יום שישי, 3 בינואר 2020

אסם מציגה: קטשופ פיצה קטשופ בתיבול עדין המשדרג כל פיצה ביתית: פתרון טעים, מהיר וזמין להכנה של פיצה ביתית ללא צורך בתיבול נוסף.

אסם מציגה: קטשופ פיצה
קטשופ בתיבול עדין המשדרג כל פיצה ביתית:
פתרון טעים, מהיר וזמין להכנה של פיצה
 ביתית ללא צורך בתיבול נוסף.


חברת אסם, המובילה את שוק הקטשופ בישראל, משיקה מהדורה מיוחדת – קטשופ פיצה. קטשופ פיצה הינו קטשופ בתיבול מעודן, המעשיר ומשדרג את טעמה של הפיצה והופך את משימת הכנת הפיצה הביתית לפשוטה ומהירה יותר. הקטשופ החדש עומד בתקנות הסימון החדשות של משרד הבריאות.
לדברי עתליה צוקרמן, מנהלת המותג באסם: "כמובילי הקטגוריה, אנו תמיד שואפים לחדש ולרגש את קהל הצרכנים ולהשיק מהדורות מיוחדות המבוססות על קטשופ אסם האהוב. במחקרים שערכנו, זיהינו שצרכנים רבים מכינים פיצה ביתית לארוחת הערב עם קטשופ אסם ומעוניינים בפתרון משדרג טעם. באופן זה נולד הרעיון להשיק את קטשופ פיצה- לשדרוג טעם הפיצה הביתית, כך שתהיה טעימה, מתובלת ומעניינת. כמו כן, קטשופ פיצה זכה לקונצנזוס בקרב בני הנוער והמבוגרים, ודורג במקום הראשון בבחירת הצרכנים."

אצלי בבית מחפשים רעיונות לארוחות ערב קלילות ובריאות.
אתמול הילדים וחבריהם- הכינו פיצה מטורטיה מלאה.
לקחו טורטיה מקמח מלא, לחיצה קטנה מקטשופ פיצה, זיתים וגבינה צהובה עמק לייט 9%.
אחלה טורטיה טוסט- ארוחת ערב מוכנה:)
הם מסרו כי הקטשופ טעים, מתובל היטב ומוסיף טעם לטוסט טורטיה.
עולמה של רויטל

עולמה של רויטל 


הוראות הכנה לטוסט פיצה מהיר:

חממו תנור מראש ל-180 מעלות, מרחו קטשופ פיצה אסם על גבי פיתה חצויה, פזרו את התוספת המועדפת וכסו בגבינה צהובה בכמות הרצויה. הכניסו לתנור ל-7-10 דקות או עד שרואים את הגבינה מותכת ונמסה.

בכשרות בד"צ העדה החרדית.
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!