יום שבת, 4 בפברואר 2017

"הנסיך הקטן" משיקה בישראל את המותג "צ'אק" - CHUCK – מכוניות רכות לקטנטנים – מסדרת הטלוויזיה המצליחה 'הרפתקאות צ'אק וחבריו"


"הנסיך הקטן" משיקה בישראל את המותג "צ'אק" - CHUCK – מכוניות רכות לקטנטנים – מסדרת הטלוויזיה המצליחה 
'הרפתקאות צ'אק וחבריו"



חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות וצעצועים, משיקה בישראל את המותג "צ'אק" – מכוניות רכות לקטנטנים, עשויות PVC, במגוון רחב של גדלים וצורות ועם הבעות פנים לטובת החיבור עם הקטנטנים.

צ'אק – הוא לא אחר מאשר גיבור סדרת טלוויזיה אמריקאית מצליחה chuck and friends- שמתחקה אחר הרפתקאות צ'אק וחבריו המכוניות, כשהן מלוות במוסיקה קצבית ושיר נושא שהפך ללהיט. הסדרה שבתה את לב הקטנטנים בארה"ב כבר בשנת 2012 כששודרה בערוץ discovery family ותורגמה למשחק אינטרנטי.

המכוניות של צ'אק מוצעות במגוון גדלים ודגמים, כולן עשויות PVC כך שהמרקם שלהן רך ונעים, והן בעלות הבעות פנים שונות וידידותיות, כך שבקלות מתחבבות על הקטנטנים. מתאים לגילאי שנתיים ומעלה.




אופק שלי בן 4 התחבר ישר למכונית, העניק לרכב של צא'ק מקום כבוד על שידת המשחקים שלו, הוא נהנה מאוד לשתף את חבריו בכלי הרכב החדש, הם שיחקו במגרש מכוניות, שיתפו במשחק גם חברים נוספים.
נהנו מאוד, כלי רכב שמתאים מאוד לילדים בגילאים 3+.


מגוון המכוניות לקטנטנים מסדרת צ'אק:

אריזת מכונית בודדת - במגוון רחב של דגמים. מחיר מומלץ לצרכן – 24.9 שקל.

מארז חמישייה – מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 ₪.

רכב בינוני – 39.9 שקל

רכב גדול - כ 25 ס"מ. מחיר מומלץ לצרכן: 119.9 שקל.

ניתן להשיג את מכוניות צ'אק ברשתות הצעצועים ובחנויות המובחרות. לבירור נקודות מכירה:

08-9426633. אתר הנסיך הקטן : www.littleprince.co.il

חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee" שכל מוצריו בעלי פטנטים בלעדיים. כל מוצרי החברה עומדים בתקנים האירופאיים המחמירים ביותר וכן בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!