע בקבוצת הגיל של הלקוחה. ללקוחה ניתן ציון בכל אחת מהקטגוריות המרכזיות.

על בסיס התוצאות המתקבלות מסורק העור בקלות ובמהירות (במשך כ-5 דקות בלבד), מומחי היופי של אליזבת ארדן יוכלו להמליץ על שגרת הטיפוח המומלצת ביותר עבורך, באופן אישי, כדי להשיג את התוצאה לשיקום העור.

מוצרי אליזבט ארדן
מעניקים גמישות לעור הפנים.
לאחר שימוש מתמשך הבחנתי כי עור הפנים שלי רך וצעיר יותר
הסרמיד במוצר מסייע לשיקום ומיצוק העור לטובת מראה אחיד, מתחדש ויפה יותר.
אהבתי מאוד את הריחות הנפלאים של מוצרי המיצוק.
מומלץ בחום.

בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון יוקם מתחם אשר עיצובו שואב השראה מעולמות הספא של אליזבת ארדן   ניו יורק – יוקרתי אך יחד עם זאת מעניק תחושה חמימה ונגישה. אבחון העור יכלול ייעוץ לטיפוח העור ואיפור מותאם אישית עם המומחים של אליזבת ארדן.

*השירות יפעל בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון במהלך כל חודש יוני – חינם!

**השירות אינו מותנה ברכישת מוצרים מבית אליזבת ארדן.