יום ראשון, 5 ביוני 2016

שווה להכיר המנשאים החדשים מבית ארגו בייבי.




שווה להכיר המנשאים החדשים מבית ארגו בייבי.


לאחרונה התארחתי בפאנל שהציג את מנשאי ארגו בייבי החדשים.


חשוב לי לציין כי בקרוב מאוד אקבל את אחד המנשאים החדשים לסקירה.

ממה שעד כה שמעתי מחברות ומכרות, המנשא הכי פרקטי בשוק הוא הכוכב -ארגו בייבי.

המנשא היחיד שקיבלתי עליו כל כך הרבה מחמאות וסיפרו לי כי מלווה אותך מגיל 0 ועד למשקל של ילד ששוקל 20 קילו.

מספרים על נוחות מופלאה בשמירה על התינוק בזמן הנשיאה על הגוף

ושמירה בריאותית של מי שמחזיק את התינוק, פעוט או ילד וזה אנחנו.

את הסקירה המלאה אני אביא לפניכם בפוסט נפרד:)

בנתיים אני שמחה לעדכן אתכם בחידושים במנשאים של ארגו בייבי.


מנשא ארגובייבי 360- COOL AIR - מעוצב בדגם רשת אוורירי ונושם 3D – - המעניק אוורור


לתינוק ולהורה. הדגם החדש מוצע בצבע אפור מעושן, הצבע המועדף על ההורים בכל העולם.
כמו יתר מנשאי ארגובייבי, cool air מחזיק את התינוק בתנוחה ארגונומית, בעוד שהוא נחשב למנשא

הבריאותי ביותר גם להורים וגם לתינוק. המנשא תומך בתהליך ההתפתחות הטבעית של התינוק ועמוד
השידרה ומפרק הירך שלו. תנוחת ישיבת הצפרדע הינה המומלצת ביותר (ע"פ המלצות מכון המחקר
הבינלאומי למפרק ירך) מלידה ולאורך השנה הראשונה בפרט. גם בתנוחת הפישוק המגיעה לאחר מספר חודשים במנשאי ארגובייבי ישנה הבטחה לקימור נכון וטבעי של עמוד השדרה והאגן.

מנשא מותן ארגונומי HIP מתאים מגיל 4 חודשים, לנשיאה מקדימה, על המותן ועל הגב גם כשפני התינוק להורה וגם החוצה. המנשא כולל כרית ישיבה נוחה לתינוק, ודופן הניתנת לחיבוק ותמיכה בתינוק קטן יותר.

מאפייני מנשא HIP:
נשיאה מלפנים עם הפנים אל ההורה או החוצה, על המפרק הירך, או על הגב. העיצוב הייחודי מציע לפעוט 
נוחות של מושב מרופד בצורת כרית. המנשא מתאים ממשקל 5.5 קילו ועד 20 ק"ג, הוא ארגונומי ונוח לתינוק ולהורה.
 למנשא  hipכמו לכל מנשאי ארגובייבי מצורף כובע לשינה, פרטיות בהנקה והגנה מרוח ושמש. 
הכובע במנשא זה ניתן לניתוק מוחלט. למנשא כיס נוח עם ריצ'רצ'.
המנשא מציע דרך נוחה ופשוטה לשאת את התינוק ולהניח ברגע בצורה קלילה ואוורירית לקיץ. 
דופן הניתנת לחיבור בריצ'רצ' מאפשרת נשיאה ללא ידיים ואפשרות לשינה.  

"ארגובייבי adapt – שיגיע לישראל בקרוב -כולל את השילוב שמציעים המוצרים של Ergobaby,
 של נוחות וארגונומיה הן עבור התינוק והן עבור ההורים.  עם המאפיינים החדשים והעיצוב המודרני שלו,
 ה-Adapt הוביל בעולם למהפכה. יועצי נשיאה ופיזיותרפיסטים היו מעורבים בפיתוח של 
המוצר אשר מבוסס על משוב ישיר שהתקבל מההורים.

המאפיינים החדשים יציעו יותר נוחות מלפנים, על מפרק הירך או על הגב. העיצוב הייחודי 
מציע לילד את הנוחות המרבית במקביל לתמיכה בתנוחה הטבעית של מפתח הרגליים. 
מערכת ה'סקוטש' החדשה מאפשרת למנשא לעבור בקלות התאמה לפי גודלו של הילד, 
מה שאומר גם כי אין יותר צורך במתאם לניובורן. החלקים המרופדים לראש ולצוואר ניתנים 
לקיפול והם מציעים לילד תמיכה והגנה. 


