יום שבת, 10 בספטמבר 2016

פותחים את שנת הלימודים עם Mini Babybel הכריך הכי טעים של ארוחת העשר... מיני בייבייבל עשיר בסידן הופך את הפסקת הבוקר לפינוק של ממש!



פותחים את שנת הלימודים עם
Mini Babybel
הכריך הכי טעים של ארוחת העשר...
מיני בייבייבל עשיר בסידן הופך את 
הפסקת הבוקר לפינוק של ממש!


החודש נפתחה שנת הלימודים החדשה, אחד הלבטים שיעסיקו אתכם ההורים מידי בוקר היא מה להכין לילדים בקופסת האוכל לקראת עוד יום שיגרתי בבית הספר ובגן. מצד אחד כהורים חשובים לנו האיכות והערכים התזונתיים בארוחת הבוקר אך מצד שני חשוב לנו גם שהילדים יאהבו ויהנו לאכול. בשביל זה סיימן מביאה לנו את מיני 'בייביבל' שקיק גבינות קטנות עגולות וטעימות אשר עונות על כל הפרמטרים ובגדול, גם מזינים בסידן וגם טעימים ואפילו מזכירים חטיף בגודלן.

אריזתו הייחודית גלגלי הגבינה הקטנים שארוזים היטב בשעווה אדומה אשר שומרת על טריות ואיכות הגבינות העגלגלות לאורך זמן. בייביבל הינו מותג צרפתי, מהמובילים בעולם הגבינות, המזוהה יותר מכל כחטיף גבינתי אהוב במיוחד על-ידי ילדים המשלב גבינה חצי קשה מסוג אֵדם (EDAM).

אנחנו מרחנו את הגבינה בתוך פיתה קלה.
הוספנו ירקות, ומדבקה שמאחלת יום מקסים לענבל שלי.
היא מסרה כי הגבינה הייתה לה סופר טעימה.
לשבוע הקרוב ענבל ביקשה גבינה 
Mini Babybel, בתוספת של סלט ירקות קצוץ עם שמן זית.
אני שמחה שענבל שלי בוחרת מרכיבים בריאים וטובים לארוחת הבוקר שלה בבית הספר.





המוצר מיובא לישראל ע"י חברת סיימן, חלוצית תחום מוצרי הגורמה, המחזיקה במותגי הגורמה המובילים בעולם, מעדני הפרי סנט דלפור, גבינות בורסאן ורטבי סאקלה

אודות סיימן:

סיימן סחר בע"מ הינה חברה משפחתית ליבוא מוצרי מזון גורמה המנוהלת ע''י מיסדיה- נני וארנסט.
בשנת 1985 עם עלייתם ארצה מצרפת הבחינו בפוטנציאל הגדול הקיים בשוק המזון הישראלי ובהזדמנות העסקית הגלומה בו. מוצרי מזון מיובאים תמיד היו קיימים, אך ברובם ברמת מוצרי היסוד.

ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובחנויות ומעדניות. מחיר ממוצע לצרכן הינו 17.90_ ש"ח, המחיר הסופי נקבע על ידי הרשתות.