יום רביעי, 29 ביוני 2016

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקציית Essential Looks לקיץ 2016- קולקציית ‘Made to Create’

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקציית Essential Looks לקיץ 2016-

קולקציית   ‘Made to Create’


שלושה טרנדים חדשים, נועזים ומעוררי השראה, הניתנים ליצירה צעד-אחר-צעד: טרנד ה- URBAN SPORTS- ספורט אורבני, טרנד ה- FREECREATION- יצירה חופשית וטרנד ה- FUTURE WAVE - גל העתיד

שלוש מגמות – שלושה כיוונים: בקולקציית מראות השיער החדשה- קולקצייתESSENTIAL LOOKS 2016  , צוות הסטיילינג של "שוורצקופף פרופשיונל" הפך את מגמות הקיץ משבועות האופנה ברחבי העולם, לסגנון מעורר השראה. תחת השם "Made to Create" (נוצר כדי ליצור), שוורצקופף פרופשיונל יצרה שלושה מראות שיער נועזים, "URBAN SPORTS", "FREECREATION" ו-"FUTURE WAVE", שהצבעים והסטיילינג שלהם ניתנים ליצירה מחדש צעד-אחר-צעד על ידי מעצבי השיער בסלונים. בכל אחד מהטרנדים החדשים, גם מעצבי השיער וגם הלקוחות שלהם ימצאו השראה וטיפים למראה נועז ולביש, יחד עם סגנון טבעי ואלגנטי.  

קולקציית ESSENTIAL LOOKS "Made to create"   מסמלת יצירתיות שובבה, אמנות עיצוב השיער וסגנונות אותנטיים. "הנוף היצירתי הנוכחי הוא רענן, שובב וניסיוני, והדבר משתקף בקולקציית  ESSENTIAL LOOKSשלנו. אנחנו מקבלים השארה ומונעים לא רק מטרנדים וטכנולוגיות- רצינו להציג לראווה את מעצבי השיער בתור האמנים שהם", אומר המנהל הקריאייטיבי הבינלאומי של החברה, סיימון אליס. "מעצבי שיער מוצאים השראה בכל מקום ורותמים את הכלים שלהם למימוש חזון ייחודי". עם קולקציית ESSENTIAL LOOKS לקיץ 2016, "שוורצקופף פרופשיונל" שמה את היצירתיות של מעצבי השיער בקדמת הבמה והיא פיתחה מראות שיער המשלבים יחד צבעים עזים וחיתוכים נועזים, כמו גם סגנונות מעודנים יותר המדגישים את היופי הטבעי של כל מי שמאמץ אותם.

שלושת הטרנדים החמים בקולקציית  ESSENTIAL LOOKS ‘Made to Create’:

URBAN SPORTS – ספורט אורבני
מדריכי כושר כבשו את מסלולי תצוגות האופנה וקולקציות המעצבים, והם כעת ההתגלמות של סגנון אורבני ספורטיבי עם קווים נקיים – זו הייתה ההשראה של טרנד URBAN SPORTS. סטיב הוגאן, המנהל הקריאטיבי של קולקציית ESSENTIAL LOOKS וראש צוות ESSENTIAL LOOKS, אומר: "URBAN SPORTS הוא שם נרדף לסגנון חיים עירוני דינאמי". התספורת משקפת את הקלילות של הבדים הקלים כאוויר והיא מציגה קווים עוצמתיים ומלאי הבעה. צבעים עזים ואפקטים מפתיעים של שיער מרגיעים את הרצינות של הסגנון. בין אם השיער אסוף לאחור, מעוצב בצד או מעוצב עם הסטה עדינה של השיער מהפנים עם היד, אין גבול לסגנון נועז זה. אפילו גברים יכולים ללכת עם הסגנון של URBAN SPORTS – עם שיער קצר מאחור ובצדדים ועם טקסטורה עדינה, אורכים פרועים, או שיער המשוך לאחור לדיכוטומיה מרתקת של ספורט ואלגנטיות. אפשר להוסיף זריקה של צבע, באמצעות צבעי השיער IGORA Colorwax שיושקו בקיץ הקרוב. שמונת הצבעים הנועזים של "שוורצקופף פרופשיונל" ניתנים גם לערבוב עם סדרת צבעי איגורה רויאל לקבלת תוצאה של צבע בוהק ועמיד לאורך זמן.

FREECREATION – יצירה חופשית
טרנד זה מלא הבעה. טרנד FREECREATION מקבל השראה מסגנון אופנה ייחודי – מראה שכבות אמנותי שבנוי כדי להתאים לכל מי שמאמץ אותו. "סגנון זה הוא גישה עם רוח חופשית אמיתית המזמינה אתכם לערבב את הכל", אומר סטיב הוגאן. אפשר לסגנן אותו באופן אנדרוגיני או נשי. שיער קצר עם תספורת גלית וגרפית מסוגננת בצורה מדויקת כאילו השיער נופל בצורה זו באופן טבעי. הוא עובד גם עם שיער ארוך יותר, איתו אפשר פשוט ללכת כשהוא פזור. השיער ורסטילי, אך עדיין נשלט. טרנד FREECREATION משלב גוונים בלונדיניים טבעיים שונים אותם ניתן לצבוע בצביעה ביד-חופשית. גווני הבלונד הטבעיים הם אופנתיים ואותנטיים, ומתאימים מאוד לסגנון ה'mix-and-match'.


FUTURE WAVE – גל העתיד
עם FUTURE WAVE, "שוורצקופף פרופשיונל" הגיעה לעתיד. סטיב הוגאן מסביר: "עם הסגנון הזה, אנחנו נכנסים לעידן חדש של מודרניות". צבעי כסוף-חלל ולבן טהור שולטים במראה השיער, ומשקפים את מגמות האופנה של העתיד. עיצוב השיער מכיל תנועה, וממקם תלתלים וגלים בחזית ובמרכז. תלתלים גדולים וקטנים נראים בעלי נפח ואלגנטיים – ולמרות תחושת עידן-החלל, טרנד ה- FUTURE WAVE הוא לביש וטרנדי גם היום! בניגוד לביגוד העתידני, השימוש בצבעי שיער טבעיים נותן לסגנון ריסון מסוים. הצבעים של IGORA Royal Nude Tones בגווני הבז' ניודס שיושקו בקיץ הקרוב, מציעים גווני אדמה הנותנים לשיער צבע ללא מאמץ ותחושה לא מאולצת, בשילוב עם מגע של אלגנטיות ותחכום.



הנקל פועלת ברחבי העולם עם מותגים וטכנולוגיות מובילות בשלוש חטיבות עסקיות: מוצרים לבית ולכביסה, מוצרי יופי וטכנולוגיות הדבקה. הנקל, שנוסדה ב-1876, מחזיקה בעמדות שוק מובילות ברחבי העולם, הן בסקטור הצרכני והן התעשייתי, עם מותגים ידועים כמו פרסיל, שוורצקופף ו-Loctite. הנקל מעסיקה כ-50,000 עובדים ודיווחה על מכירות של 16.4 מיליארד אירו ומרווח תפעולי משוקלל של 2.6 מיליארד אירו בשנת הכספים 2014. המניות המועדפות של הנקל רשומות בבורסת המניות הגרמנית DAX.