יום שישי, 25 בינואר 2019

M&M & MOVIE מרס ישראל משיקה אריזת Sharing של M&M בטעמים נבחרים- ההשקה תלווה בשיתוף פעולה של המותג עם רשת בתי הקולנוע YES PLANET


M&M & MOVIE
מרס ישראל משיקה אריזת Sharing  של M&M בטעמים נבחרים




ההשקה תלווה בשיתוף פעולה של המותג עם
 רשת בתי הקולנוע YES PLANET


מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים באריזת Sharing של כ- 300 גרם בשני טעמים נבחרים: שוקולד ובוטנים. זאת לאור ההצלחה של המהדורה המוגבלת שהושקה בקיץ האחרון.

עולמה של רויטל 

עולמה של רויטל
ההשקה תלווה בשיתוף פעולה של המותג עם רשת בתי הקולנוע יס פלאנט, כחלק מערכי המותג אשר מעודד חוויות מהנות בעולם הקולנוע, בנוסף, יציעו המזנונים בקולנוע תפריט מיוחד במחיר משתלם.
במסגרת זו, תהיה נוכחות של המותג באולמות הקולנוע וכן יוקרן סרטון פרסומת בכיכובן של דמויות M&M הקורא לצופים לכבות את הסלולרי. עוד במסגרת הפעילות, מעניק המותג כרטיס זוגי לסרט ביס פלאנט בקנייה של 2 מארזי M&M 300 גרם ברשתות המזון: קונים 2 מארזים, שולחים תמונה של החשבונית והמוצרים לעמוד הפייסבוק של  M&M ומקבלים במתנה כרטיס זוגי לסרט – בכפוף להוראות התקנון בעמוד הפייסבוק של המותג.

תמיד כיף לקנות חבילת   
M&M
בכניסה לסרט ולחלוק בזוג חבילה מתוקה שלא רוצים שתסתיים.
הסרט הופך למתוק יותר ומהנה.
הסוכריות קראנציות ומתוקות ומתנפצות בפה.
מבצע מצויין בבית הקלנוע יס פלנט בשיתוף עם חטיפי מרס.


כמו כן, תתקיים פעילות חוויתית של 'שעשועון מהסרטים' במספר רשתות מזון שתבדוק עד כמה הצרכנים מכירים סצנות חבר'ה קולנועיות ותאפשר זכייה בערכת קולנוע מדליקה של M&M.
משיווק מרס ישראל נמסר כי " בקיץ האחרון השקנו במהדורה מוגבלת את אריזת ה  Sharing לעידוד צריכה מהנה ומשותפת של M&M ולאור הצלחת המהדורה והביקוש הגדול לאריזות המוגדלות בקרב הצרכנים החלטנו להשיקן שוב ולהפכן למוצר קבוע על המדף. כחלק מערכי המותג החלטנו לייצר פעילות שתתקשר לקונספט ולערכי הכיף והשיתוף של מותג M&M , ויחד עם רשת הקולנוע המובילה בישראל יס פלאנט נוכל לאפשר לצרכנים לחלוק את  חווית ה M&M עם חברים, תוך חיבור לעולם הקולנוע.

האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 21.90 שקלים במגוון רשתות המזון.
עולמה של רויטל 

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר:
M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.  
עולמה של רויטל 


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!