יום שני, 6 ביוני 2016

מותג הבריכות הביתיות המוביל BESTWAY משיק את קולקציית הקיץ 2016

מותג הבריכות הביתיות המוביל
 BESTWAY
משיק את קולקציית הקיץ 2016



מותג BESTWAY המוביל, המשווק בריכות ביתיות ואביזרים משלימים לים ולבריכה מציג את החידושים לקיץ 2016



BESTWAY,הינה אחת החברות המובילות בעולם בתחום מוצרי בריכה מתנפחים ובריכות עיליות. המותג מציג מגוון רחב של מוצרים ואביזרים; החל מבריכות עליות ובריכות עם דופן פלדה, מגוון ג'קוזי לבית, מוצרי ואבזרי בריכות משלימים, אביזרים מתנפחים שכוללים מזרוני ים, כדורים, מצופים ועוד, מזרנים, מיטות וריהוט מתנפח, סירות מתנפחות, אביזרי ספורט- סאפ מתנפח, בריכות מתנפחות לילדים עם חדשנות, אוהלים ואביזרים לקמפינג, רישיון למותגי דיסני: ספיידרמן, מיקי מאוס, Star wars, אנגרי בירדס ועוד.




השנה נהנה מהמותג BESTWAY

הקיץ מגיע בצעדי ענק.

ומה אנחנו אוהבים לעשות בקיץ???

לנפוש, לנוח, ים, בריכה, בריכה בבית.

המותג מציג-

מגוון בריכות ביתיות בטווח מחירים של: 279 ₪ ועד 12,000 ₪.

אביזרים ומתנפחים לים ולבריכה בצבעוניות מגוונת בטווח מחירים של: 9.90 ₪ ועד 399 ₪.

אצלנו מזרוני הים הם חלק בלתי נפרד מהטיולים בצפון, בכינרת וגם לחוף הים אנחנו לוקחים איתנו את המזרוני מים.

לצערי לבריכה לא מאפשרים לנו להכניס מזרון מים, אז הוא משמש למקום ישיבה ולתפיסת צבע של המבוגרים:*).


המותג נכנס לרשתות השיווק והצעצועים המובילות את השוק: ACE, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים, עידן 2000, ספלש, Cool pool, שילב, מיי בייבי ועוד. במקביל, בחרו בחברה את משה גרטל, אלוף ישראל בשחייה והשדרן המיתולוגי, להוביל את קמפיין הקיץ של המותג.

שרון וייסמן, אחד השותפים וסמנכ"ל השיווק : "אנחנו שמחים ונרגשים להביא את הבשורה של מוצרים איכותיים בתחום הבריכות הביתיות והאביזרים המשלימים לישראל. אין דבר יותר טבעי ונכון מאשר להביא למדינה חמה כמו ישראל את המותג המוביל בעולם לבריכות ביתיות. אני סבור שהקהל הישראלי יתאהב במגוון המוצרים ויהפוך לקהל נאמן."

BESTWAY  , מותג סיני שנוסד ב-1994, מחזיק ב- 25% מתח שוק עולמי, מפעיל 9 מוקדים ואתרים באירופה, אמריקה ואוסטרליה , ובסין 3 מפעלי יצור, וניתן למצוא את המותג ב-130 מדינות. ברחבי העולם מועסקים כ- 9,300 עובדים, כאפשר בפיתוח הטכנולוגי עובדים 300.

אחת המטרות העיקריות של המותג; חדשנות ופיתוח של מוצרים חדשים, בפיתוח הטכנולוגי עובדים 300 עובדים מתוכם 70 מהנדסים. BESTWAY, היא המובילה בעולם בפיתוח מוצרים חדשים בתחומה ויש לה את המגוון הרחב ביותר בשוק במחיר תחרותי.