יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

Schwarzkopf Professional מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקצייתEssential Looks לסתיו-חורף 2015/16 וחושפת את המהפכה החברתית החדשה עם קולקציית- Age of Beauty




Schwarzkopf Professional מבית קונצרן הנקל משיקה את קולקצייתEssential Looks לסתיו-חורף 2015/16 וחושפת את המהפכה החברתית החדשה עם קולקציית-
Age of Beauty
קולקציית מראות שיער ייחודית וחדשנית ששמה את היופי של הגיל במרכז הבמה!

הקולקציה משלבת את טרנד Silver Glory (תהילת הכסף) החוגג את הגוונים הכסופים, יחד עם המרקמים החופשיים של טרנד ה-Layered Chic (שיק בשכבות) והמראה ההצהרתי של טרנד ה-  Heritage Blend (מורשת משולבת)







קולקציית ESSENTIAL LOOKS כבר כאן! "שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל מצליחה בפעם נוספת לתעל את הטרנדים העכשוויים ביותר ממסלול הדוגמנות ולתרגם אותם לעיצובי שיער ייחודיים ואופנתיים. בהשראת מעצבי העל המובילים ביותר בעולם האופנה, קולקציות ESSENTIAL LOOKS מציעה כיוון ותובנות סטייליסטיות עבור סלוני עיצוב השיער, השותפים של "שוורצקופף פרופשיונל". טרנדים מרכזיים מגובשים לתוך שלושה טרנדים של מראות שיער מובילים ומדהימים, שמעצבי השיער יכולים לאמץ מיד עבור לקוחותיהם. שלושת הטרנדים המובילים העונה: Silver GloryLayered Chic ו-Heritage Blend.

המהדורה ה-38 של קולקציית ESSENTIAL LOOKS מוקדשת לנושא שעובר כיום מהפכה חברתית: התבגרות ובשלות. קולקציית Age of Beauty מגדירה מחדש את הגיל ומגישה מסר ברור-במקום להסתיר את סימני הגיל או להילחם בהם, היופי והאינדיבידואליות שלנו חוזרים למרכז העניינים! "כיום, יותר ויותר לקוחות מבוגרות רוצות לחגוג את האינדיבידואליות שלהן בלי להחמיץ את הטרנדים העכשוויים" אומר סיימון אליס, מנהל הקריאייטיב של שוורצקופף הבינלאומית, ושם בכך דגש על המסר העיקרי של קולקציית Age of Beauty. הקולקציה מוקדשת להעדפות הסגנון האינדיבידואליות של הצרכניות המבוגרות ומציעה טכניקות ומוצרים המותאמים במיוחד לצרכים המשתנים של שיערן.

הטרנדים המובילים של קולקציית Age of Beauty לסתיו-חורף 2015/16:

Silver Glory – תהילת הכסף
"טרנד ה- Silver Glory מתמקד בקלאסיקות הנצחיות שהצרכניות אוהבות, לאלגנטיוּת והפרטים שלהן" מסביר סטיב הוגן, הארט-דיירקטור של קולקציית Essential Looks. עם הרבה סטייל ונשיות, חליפות המכנסיים המצוחצחות חוזרות בצבע שחור אופנתי, וכפריט אופנה בסיסי, השמלה השחורה הקטנה גם לא נשכחה- היא התגלמותה של המשיכה הנצחית. קלאסיות ונצחיות: אלה הן הסגולות המאפיינות את הטרנד החדש וניתן למצוא אותן בכל סלוני עיצוב השיער של "שוורצקופף פרופשיונל". טרנד ה- Silver Glory חוגג את השיער האפור והבוגר ושם דגש על צבע השיער הטבעי שלנו. עם ליטוש של הקווים הכסופים.בשילוב עם תספורות קלאסיות כגון הקארה האלגנטי (קארה "בוב") או עיצוב גבוה של השיער, השיער האפור לא חייב לציית יותר לכללים – הוא יכול לתפוס כל צורה וניואנס.

Layered Chic – שיק בשכבות
הגיע הזמן לשכבות ומפלסים! העונה הקרובה מחזירה עימה את הסריגים העבים והלוקים המדורגים. אין גבולות לשילובים; עליוניות ארוכות נלבשות מעל שמלות, ואפודות יושבות מתחת לגלימות. "Layered Chic היא הצהרה אופנתית אמיצה אך פשוטה" אומר הוגן. הפרשנות של "שוורצקופף פרופשיונל" יכולה גם להתמקד בשכבות ומבנים חופשיים. בין אם התספורת שלך קצרה ומדליקה או אם יש לך רעמה ארוכה ומפוארת, מובטח לך סגנון ייחודי ומלא הבעה. בו-זמנית, צבעי IGORA ROYAL ABSOLUTES מציעים כיסוי אפור מקסימלי וגוונים חמים לקבלת הצבע המושלם. באמצעות טכניקות כמו שילוב של גוונים בהירים יותר בקדמת השיער, תוכלי ליצור מסגרת טבעית מסביב לפנים.

Heritage Blend – מורשת משולבת
טרנד ה- Heritage Blend מחייה את התדפיסים ואת דגמי המשבצות, ומאחד את הסגנון הקלאסי עם הצהרות מהפכניות. מהו קוד הלבוש עבור גילך? טבעיות, ביטחון עצמי וייחודיות! "מדובר בסגנון עם הצהרה, ללא העמדת פנים", הוגן מאשר. לצד סגנונות מגניבים ומודרניים, צורות מובנות, צבע השיער הנכון יבטיח לך גם את המראה הטבעי הנחשק. מכיוון שהשיער מאבד את הברק והעוצמה שלו ככל שאנו מתבגרים, אנו נוטים לחפש צבעים חדשים שייראו טבעיים ככל שניתן. זה מה שצבעי IGORA ROYAL ABSOLUTES AGE BLEND עושים- מחזירים לשיער בוגר את הברק הטבעי שלו. עשרה גוונים חדשים ישתלבו עם צבע השיער הטבעי של הלקוחה ויעניקו לו ברק מהמם. מראה טבעי זה מתאים במיוחד לנשים עם עור בוגר יותר, אשר נוטה להתבהר עם השנים. ביטחון עצמי, ייחודיות ומודעות לאופנה – זאת הגישה החדשה לחיים של נשים בוגרות!



למידע נוסף נא לבקר באתר www.schwarzkopf-professional.com   או www.press.henkel.com