יום שבת, 14 בספטמבר 2019

מותג הפרמיום לבישום אוויר הנמכר ביותר בארה"ב ובבריטניה עושה עלייה לישראל הניחוח העוצמתי של כדוריות הבושם לכביסהLenor Unstoppables עכשיו במבשם אוויר לבית!

מותג הפרמיום לבישום אוויר הנמכר ביותר בארה"ב ובבריטניה עושה עלייה לישראל
הניחוח העוצמתי של כדוריות הבושם לכביסהLenor Unstoppables עכשיו במבשם  אוויר לבית!

Lenor Unstoppables, שיצר מהפכה בשוק הכביסה בישראל עם כדוריות הבושם העוצמתיות, נכנס לקטגוריית מבשמיי האוויר לכלל חללי הבית בניחוחות האהובים: רענן (כחול), אביבי (אדום) ויוקרתי (זהב)

מבשם האוויר לבית Unstoppables Lenor, עם טכנולוגיית הבישום העוצמתי המתקדם ביותר בשוק כיום, ממלא את חלל האוויר ברעננות נועזת הנמשכת עד 6 שעות!

כשנה וחצי לאחר שהושקו לראשונה כדוריות הבישום לכביסה של לנור בישראל, ולאחר שהפך למותג מוביל ברשת סופרפארם, כבש את כלל השוק הארצי עם 20% מקטגורית המרככים המרוכזים ועם נתח שוק של 24% בשוק המאורגן, המותג לנור מתרחב בישראל: Lenor ומשיק את מבשם אוויר עוצמתי לנור Unstoppable, אשר נכנס לקטגוריית בישום הבית עם סדרה של שלושה ניחוחות, התואמים את הניחוחות המובילים כיום בכדוריות הבושם: רענן (כחול), אביבי (אדום), ויוקרתי (זהב).

אהבנו לטהר את הבית במיוחד עם הריח הכחול, מזכיר מאוד את ריח מרככי הכביסה הנדירים של לנור.
אהבנו, ריח מעודן שמוסיף רעננות ופרשיות לחדרי הבית.




עם הסדרה החדשה  Unstoppables נכנס המותג Lenor לקטגוריה חדשה: מבשמי בית. מדובר בסדרה מהפכנית בעלת יכולת טכנולוגית חדשנית וייחודית של ריח העמיד עד שש שעות ברציפות.  הסדרה החדשה מתאימה לבשם חללים גדולים, למעשה כל חדר בבית,  למשך זמן ארוך. בין אם זה סלון מרווח, מטבח פעיל, חדר שירותים או המשרד והרכב. זאת ועוד, תודות לטכנולוגיות חדשנית וייחודית, ביכולתה של Unstoppables גם לבטל ולנטרל ריחות רעים.

קשובים לצרכנים
ההצלחה האדירה של כדוריות הבישום לכביסה, הם שאתגרו את מותג Lenor, לבית פרוקטר אנד גמבל, לשווק בישראל מוצרים נוספים בקטגורית בישום הבית עם הניחוחות האהובים והנמכרים ביותר של המוצר המבוקש. השיווק בישראל יצר טרנד DIY של צרכנים בכל העולם שהחלו לייצר נרות ומפיצי ריח בעזרת הכדוריות והצלחתן בשוק הבינלאומי. בארצות הברית המוצר הנו הנמכר ביותר בקטגוריית המבשמים הביתיים תחת השם Febreze ובבריטניה תחת השם Lenor - Unstoppables Air.

לא רק מבשם
רוצים לדעת למה אנחנו חושבים השקת LENOR UNSTOPABLES היא עניין גדול? בעוד שמטהרי אוויר רבים מסווים ריחות, המוצר מנקה את הריח-הלא נעים בטכנולוגיית OdorClear - הנוסחה הטובה ביותר לחיסול הריחות מאז שנת 1998.
מדע הריחות
זוכרים מהן מולקולות? כל ריח לא נעים שאתם מריחים, הוא למעשה צרור קטן של מולקולות. בן מיוחדות בכך שהן פועלות ללא גבולות.... הן טסות במדרונות. מתכרבלות בספה שלך. מוזמנים או לא, הם מתיישבים ומסתובבים. ולא משנה כמה הבית נראה נקי, כל העבודה הקשה הזו יכולה לרדת לטמיון עם ריח אחד קטן...
מהי טכנולוגית OdorClear
טכנולוגיית
OdorClear שלנו פועלת כמו חיישן ריח- היא מאתרת ריחות ומנקה אותם, ועכשיו נוכל להיפרד ממולקולות מסריחות. טכנולוגיית OdorClear היא פורמולה בלעדית שלנו המורכבת מסדרת מרכיבים המבטלים ריחות, העשויים ממרכיבים יומיומיים כמו ציקלודקסטרין (מולקולת עמילן העשויה מתירס) וחומצה לימונית (שנמצאת בלימונים ובפירות הדר אחרים).
להסבר מלא על ארבעת צעדים לחיסול הריחות: https://www.febreze.com/en-us/learn/how-febreze-works
6 שעות בישום
מבשם האוויר Unstoppables מיובא לישראל כמענה להעדפות הצרכנים אשר התאהבו בריחות של כדוריות הבושם, בעוצמתן ועמידותן וביקשו את אותם הניחוחות גם מחוץ לארון הבגדים וליתר חלקי הבית. הן מעניקות עד 6 שעות בישום עוצמתי לחללי הבית. למעשה, עד הגעת המוצר למדפים היו מי שהעלו סרטוני הדרכה ברשתות האינטרנט להכנת נרות בישום עם כדוריות הפלא לאותה מטרה בדיוק.

 אופיר גוטמן מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "ההצלחה של השקת מותג הבישום לכביסה לנור בישראל היתה מעל כל הציפיות שלנו. היא נתפסת כטובה ביותר במונחים עולמיים בפרוקטר אנד גמבל. בד בבד, קיבלנו השראה להמשיך כשראינו שאנשים שהשתמשו בריחות של LENOR לא רק לבישום הכביסה, אלא הציבו אותם בחדרים נוספים בבית כדי להשיג בישום. יש לנו בפורטפוליו העולמי של פרוקטר אנד גמבל את המוצרים הטובים ביותר לבישום הבית, ואנחנו גאים להציע אותם גם ללקוחות בישראל". 


מבשם האויר  Unstoppables  מושק בישראל בשלושה ניחוחות מוכרים של כדוריות הבישום העוצמתיות לכביסה:
·         מבשם אויר כחול בניחוח רענן - בהשראת האוקיינוס עם ניחוחות פירות הדר מכשפים ונגיעות קרם.
·         מבשם אויר אדום בניחוח אביבי - בהשראת השמש עם ניחוחות פרחי האביב ונגיעות עץ.
·         מבשם אויר סגול בניחוח פירותי - בהשראת אפרסק בשילוב וניל עם נגיעות קרמל וורד אדום חושני.

את מבשם האויר  Unstoppables   ניתן לרכוש ברשת סופר פארם.

מחיר מומלץ לצרכן  24.90- ₪ נקבע בבלעדיות ע"י הרשת



עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!