יום רביעי, 9 במאי 2018

לקראת משחקי המונדיאל: המותג "הד אנד שולדרס" משיק שמפו ממותג במחווה לשוער האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופו


לקראת משחקי המונדיאל:
המותג "הד אנד שולדרס" משיק שמפו ממותג במחווה לשוער האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון



לקראת אירועי המונדיאל שייפתחו באמצע חודש יוני 2018, משיק מותג השמפו המוביל Head & Shoulders את סדרת מוצרי ULTRA MEN במיתוג חדש: על הבקבוקים החדשים תתנוסס תמונתו של שוער הכדורגל האגדי ג'יאנלואיג'י (ג'יג'י) בופון, אשר שיחק בקבוצת יובנטוס ונבחרת איטליה, ובחודש נובמבר האחרון הכריז על פרישתו מעולם הכדורגל, לאחר 176 הופעות בנבחרת איטליה, שיא ההופעות בהיסטורית הנבחרת. השוער האיטלקי נחשב לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר בעולם הכדורגל ומדורג כאחד מהשוערים הגדולים בהיסטוריה של המשחק.

סדרת  ULTRA MEN: ניחוח עוצמתי מותאם לגבר, שיער חזק יותר עד ו100% נקי מקשקשים

הד אנד שולדרס, מותג השיער המוביל בעולם, מציע לגברים את סדרת שמפו in13 בהם משולבת טכנולוגיית מיקרו אבץ מואצת לטיפול בקשקשים, מרכיבי לחות מרוכזים לחיזוק השיער וניחוח עוצמתי מותאם לגבר. הסדרה כוללת שלושה וריאנטים: הד אנד שולדרס להקלה מיידית לקרקפת בניחוח נענע, הד אנד שולדרס Total Care לטיפול מושלם והד אנד שולדרס *Old Spice ,  עם ניחוח  ה  Sandalwood (שמן עץ האלמוג)  המרגיע והאהוב של הבושם הגברי באותו שם.
בעלי משתמש באופן קבוע בשמפו הד אנד שולדרס, ריח נעים, לטיפו מושלם לשיער גברי!

דו"ח   Euromonitor**, אשר סקר את העדפותיהם של גברים  בתחום הטיפוח  וההיגיינה האישית, מצא כי  ככל שגברים משקיעים יותר בקטגורית בריאות וטיפוח השיער, כך ציפיותיהם עולות לגבי מוצרים ייעודים העונים על הצרכים הספציפיים שלהם.

מותג השיער Head& Shoulders, נענה לאתגר זה  ופיתח את סדרת  ULTRA MEN  החדשה כך שתתאים לדרישות  הגברים עבור כל סיטואציה ותאפשר להם  לעמוד בכל אתגר. 
הסדרה החדשה מתבססת על חדשנות עולמית בתחום השמפו לגברים וטיפוח הקרקפת והשיער. שולבה בה טכנולוגיית מיקרו- אבץ  מואצת ( MICRO ZINC ) , אשר פותחה על ידי מדעני החברה  במהלך 12 השנים האחרונות. הנוסחא החדשה כוללת  חלקיקי אבץ  קטנים פי 8 מבעבר, ולחידוש זה השפעה לא רק על הגנה טובה יותר של  עור קרקפת, אלא  גם חווית שטיפת שיער נוחה יותר.

בקבוקי שמפו  ULTRA MEN הממותגים של הד אנד שולדרס יושקו במהדורה מוגבלת לקראת המונדיאל, החל מחודש מאי 2018 ברשתות השיווק השונות

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!