תעודת הצטיינות ל-Ergobaby: האיגוד לגב בריא יותר (AGR) מגרמניה מעניק למנשאי של Ergobaby את האישור הנחשק שלו

·           מתוך הכרה בייצור של מוצרים ידידותיים-לגב, Ergobaby קיבלה את תעודת הכבוד שלה מה-AGR בקטגוריית המנשאים לתינוקות.

·           פאנל של מומחים שהורכב מחברים באיגוד הגרמני ,מוסדות טיפוליים לבעיות גב (BdR) וה"פורום: גב בריא יותר – לחיות טוב", אשר הכיר באיכות הארגונומית המוכחת של מוצרי Ergobaby.

·           מנשאי התינוקות של Ergobaby מקולקציות ה-Original, Organic, Performance, 360 ו-360 Cool Air, מקדמים התפתחות בריאה של התינוק, במקביל להצעת נוחות מרבית עבור ההורים.

ממציאת המנשאים הארגונומיים Ergobaby הצליחה לעמוד בתהליכי הבדיקה המחמירים של ה-AGR, ולקבל בתמורה את האישור הרשמי של ה-AGR. הגוף מכיר באופן בלעדי באיכות מוכחת וארגונומית. מומחית הארגונומיה מקבלת בזאת את האישור על היותה יצרנית של מוצרים ידידותיים-לגב בקטגוריית המנשאים לתינוק.

"ההערכה שלנו להורים מוטמעת באופן עמוק בפילוסיה של המותג שלנו. מסיבה זו, אנחנו מאושרים מאוד מההכרה מצידו של ה-AGR, אשר רק מחזקת את המחויבות שלנו למוצרים ארגונומיים באיכות גבוהה מאוד. היא גם מדגישה, פעם נוספת, את החשיבות של ארגונומיה בתחום המנשאים לתינוקות, עם התמקדות בהתפתחות הטובה ביותר האפשרית של עמוד השדרה ומפרק הירך אצל ילדים, ונוחות מרבית עבור ההורים", מסביר גונאר דאל, מנכ"ל פעילות החברה באירופה.
הקריטריונים המחמירים של הבדיקה לקבלת חותם האישור של ה-AGR פותחו על ידי מומחים עצמאיים ממגוון תחומי הרפואה והטיפול. פאנל המומחים מלא בחברים מהאיגוד הגרמני למתקני הכשרה לגב (BdR) והאיגוד "פורום: גב בריא יותר – לחיות טוב". למוצר יש הזדמנות לקבל את החותמת הנחשקת של האישור רק כאשר הוא עומד בקריטריונים המחמירים של ה-AGR.
בנוסף להענקת האישור המדובר, Ergobaby קיבלה תעודת כבוד בתחום הארגונומיה: המנשאים של Ergobaby, המומלצים על ידי מיילדות, קיבלו את אישור "בריא-למפרק הירך" מטעם המכון הבינלאומי לנקע מולד של מפרק הירך (IHDI).
ארגונומי להורים ולילדים
עם המנשאים של Ergobaby, ניתן לשאת ילדים ללא מאמץ לזמן ארוך, בזמן שהילד מוחזק בתנוחה טבעית. משקל הילד הוא על מפרק הירך של המבוגר הנושא, מה שמגן על הכתפיים, הגב והמפרקים. במקביל, המנשא נהנה מההתפתחות הפיזית של הילד, משום שהוא מתקן באופן אוטומטי את הנשיאה לתינוקות רכים בעמדת פישוק המשחררת את הלחץ ממפרק הירך, ותמיכת גב גמישה לעמוד השדרה, הראש והצוואר. קולקציות המנשאים של ארגובייבי משרתות הן את הצרכים הארגונומיים של המבוגר והן אלו של הפעוט, ומגוון המוצרים הרחב מאפשר עמדות נשיאה שונות ומגוונות על פי הדרישות האינדיבידואליות.
זמין: אצל קמעונאים מומחים מורשים ובאופן מקוון ב-www.ergobaby.co.il.
מחירים: מנשאים קלאסיים היחל מ-599 ש"ח, פרפורמנס 699 ש"ח, 360 החלמ-879 ש"ח, מותן 679 ש"ח ואדאפט 749 ש"ח. זמין במגוון צבעים, דגמים וחומרים. בתלות בדגם, ניתן לשימוש לנשיאת ילדים במשקל 3.2 ק"ג עד 20 ק"ג (תינוקות רכים ועד 4-5 שנים).

