יום שישי, 2 בספטמבר 2016

ילדים מציירים עננים מאת: גיא יעקב יקותיאלי מרפא בעיסוק.


ילדים מציירים עננים מאת:
 גיא יעקב יקותיאלי מרפא בעיסוק.




בחופשת הקיץ קיבלנו חוברת נהדרת שעוזרת מאוד להתפתחות הציור.
אופק שלי עלה השנה לגן טרום טרום חובה ואין לו עדיין יד מעודפת.
הוא פעם מצייר ביד שמאל ופעם בימין.
שמחתי לקבל מאוד את חוברת העבודה והיה לי נעים לשבת ולצייר איתו.
החוברת מאוד ידידותית, נעימה לעין ומקדמת שלב אחר שלב את הפתחתחות הציור.




למדתי בעזרתה של החוברת את אופק לצייר קו ישר, לצייר קו מפותל, לצייר ענן גדול, לחבר בן קווים, למדנו עוד לצייר קווים מופשטים, פעם עבים ופעם דקיקים.
אני חייבת לציין ולהדגיש חוברת העבודה מזמינה מאוד, והילד מתיישב בשמחה לעבוד ולנסות לצייר.


  • "ילדים מציירים עננים" הוא ספר פעילות התפתחותי ראשון מסוגו המהווה את תמצית הידע, ההצלחה והניסיון שלי כמרפא בעיסוק. ספר פעילות זה נולד ונועד עבורכם, ההורים, המטפלים ואנשי החינוך לשמש לכם כלי עזר לעידוד ופיתוח של מיומנות הציור החשובה כל כך אצל הילדים בדרך מקצועית, חווייתית ומהנה.

  • הילדים שלנו הם המתנה הגדולה של חיינו. כולנו פועלים ושואפים לראות אותם שמחים, מצליחים ומתפתחים. שמי גיא יעקב יקותיאלי, מייסד Viter, וכמרפא בעיסוק בהתפתחות הילד אני עוזר לילדים להצליח ולהתפתח יותר מעשר שנים במשרד החינוך, מרכזי התפתחות הילד, קופות חולים, עמותות ועיריות.

  • כמרפא בעיסוק כלי העבודה המרכזי שלי לקידום הילד הוא פעילות המתאימה לרמתו ההתפתחותית. כאוהב ילדים ויצירה אני מפתח פעילויות, המתאימות גם ללבו של הילד וכך עוזר לו להשתתף בפעילות; וכאשר הילד משתתף בפעילות, הוא מתפתח וחווה הצלחה, המובילה לתחושת מסוגלות ודימוי עצמי חיובי.

  • אני שמח ונרגש להציג בפניכם את ספר הפעילות החדשני והייחודי "ילדים מציירים עננים", הפותח לילדים דלת ראשונה לעולם הציור מתוך תחושת הצלחה ותוך הסרת הפחד מכישלון. הוא מספק לילדים הרכים חוויית ציור ראשונית וחיובית דרך סיפור הקרוב לעולמם וללִבּם.
  • ספר הפעילות ההתפתחותי "ילדים מציירים עננים" מיועד לשתי קבוצות ילדים: ילדים לקראת גיל 3 ועד 4 וכן ילדים בגילאי 4 ומעלה המתקשים בציור או נמנעים ממנו.
  • גיא יעקב יקותיאלי

    טלפון
    0532-819-819 | guy.yekutieli@gmail.com

    כתובת
    הר הצופים רחובות

ההמלצה היא לשבת עם הילד בין 5-10 דקות מס' פעמים בשבוע.
להקניית הרגלים בריאים וכיף של זמן איכות עם ההורה.
מומלץ לביצוע אחד על אחד, ועם עיפרון מחודד ומחק.
באחד השימושים הבן שלי כעס כי הענן לא יצא דומה לעננים בתמונה.
אז אחרי מס' פעמים של ציור ומחיקה של הענן, קיבלנו תוצאה מדהימה
של חיוך גדול וציור של ענן גדול גדול מצד אופק.