יום שישי, 23 בספטמבר 2016

שנה טובה ומתוקה עם טוויסט מלוח מותג "מלח הארץ" מציע לקראת ראש השנה: טיפים לעריכת שולחן החג


שנה טובה ומתוקה עם טוויסט  מלוח
מותג "מלח הארץ" מציע לקראת ראש השנה:
טיפים לעריכת שולחן החג



***
מותג "מלח הארץ" מציע טיפים לעיצוב מיוחד של שולחן חג. טיפים אלה מתאימים לאלו שבחג הזה רוצים להרשים את האורחים בעיצוב מקורי במיוחד:
  • מומלץ לבחור צבע אחד שבגווניו תעצבו את שולחן החג. בראש השנה מומלץ לבחור בצבע הלבן המסמל טוהר והתחדשות לצד חגיגיות
  • אם בחרתם במפה לבנה המהווה בסיס נעים ורך לעיצוב השולחן, תוכלו להשתמש גם במפיות אישיות לבנות או כסופות שיתאימו למראה הרגוע והחגיגי של השולחן.
  • נחמד ביותר לתת לכל אורח שי קטן שיונח על צלחתו. מומלץ למלא שקיות אורגנזה לבנות וקטנות בחופן גבישי מלח. המלח נחשב כסגולה למזל טוב, אושר והצלחה. אפשר גם לצרף לכל שקית פתק קטן ובו ברכה אישית לאורח.
  • במרכז השולחן מומלץ להניח אגרטל שקוף אותו תמלאו עד חציו במלח גס . בתוך האגרטל עם המלח אפשר לנעוץ ענפים של צמחי ופרחי משי לבנים.
  • הניחו נרות קטנים בצלוחיות שקופות וקטנות. מלאו כל צלוחית במלח גס והניחו בתוך המלח את הנר. פזרו מספר צלוחיות לאורך השולחן והדליקו את הנרות עם הגעת האורחים.
  • הניחו במרכז השולחן מטחנות מלח במגוון טעמים ותיבולים – כך כל אורח יוכל לבחור את סוג המלח בו ירצה לתבל את המנה/סלט שלו. הדבר יהפוך את ארוחת החג שלכם לחוויה קולינרית מיוחדת ומקורית.

אז אחרי הטיפים המעולים של מלח הארץ לעיצוב בראש שונה לערב ראש השנה שמתקרב... אשמח לספר לכם כי המטחנות מלח ועשבי תיבול בטעמים החדשים יוצאים מן הכלל. מעשירים כל מנה בטעמים יחודיים ומעמוקים.


שמחתי מאוד להשתמש ולהכיר אותם במטבח.
אצלי הילדים והבעל מאוד אוהבים שניצלים ביתיים.
בכל יום שישי השניצל מככב אצלנו, הם אוהבים אותו עסיסי ומלא בטעמים.
הפעם החלטתי כי אני מוסיפה לפירורי הלחם את המלח גריל ואת המלח האיטלקי.
בני הבית מסרו כי המלח מוסיף טוויסט מעניין לשניצל.
הטעם עמוק וטעים להפליא.
מומלץ בחום מוסיף עניין וטעם לאוכל!