יום שבת, 11 בפברואר 2017

לראשונה בישראל: "שוברים את הרשת" כל כוכבי הרשת על במה אחת

לראשונה בישראל:

 "שוברים את הרשת" כל כוכבי הרשת על במה אחת



"שוברים את הרשת", מופע חדש וראשון מסוגו בישראל בו כל כוכבי הרשת הגדולים והחמים בישראל: אשלי בקשי וקסמן, עדי ביטי, שגיא ביטבוקס נועה פילטר, קטריקס ודורון ביטון, יוצאים מתוך הרשתות החברתיות ומתייצבים יחד אל הבמה במופע סוחף, קצבי ומלא הומר



כוכבי הרשת הגדולים והחזקים ביותר בישראל מתאחדים יחד על במה אחת במטרה ברורה "לשבור את הרשת":
מעיין רובין ("נועה פילטר", זוכת "כוכבת הרשת של 2016" בפרסי ערוץ הילדים), שגיא "ביטבוקס" ברייטנר (דוגמן שחקן ואשית יוטיוב),אשלי בקשי וקסמן (כוהנת ה"ביוטי", זוכת "כוכבת הרשת של 2015" בפרסי ערוץ הילדים בעלת ערוץ היוטיוב החזק בישראל),קטריקס ודורון ביטון (צמד ראפ שחרך את הרשת בלהיטי ענק כגון "אוהבת לרקוד", "מה שהיא רוצה", "חופשיה") ועדי ביטי (זמרת הפופ ושחקנית בעלת להיטי ענק ברשת ובהם "ירח מלא" ו"רגאביטי") חברו יחד לצורך המופע חדש וההומוריסטי שמציג מזווית חדשה את עולם הרשתות החברתיות וכוכביהן.

את המופע החדש יצר והפיק שם אריאל ברזילי (תיבת נח-יזמות הבידור) ביים ג'ייסון דנינו הולט וכתבו ניר ממון ("גב האומה") ונועה פילטר, מתוך ההבנה כי חיינו מתרכזים ברובם ברשתות החברתיות המשמשות אותנו להכיר, לחוות, להתרגש, לאהוב, לחקור ומסתבר שגם להתפרסם ובאמצעות אותן פלטפורמות הקיימות ברשת אנו יכולים לתת ביטוי לאומנות, לדעה וכל דבר אחר שרק עולה על רוחנו.


מי לא אוהב כוכבי רשת?
הבת שלי מאוד אוהבת, כן כן היא רק בת 8 ויש לה חביבות קהל שאותן היא מעריצה.
היא מאוד אוהבת את אשלי בקשי וקסמן ואת עדי ביטי, וכמובן את הצמד החביב שבועט ברשת עם "חופשייה" קריקס ודורון ביטון.
המופע מספר על החוויה להיות כוכבי רשת וכמה לא קל לדחוף ולהמציא את עצמך כל פעם מחדש.
מותר להיות שונה, מותר להיות מיוחד, והכי חשוב מותר להביא את עצמך ברשת וביוטיוב כפי שאתה מרגיש ורוצה.
מופע מקסים, קליל ומרענן, כבש את הבנות והבנים באולם ומחוצה לו.
15 דקות תהילה לא באמת בורחות בין האצבעות כל כך מהר, אך הכוכבים חייבים להמציא עצמם בכל פעם מחדש.


מופע "שוברים את הרשת" הינו מופע אינטראקטיבי אשר משלב בעזרת מסכים את הקהל המצולם במהלך הסצנות השונות ואף חלקו עולה לבמה ומשתתף בחלק מהסצנות. בכך, נוצרת התחושה שהקהל הוא חלק בלתי נפרד מהעלילה.

העלילה עוסקת ב"15 דקות התהילה של כוכבי היוטיוב" ולאורך כל המופע עומדת השאלה האם מדובר באפיזודה חולפת או שיהפכו לכוכבים גדולים. בתחילת המופע מוצג קטע וידאו דרכו הקהל "נכנס" אל חלומה של נועה פילטר ובו רואים את זכייתה בפרס הנחשק "כוכבת הרשת" בטקס פרסי ערוץ הילדים לשנת 2016. כאשר היא קמה מהחלום היא מבינה שעכשיו זה ה"מנאי טיים" שלה למנף את הקריירה שלה, אך היא אינה יודעת איך לעשות זאת. לכן, בוחרת ליצור קשר עם שאר כוכבי המופע "היוטיוברים" ובעזרת הכישרון והידע שלהם הם הצליחו לכבוש מיליוני מעריצים. בכל פעם שפילטר מזמינה לבמה את אחד מהקולגות שלה לרשת היא מנסה ללמוד דרכם איך לבסס לעצמה קריירה שמחזיקה מים-כישרון. היא מרגישה כי הזמן דוחק בה וש"15 דקות התהילה שלה מסתיימות" ובכך אפקט החרדה מוציא ממנה ומשאר משתתפי המופע סיטואציות קומיות, לא קונבנציונליות שמעמידה את כולם בשאלה מה יהיה מחר.

יוצר ומפיק אחראי: שם אריאל ברזילי, לתיבת נח-יזמות הבידור.
כתיבה: ניר ממון ומעין רובין.
בימוי: ג'ייסון דנינו הולט.
כוריאוגרפיה: דניאל טגנסקי.
הפקה: טל אפרתי, לתיבת נח-יזמות הבידור.
מוזיקה: חן מצגר אדר וליאור אברמוב.

