יום שני, 25 במאי 2015

MARKET Pick & Mix היום אפשר למצוא אוכל בריא, טעים וצבעוני בתלאביב וברמת גן.



מרקט פיק-אנד-מיקס





המסעדה הראשונה של "עלים ירוקים-MARKET PICK & MIX" הוקמה בשנת 2002 באוניברסיטת תל אביב, המסעדה קמה מתוך צורך נואש לאוכל טוב, מזין ,טעים ומתוך ההבנה כי הוא צריך להיות זמין בכל מקום בו אנו נמצאים במהלך היום בין אם אנו בלימודים , בעבודה או בבילוי.

במהלך השנים האחרונות גדלה הרשת וכיום היא מונה 4 סניפים: סניף אוניברסיטת תל אביב, סניף הבורסה ברמת גן וסניף שאול המלך בתל אביב. לאחרונה התרחבה המשפחה ונפתח סניף נוסף במגדל V, בבני ברק.

ביקרנו בסניף בשאול המלך בתל-אביב
המסעדה נעימה ומזמינה, נגשנו ובחרנו את העיסקיות שלנו.
עולמה של רויטל
עולמה של רויטל


אחת מעיסקיות הצהריים מגיעה עם מנת דג ותוספת וסלט ושתייה בריאה סחוטה במקום!
עולמה של רויטל
אהבנו את המנות הטריות, טעמנו מתוך קציצות הסלמון שהיו טריות וטעמם היה עשיר ברוטב מרוכז וטעים.
התוספות שמתלבות במנות כגון: קוסקוס עם ירקות מגיעות צבעוניות ועשירות בירקות מבושלים אך לא מבושלים מדי, כך שהטועם יכול להנות מכל ביס בירק ולהרגיש במיידית בטריותו.
עולמה של רויטל

עולמה של רויטל
המיצים שמתלווים לארוחה מרעננים, המורכבים מהפירות הלא בנאליים והרגילים נותנים טוויסט ואנרגיה להמשך יום העבודה.
עולמה של רויטל

אנחנו ממליצים בחום! בהחלט עיסקית ששוה במחיר עם פורדוקטים  נהדרים וטריים.

מומלץ בחום עולמה של רויטל 
כל הסניפים נגישים, מאירי עיניים ומזמינים על מנת שתוכלו בקלילות להיכנס ולבחור מהשפע הרב והיצירתי של השף שלנו, לערבב וליצור לכם מגוון טעמים משתנים ובריאים מידי יום.
אנחנו ב"עלים ירוקים – MARKET PICK & MIX" מאמינים שהחיים הם שילוב של אינספור רגעים והחיים הם מה שאנחנו עושים מהם וכך גם נראית המסעדה שלנו. אופציות רבות, טעמים שונים, מגוון רחב ואיכותי אשר מוצע בפני הסועד והוא בוחר את הטעם האישי שלו ואוסף אליו לצלחת.
מידי יום ביומו עולות אל העולם הרחב של "עלים ירוקים – MARKET PICK & MIX " מנות חדשות, טריות, צבעוניות ובעיקר בעלות ערך תזונתי גבוה ובריא במגוון ניחוחות ותיבולים – לכם נשאר רק לבחור ולערבב.
התפריט שלנו מלווה את היום שלכם לכל אורכו – קפה ומאפה וארוחות בוקר שונות, כריכים לרגע הקטן של הרעב הפתאומי, סלטים, דגים ותבשילים ומגוון רחב של מנות צמחוניות או טבעוניות לארוחת צהריים, מרקים ופינוקים משובחים לכל רגע ורגע.
זהירות: אתם עלולים להתאהב!

Just pick and mix

כי החיים הם מה שאת/ה עושה מהם!


















אתם מוזמנים לגשת ולבקר בסניף החדש!
סניף חדש לרשת המזון הבריא
 MARKET Pick & Mix במתחם V-Tower בר"ג

רשת  "MARKET PICK& MIX   " שמפעילה כיום 3 סניפים במרכזי עסקים ובמתחמי לימודים באזור המרכז והשרון, מתרחבת ופותחת סניף רביעי חדש במתחם החדש V-Tower שמסתמן כמרכז העסקים הבא של רמת גן, בני ברק והסביבה.
הסניף החדש יופעל בזיכיון על ידי איש חיי הלילה לשעבר, טל זהבי. זהבי, אשר עבד במשך שנים בברים ובמסעדות בתל אביב, ביניהם השאפה בר, הלנה, גורקי, רוטשליד 12 והקופי בר, החליט לפרוש מחיי הלילה ולפתוח עסק בתחום הקולינריה, שיפעל עד שעות הערב המוקדמות. מאחר ולפני מספר שנים הפסיק זהבי לצרוך מזון מתועש ועבר לתזונה בריאה, היה חשוב לו לפתוח מקום שיציע אוכל בריא.
השילוב בין האוכל הבריא שמוצע ברשת MARKET PICK& MIX    לבין העובדה שכל הסניפים פתוחים עד השעה 20:00 לכל היותר, היה עבור זהבי שילוב מנצח ובימים אלה הוא כאמור פותח סניף של הרשת בזיכיון במתחם V-Tower.

MARKET PICK& MIX    הוקמה לפני 13 שנים על ידי האחים דורית ליניק דרדיקמן ואמיר דרדיקמן, שהיו בעבר הבעלים של בית הקפה המוכר "אלכסנדר" בתל אביב, שהיה שם דבר בשנות ה-80' ומוקד עלייה לרגל לסלבריטאים רבים ולאנשי עסקים. לאחר סגירת קפה אלכסנדר פתחו דורית ואמיר את הסניף הראשון של MARKET PICK& MIX    באוניברסיטת תל אביב, אשר היה הראשון בישראל שהציע את מודל ההרכבה האישית של סלטים שכוללים תוספות שונות כמו כוסמת, אורז מלא ועוד. בהמשך התרחבה הרשת ונפתחו סניפים נוספים שלה במספר מרכזי עסקים: במתחם הבורסה ברמת גן וברחוב שאול המלך בתל אביב.

רוב התפריט ברשת MARKET PICK& MIX   וגם בסניף החדש במתחם  V Tower הינו טבעוני. הייחודיות של הרשת על פני רשתות אחרות לאוכל בריא, היא תבשילים טבעוניים טריים וחמים שמוצעים בהרכבה עצמית. כמו כן כולל התפריט ארוחות עסקיות, תבשילים טריים ללא חומרים משמרים, כריכים, מרקים, מיצים טבעיים שנסחטים במקום, שייקים ירוקים, מאפים טבעוניים, קפה ועוד. כל המנות מוצגות בכל הסניפים בבר פתוח, והלקוחות מוזמנים להתרשם מהמראה ומהניחוחות.
בהקמת הסניף החדש הושקעו כ-800 אלף שקל והוא מעוצב בהתאם לסגנון העיצוב של יתר סניפי  הרשת. בעיצוב הסניפים הושם דגש על שימוש בחומרים טבעיים ובסיסיים, שמתאימים לרשת המגישה אוכל בריא וטבעי. בכל סניפי הרשת יש שילוב בין צבעים חד גוניים ודרמטיים, ברזל גולמי בצבעו, ואבן טבעית לצד פריטי עיצוב מודרניים כמו גופי תאורה מיוחדים.