Ergobaby
מבוססת בלוס אנג'לס, ארצות הברית. Ergobaby, אשר נוסדה ב-2003, שואפת לחזק את הקשר בין הורים ותינוקות באמצעות פתרונות אינטליגנטיים וארגונומיים, תוך יצירת קהילה גלובלית של הורים בטוחים. מהבסיס שלה בגרמניה, החברה מפקחת על השיווק והמכירות של מוצרים באירופה. מנשאי Ergobaby, נמכרים כעת ב-50 מדינות. השילוב של איכות מוצר מעולה, מומחיות ארגונומית וצוות עובדים מלא תשוקה, מבטיח את הצלחת החברה.
מתוך אמונה ברעיון של נשיאת התינוק כמה שיותר זמן וכמה שיותר קרוב אל הגוף ככל הניתן, קארין פרוסט, אמא בעצמה, פיתחה את מנשא ה-Ergobaby הראשון בהאווי, בשנת 2002. בעקבות השראה מהסביבה הטבעית שלה, היא הקפידה להשתמש רק בחומרים טבעיים בייצור של המנשאים שלה, ובסופו של דבר פיתחה את הלוגו של קונכיית הנאוטילוס, שנותר הסימן של מותג Ergobaby עד היום. במהלך תהליך העיצוב, ניתנת חשיבו תרבה למאפיינים ארגונומיים של נשיאה, המעוצבים על מנת להיטיב עם ההורה והילד גם יחד. כיום Ergobaby היא אחד מהמותגים המובילים בעולם של מנשאי תינוקות. Ergobaby משתמשת במומחיות שלה לעדכון מתמיד של מגוון המוצרים שלה עם דגמים וקולקציות חדשות, כמו שמיכות העיטוף (swaddlers) וכרית ההנקה הקשיחה אשר שומרת על צורתה לתמיכה מתמשכת.

הצטרפו לעמוד של Ergobaby בפייסבוק: ארגובייבי ישראל

חברת פופון בע"מ נוסדה בשנת 2010 במטרה לאפשר נוחות וקרבה בין הורים וילדיהם. החברה מיבאת את מנשאי ארגובייבי, מוצרי בטיחות למים קונפידנס ומצעים מעוצבים סנורק.
אתר החברה: WWW.POUPON.CO.IL
ERGO Baby Carrier, Inc., אשר מבוססת בלוס אנג'לס, ארצות הברית. Ergobaby, אשר נוסדה ב-2003, שואפת לחזק את הקשר בין הורים ותינוקות באמצעות פתרונות אינטליגנטיים וארגונומיים, תוך יצירת קהילה גלובלית של הורים בטוחים. מנשא Ergobaby, נמכר כעת ב-50 מדינות. השילוב של איכות מוצר מעולה, מומחיות ארגונומית וצוות עובדים מלא תשוקה, מבטיח את הצלחת החברה.

מתוך אמונה ברעיון של נשיאת התינוק כמה שיותר זמן וכמה שיותר קרוב אל הגוף ככל הניתן, קארין פרוסט, אמא בעצמה, פיתחה את מנשא ה-Ergobaby הראשון בהוואי, בשנת 2002. בעקבות השראה מהסביבה הטבעית שלה, היא הקפידה להשתמש רק בחומרים טבעיים בייצור של המנשאים שלה, ובסופו של דבר פיתחה את הלוגו של קונכיית הנאוטילוס, שנותר הסימן של מותג Ergobaby עד היום. במהלך תהליך העיצוב, ניתנת חשיבות רבה למאפיינים ארגונומיים של נשיאה, המעוצבים על מנת להיטיב עם ההורה והילד גם יחד. כיום Ergobaby היא אחד מהמותגים המובילים בעולם של מנשאי תינוקות. Ergobaby משתמשת במומחיות שלה לעדכון מתמיד של מגוון המוצרים שלה עם דגמים וקולקציות חדשות, כמו כרית ההנקה הקשיחה אשר שומרת על צורתה לתמיכה מתמשכת והנקה רגועה יותר