יום שישי, 10 בינואר 2020

כבר לא צריך לחכות לשישי- מהיום קל ופשוט ליהנות מתבשיל דג פיקנטי בכל יום בשבוע חדש בסדרת העגבניות של קנור: רוטב עגבניות פיקנטי לדג




כבר לא צריך לחכות לשישי-
מהיום קל ופשוט ליהנות מתבשיל דג פיקנטי בכל יום בשבוע

חדש בסדרת העגבניות של קנור:
רוטב עגבניות פיקנטי לדג

רוטב העגבניות החדש, כמו יתר מוצרי הסדרה,
פותח על ידי השפים של קנור, בהתאם לעקרונות התזונה הים תיכונית,
המומלצת על ידי משרד הבריאות

בכל צנצנת כ- 1/3 ק"ג עגבניות איטלקיות,
ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל
קנור, המותג הקולינרי המוביל מבית יוניליוור, מרחיב את סדרת מוצרי העגבניות עם רוטב פיקנטי לדג – רוטב עגבניות מתובל בפלפל אדום ופלפל צ'ילי, המתאים למנות דגים מסורתיות, לקציצות דגים ולמגוון תבשילים. בכל צנצנת המכילה 415 גרם, רוטב עשיר שיוצר מכ-1/3 ק"ג עגבניות איטלקיות איכותיות.


הילה צימרמן, מנהלת שיווק מותגים קולינריים ביוניליוור: "סדרת העגבניות של קנור פותחה בהתאמה להרגלי האכילה בישראל ובהתאם למנות האהובות והפופולאריות. במחקרים* שערכנו עלה כי למעלה מ-60% מהישראלים אוכלים דגים לפחות אחת לשבוע ו-43% אוכלים דגים ברוטב עגבניות חריף. הרוטב החדש שפיתחנו נולד בהשראת המנות המסורתיות, המשפחתיות והאהובות, מתוך רצון לאפשר לכל אחד לבשל מנה טעימה בקלות ומהירות".
vהשישי החלטתי לבשל קציצות דגים ברוטב פיקנטי לדג מותג קנור.
הטעם נפלא, הילדים טרפו וגם המבוגרים התענגו לצד חלה של שבת.

למתכון לקציצות הדגים:
עולמה של רויטל
מרכיבים
כ-30-25 קציצות (כ-6 מנות)

לקציצות
  • 1 ק"ג פילה בקלה טחון דק- לסנן את הנוזלים.
  • 2 מיץ מלימון ליים
  • 1 תפוח אדמה גדול, מגורר וסחוט היטב
  • 4 שיני שום טרי קצוץ
  • 1 כוס עלי פטרוזיליה וכוסברה קצוצים דק דק
  • 1גזר מגורר
  • 1פלפל אדום קצוץ
  • 3 כפות שמן
  • 2 כפות כמון
  • 1 כפית מלח
רוטב עגבניות פיקנטי לדג מצטרף לטעמים הקיימים בסדרה: רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים, רוטב פומודורו קלאסי, רוטב במרקם חלק המתאים לפסטה, פיצה ותבשילים משפחתיים, רוטב עגבניות בזיליקום ורוטב נפוליטנה המתאימים לשימוש כרוטב לפסטה או פיצה

סדרת רטבי העגבניות פותחה בהתאם להנחיות ארגון הבריאות העולמי, הממליץ על צריכה של עד 5 גרם מלח ליום (שהם 2000 גרם נתרן). מוצרי סדרת רטבי העגבניות מכילים 1 עד 1.1 גרם מלח בלבד בצנצנת (שהם 400 עד 449 גרם נתרן) כשתכולת כל צנצנת מספיקה להכנת מנות לכ-4 סועדים בממוצע. כל מוצרי סדרת רטבי העגבניות של קנור הינם ללא סימון אדום.

השפים של קנור ישראל פיתחו את המוצרים במטרה להקל בבישול הביתי ולסייע לכל בשלן חובב להרחיב את התפריט בעגבניות וירקות, המהווים את בסיס פירמידת התזונה הים תיכונית. תזונה זו מומלצת ע"י משרד הבריאות ומבוססת על מאות מחקרים המדגישים את יתרונותיה לשיפור הבריאות הכללית, אריכות ימים ומניעת מחלות. 




ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!