יום חמישי, 16 בינואר 2020

ספר חדש של ד"ר ג'ון גריי, מחבר רב-המכר "גברים ממאדים ונשים מנגה":


ספר חדש של ד"ר ג'ון גריי, מחבר רב-המכר
 "גברים ממאדים ונשים מנגה":


מעבר למאדים ולנגה

המדריך המלא למיומנויות לניהול מערכות יחסים בעולם המודרני

25 שנים עברו מאז יציאתו לאור של רב המכר "גברים ממאדים ונשים מנגה" שנקרא על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם. הספר שתורגם ל-50 שפותו הופץ ביותר מ-150 מדינות, שינה באופן דרמטי את חשיבתנו על אהבה ושותפות.  ספר זה עזר לאין ספור קוראים לשפר את מערכות היחסים שלהם ואפילו להצילן.


אולם כמו  החברה,  גם מערכות היחסים התקדמו.  אמנם מבחינות מסוימות,  הגברים עדיין ממאדים והנשים מנגה ותובנות רבות מהספר "גברים ממאדים ונשים מנגה"  עדיין תקפות, אולם מאחר והחופש לביטוי עצמי גדל כל כך,  אנו זקוקים למיומנויות חדשות כדי להצליח במערכות היחסים שלנו.  ספרו החדש של ד"ר ג'ון גריי "מעבר למאדים ולנגה" מלמד את הקורא מיומנויות אלה.

התפקידים שלנו במערכות יחסים השתנו ללא ספק,  אולם ההבדלים הביולוגיים שבינינו עדיין שרירים וקיימים . ומכיוון שקיים שוני בין גברים לנשים, אנחנו מגיבים לתמורות שחלו בחלוקת התפקידים שבינינו בדרכים שונות, שלעתים קרובות אינן מתקבלות בהבנה ולכן זוכות לפירוש לא נכון של בני או בנות הזוג שלנו  . ב"מעבר למאדים ולנגה" נבחנים הצורך שלנו בתמיכה רגשית וכן את האתגרים החדשים המתעוררים בעקבות כך במערכות היחסים המודרניות.

אותי הספר מאוד סיקרן.
אהבתי להתקדם בקריאה, דף אחר דף וללמוד על השוני בין גבר לאישה, פסיכולוגיה במיטבה, אהבתי את הכותב והבחנות שלנו על מערכות יחסים מודרניות.
ספר מעניין שווה קריאה! זה בדוק עולמה של רויטל

מערכות היחסים היום מאופיינות פעמים רבות בניסיונות לקיים אותן באופן מוצלח, תוך שימוש במיומנויות ותובנות שהתפתחו במשך אלפי שנים של מערכות יחסים מסורתיות,  אולם כלים אלה כבר אינם תמיד מספיקים על מנת להצליח. המודלים לחיקוי כיום מאומצים מתוכניות טלוויזיה ומסרטים המספקים בידור,  אך אינם מתמקדים בדרך הקשה והמייסרת של יצירת מערכות יחסים מספקות ומאושרות.

"מעבר למאדים ולנגה" מזמין את הקורא למסע אל תובנות חדשות שחשובות לא רק למערכות היחסים האינטימיות שלנו,  אלא גם לאושר שלנו ושל ילדינו.  תובנות אלה המתוארות ומוסברות באריכות בספר
עשויות לתרום רבות להיותנו בני זוג טובים יותר.  אם אתם יחידנים ואינכם מחפשים שותף לחיים , הספר יעזור לכם להבין את הצרכים הרגשיים שלכם כדי שתוכלו להפחית את הלחץ ולחוות אושר אמיתי ומתמשך.

תרגום מאנגלית: מרים שפס
עריכה: תלמה פרויד

כריכה רכה
328 עמודים
הוצאת אור-עם
98 שקל

ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!