יום רביעי, 8 ביוני 2016

לראשונה בעולם – הלו קיטי נותנת לכולם את האפשרות להשתמש בדמויות החתולה המפורסמת בעולם בעיצוב אלבומים דיגיטליים אישיים בוואלה!פרינט

לראשונה בעולם –
הלו קיטי נותנת לכולם את האפשרות להשתמש בדמויות החתולה המפורסמת בעולם בעיצוב אלבומים דיגיטליים אישיים בוואלה!פרינט



לראשונה בעולם, מאפשרת חברת SANRIO היפנית,  ענקית המותגים הבינ"ל, שבבעלותה בין השאר, הלו-קיטי, מיי מלודי, באדז מארו, מר שמח ועוד, שימוש בדמותה של 'הלו קיטי' לטובת עיצוב מוצרים, אלבומי תמונות ואלבומים דיגיטליים.

את המהלך החדשני מובילה חברת וואלה!פרינט, שרואה את שילוב דמותה של 'הלו קיטי' באלבום הדיגיטלי, כעוד צעד לקירוב הצרכן למוצר, והפיכתו לאישי וייחודי ככל הניתן.

אם גם אתם כבר מכורים ליצירת אלבומים דיגיטליים לכל המשפחה, בוודאי תשמחו לשמוע על העיצובים החדשים איתם ניתן לעצב את האלבום. החתולה הכי מפורסמת בעולם מצטרפת לאלבום הדיגיטלי שלכם.
עובדות מעניינות שבטח לא ידעתם על החתלתולה:
·         השם המלא שלה הוא קיטי הלבנה
·         המוצר הראשון ששווק עם דמותה של קיטי היה ארנק ויניל קטן למטבעות
·         הלו קיטי נולדה בשנת 1.11.1974 – וותיקה בתחומה...
·         מי שדובבה את הלו קיטי בתוכנית בישראל היא מיכל צפיר
·         החל מ-2004 משווק גם כרטיס חיוב של חברת MasterCard עם דמותה של קיטי.
·         הלו קיטי וחבריה הפכו לדמויות פופולריות בעיקר בשל אימוצן כסמל אופנה על ידי שורה של סלבס ביניהם פריס הילטון, ריקי מרטין, קמרון דיאז, מריה קארי, היידי קלום ועוד
·         להלו קיטי יש בסדרה שתי חיות מחמד – חתול ואוגר
·         אם אתם רוצים להתעדכן בחדשות חמות, לשחק במשחקי הלו קיטי מוזמנים להצטרף לקהילה המקוונת של מעריציה באתר  SanrioTown.com  
·         בית קפה "הלו קיטי" נפתח לאחרונה (12/5/16) בנמל התעופה צ'נגי בסינגפור המעוצב ומגיש מנות המאפיינות את הלו קיטי.


·         עוד בגזרה הקולינרית – משאית "פוד טראק" של הלו קיטי המוכרת מתוקים ממותגים ואביזרים מטיילת בשנה האחרונה ברחבי ארצות הברית.
·         בשנת 2011 חנות קונספט של הלו-קיטי עשתה עלייה לישראל ובה ניתן למצוא פריטים ומוצרים יום יומיים, כלי בית, מכשירי כתיבה, אקססוריז. כמו כן, ליין של לקים יצא בהשראתה ואפילו הושקו פתיתים של חברה מובילה... שיהיה בתיאבון.

האלבומים ולוחות השנה עצמם נמכרים בוואלה!פרינט באותם המחירים של שאר האלבומים באתר והם מתחילים במחיר של 35 ₪ כולל משלוח.