כוכבי המופע:

עדי ביטי | הגיעה ללב הקונצנזוס בבית ספר למוזיקה בערוץ 2. אך לפני זה עוד כילדה שיחקה ביטי ב"המועדון של יובל המבולבל", "בגן של דודו" ו"בכבשה שושנה". הסינגל הראשון שלה היה "ביט הביטי", שיצא במאי 2014, הסינגל השני שלה "חשה" יצא חודש אחריו. את הסינגלים כתב והלחין אוהד חיטמון, והקליפים של כל אחד מהם זכו ללמעלה משלוש מליון צפיות ביוטיוב. הקליפים שלה "אם אתה אוהב" ו"גובה" זכו להצלחה רבה. בשנת 2016 יצאו השירים "רגאביטי" ו"ירח מלא", שירים בסגנון בוגר יותר שהגיעו לכ-5 מליון צפיות. בימים אלה שחררה סינגל חדש שכבר חצה את מליון הצפיות ובמקביל עובדת על תוכנית אירוח לצידו של טל מוסרי בערוץ ניקולודיאון.

שגיא ברייטנר | הוא אומן הביטבוקס. מביטבוקסר אנונימי הוא הפך להיות טאלנט לוהט אשר נבחר להיות שגריר ריי-באן בישראל. דיגמן בעבר לקמפיין TNT, הופיע בטקס פרסי ה-MTV, מופיע בפני בני נוער, מעביר סדנאות ביטבוקס והדבר החם ביותר הוא התפקיד של "מורטון" בגאליס של ערוץ הילדים בשתי העונות האחרונות ותפקיד ב"חברים של נאור" בעונה הקרובה. שגיא החל את דרכו בצילום סרטונים מוזיקליים על חברה ליחידה שבה הוא שירת והעלאתם לרשת. מהר מאוד הסרטונים הפכו הפכו לוויראליים עם מאות אלפי צפיות. מערכת צינור לילה גילתה את הסרטונים והחלה לשדר את היצירות המוזיקליות של שגיא ואף הוזמן להתארח באולפן. מאז, הספיק שגיא לעשות שיתוף פעולה עם התקווה 6, איזי, דנה עדיני ודניאל סלומון, קוקי לבנה, הרכב סודה ביט ועוד.

קטריקס ודורון ביטון | לפני כשנה נוצר החיבור בין דורון ביטון (זמר, יוצר, שחקן וסטנדאפיסט) לבין קטריקס (זמר, יוצר ומפיק מוזיקלי), במהרה תפסו הצמד תאוצה מטורפת ברשתות החברתיות והפכו לתופעה של ממש בקרב בני נוער וצעירים. בשנה האחרונה הם הוציאו מספר שירים שהפכו ללהיטי ענק וביניהם: "אוהבת לרקוד", "סוכר", "מה שהיא רוצה" ו"חופשייה" - אשר צברו עשרות מליוני צפיות ביוטיוב הרשמי. קטריקס ודורון ביטון הפכו לכוכבי רשת ומתחזקים עמודי פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וסנפצ'ט עם למעלה מ-500 אלף עוקבים במצטבר ומאות עמודי מעריצים. בקיץ האחרון הצמד הופיע בלמעלה מ-100 הופעות ברחבי הארץ, בפסטיבלי הקיץ הגדולים לבני נוער, בערים ובאירועים פרטיים.

אשלי בקשי וקסמן | אושיית רשת בתחום הביוטי והלייפסטייל. אשלי הפכה בשנים האחרונות לכוכבת הרשת הגדולה בעולם הנוער והצעירים, לערוץ היוטיוב שלה יש למעלה מרבע מליון עוקבים ו-50 מליון צפיות. הסרטונים שלה זוכים לויראליות רבה ובעקבות ההצלחה היא החלה להוביל קמפיינים, קיבלה חיקוי משלה בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" ואף זכתה בקטגוריית "כוכבת הרשת" בטקס נבחרי ערוץ הילדים 2015.

נועה פילטר | דמות שיצרה וכתבה השחקנית מעיין רובין, בוגרת בית צבי - דמותה מבוססת על ההאש טאג #nofilter. בחורה חצופה עם ביטחון שמדברת ללא מסננת ואומרת את כל מה שעובר לה בראש. יש לה פגם בדיבור שנוצר כדי להעביר באופן מטאפורי את הפגמים שיש לכולנו. היא הנערה שחבויה כמעט בכל אחד ואחת מאיתנו, מדברת על אהבה, עניינים שבינו לבינה, על דברים שמעצבנים אותה, על חגים, על מזון ולייפ סטייל ובעצם על מה לא! סרטונים מלאי ביקורת והומור מועלים לבלוג שהיא מנהלת ביוטיוב כמעט על בסיס שבועי וזוכים למאות אלפי צפיות. היא מדברת בגובה העיניים ונוגעת באנשים בלי שיוך למקום מגורים, עדה או גיל. קהל הצופים פזור בכל רחבי הארץ וכן גם מגיע לאלפי ישראלים שחיים בחו"ל. היא מנהלת דיאלוג שוטף עם הקהל בכל הרשתות החברתיות שלרשותה, שם הם מגיבים, שואלים, מבקרים ובעיקר מביעים הרבה אהבה. פילטר נבחרה השנה בטקס נבחרי הילדים לכוכבת רשת בקרב הילדים והנוער של ערוץ הילדים.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!