יום שני, 6 ביולי 2015

לכל חלון יש וילון ! חברת DOMUS וילונות ומוצרי הצללה משיקה את המפעל החדש שלה בראשל"צ





לכל חלון יש וילון !

חברת DOMUS וילונות ומוצרי הצללה משיקה

את המפעל החדש שלה בראשל"צ  



חברת DOMUS וילונות ומוצרי הצללה, הגדולה והמובילה בישראל בתחום הווילונות המעוצבים בהזמנה אישית, וילונות מוכנים, מוצרי הצללה ואביזרי פרזול, השיקה מפעל חדש במערב ראשל"צ בהשתתפות בכירי תעשיית הטקסטיל ומיטב האדריכלים והמעצבים מכל הארץ.

 דומוס מהחברות הבולטות והוותיקות בארץ בתחומי הום סטיילינג,  מתמחה בעיצוב וייצור וילונות בהזמנה אישית, לצד מוצרי וילונות והצללה מוכנים, בסגנונות תפירה שונים ועיצובים ייחודיים, וילונות רומאים, וילונות גלילה מבד או קש, וילונות ונציאנים, סטרייפים, רשתות צרפתיות ועוד. לצד אלה, מספקת פתרונות פרזול דקורטיביים לעולם הווילונות וההצללה וכן מערכות חשמליות לבית החכם.

דומוס מציעה מגוון כמעט אינסופי של מיטב הפתרונות המעוצבים בכל חלל וסביבה נדרשים, החל מתיחום הסלון בווילונות מעוצבים או בפינת המשפחה, במטבח ומציעה גם ווילונות לחדרי הילדים, לחדרי נוער, משרדים ועד פרויקטים אדריכליים מתוחכמים ומשוכללים.
 המפעל החדש של DOMUS שהקמתו ארכה למעלה משנה, משתרע על 3 קומות בהן הוקמו מחלקות חדשות ושוכנו מכונות חדישות ואוטומטיות, בשילוב האלקטרוניקה והאוטומציה החדישים והמתקדמים ביותר לייצור וילונות ומוצרי הצללה.
כמות הוילונות והטקסטיל במקום מלהיבה.
אין בית שלא ימצא את השלומות והרכות שוילונות מציעים.
מגוון הבדים מרשים, ופתרונות הצללה מוצאים לכל סוג בית.
כולל בתים חכמים עם מנגנון של הזזת וילונות בלחיצת כפתור.
מומלץ להכנס ולהציף, החנות מציעה מבחר רב של אופציות לוילונות לבית.

עם הקמת המפעל נוספו כ- 20 מקומות עבודה לתושבי האזור, לצד כ-100 מקומות עבודה קיימים.

 מה במפעל החדש?

אולם תצוגה לאנשי מקצוע - אדריכלים ומעצבים שישמש כמקור השראה, תכנון ועבודה.

מחלקת פרויקטים - אשר מנהלת שיתופי פעולה מובילים בארץ ובחו"ל עם בתי מלון והארחה, משרדים, בתי חולים ופרויקטים פרטיים ייחודיים.

מחלקת תפירה משוכללת –  המאפשרת התאמת כל מוצר באופן אולטימטיבי לפרויקט המבוקש.

מחלקת מוצרי הצללה – אשר מציעה את כל פתרונות הצללה הביתיים והמסחריים

מחלקת הבית החכם – המטפלת במגוון המערכות החשמליות לבית החכם

מחלקת הום סטיילינג -  המתמחה במוצרי טקסטיל שונים לבית: מפות, כריות, כריות נוי  וכד'.

 עוד החברה מפעילה גם אולם תצוגה וחנות מכירה בנמל תל אביב, DOMUS ART, שהוקם לפני כ 3 שנים, ומשרת את קהל האדריכלים והפרטיים כאחד. באולם תצוגה זה מוצגים לראווה החידושים של החברות המובילות בעולם, אשר מיוצגים בו בלעדית, והוא מעניק השראה עיצובית.

 הרקע והשורשים של המותג דומוס-

יחד עם קום המדינה, ב-1948 החלה החברה כעסק משפחתי קטן, לייצור פונפונים לווילונות וארונות, שהוקם על ידי משפחת ורסנו, שעלתה מבולגריה. אמצע שנות השמונים, חתנו של ורסנו, אבי דני, מצטרף כשותף בעסק (שהפך לחברה בע"מ), וכבר ב 84 נכנס שותף נוסף, רמי דרזיה. השניים היום הם בעלים ומנכ"לים משותפים של החברה.

לפני כ-10 שנים עברה החברה תהליך מיתוג מחדש במסגרתו הושק המותג "domus". אבי דני, מנכ"ל משותף: "היום, 65 שנים אחרי קום המדינה החברה מעסיקה כ-120 עובדים, ומשווקת את מוצריה בכל הרשתות הגדולות (ברובן באופן בלעדי) וכן בלמעלה מ- 1000 חנויות נוספות ברחבי הארץ ". עוד הוסיף כי: "הייחודיות של החברה בשוק כיום, היא העובדה שזו היחידה שמספקת מענה כולל ומלא לכל תחום הווילונות וטקסטיל לבית".  

 רמי דרזיה, מנכ"ל משותף מוסיף: "חזון חברת דומוס הוא  לשמש בית עבור עובדיה, שמאז ועד היום, מהווים הכוח הגדול ביותר להצלחתה. לצד המאמץ להעניק לעובדים תחושת בית, מקדמת החברה גם פעילויות תמיכה קהילתיות, ובין השאר, בשיתוף פעולה עם רשות בתי הסוהר מעסיקה אסירות בשיקום. כל פרויקט של החברה נעשה בתמיכה וליווי מקצועי של מעצבים, ארכיטקטים וקבלנים תוך פיתוח פתרונות עיצוביים וטכנולוגיים כאחד.

  
 ייעוץ, התאמה ובירור נקודות מכירה ניתן לחייג : 1-800-20-22-23

או באתר של דומוס : http://domus.co.il


ובפייסבוק: וילונות דומוס- domus  https://www.facebook.com/domus.art/info