יום שני, 23 בספטמבר 2019

שנה בריאה ומלאת מזל והצלחה עם אלכו-ג'ל של ד"ר פישר

עם אלכו-ג'ל של ד"ר פישר
לכבוד השנה החדשה: ALCO-GEL במתלים מעוצבים בצורת חמסה
לכבוד השנה החדשה, חברת ד"ר פישר משיקה מהדורה מיוחדת של אלכו-ג'ל במתלה לתיק בעיצוב בלעדי של חמסות מהודרות וצבעוניות. החמסה ידועה במקורות כקמע לשמירה והגנה על בעליה.

מומחי בריאות קובעים: ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינת הסביבה והידיים. במהלך היום יום אנו נחשפים לחיידקים במגוון הזדמנויות. החל מהיציאה מהבית, הנסיעה לעבודה, בסופר וכמעט בכל חפץ איתו אנו באים במגע. הדרך הטובה ביותר לשמור על היגיינת הידיים היא באמצעות מים וסבון, אך ברוב המקרים הם אינם זמינים בקרבת מקום. בנוסף, היעדר המודעות לשמירה על היגיינת הידיים גורמת לכך שפעולת ניקוי הידיים אינה נעשית בתדירות הראויה והמספקת.
על כן, חשוב להצטייד באלכו-ג'ל המהווה פתרון לניקוי מהיר ויעיל במיוחד ללא צורך במים וסבון, להפחתת הסיכון להידבקות במחלות ולסיוע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו.
אלכו-ג'ל נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי: קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול (70%) לניקוי יסודי, בנוסף משמשת הסדרה רופאים, אחיות וסגל רפואי במרפאות ובבתי החולים.
אני אוהבת לשלוח על התיק של ילדיי לבית הספר אלכו- ג'ל.
הם לא יוצאים בלעדיו, גם לחוגים ולפעילויות חברתיות.
חשוב לי שהם ישמרו על הנקיון, ושהיה להם תמיד משהו אונליין לשמירת נקיון הידיים.
אלכו- ג'ל עכשיו בחנויות במתלה מדליק לחגי תשרי.
בצורות חמסה צבעוניות חגיגיות.
עולמה של רויטל

אלכו- ג'ל במתלה מדליק לתיק מכיל בקבוקון אלכו- ג'ל 30 מ"ל: והפעם בסדרת "חמסה" עם מגוון אפשרויות עיצוב בצבעי ורוד, כחול ושחור זהב, אותם ניתן לתלות על כל תיק, חגורה ואפילו על גבי האופניים. המתלה עשוי סיליקון רך וקל לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול, בנסיעה ובבילוי.
·         מכיל 70% אלכוהול
·         מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור
·         Sensitive- מותאם לעור רגיש
·         מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית
·         מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים
* למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.
סדרת Alco-Gel (אלכו-ג'ל) של ד"ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים וקטילת החיידקים בכל זמן ומקום; במקומות ציבוריים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בגן ובבית ספר ואפילו בבית. הסדרה מתאימה לאמהות לפני ואחרי החלפת חיתול, לילדים, לחיילים, למטפלים בחולים ולכל מי שמעוניין לשמור על הבריאות והיגיינת הידיים. בנוסף משמשת הסדרה גם את הסגל הרפואי, רופאים ואחיות במרפאות ובבתי חולים.
אלכו-ג'ל הינה הסדרה המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70% ) לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים.

בבדיקות מעבדה חיצונית ומוסמכת נמצא כי התכשירים קוטלים 99.99% מהחיידקים הבאים:
ü      Escherichia coli  - גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ולדלקת קרום המוח.
ü      Staphylococcus aureus – גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים מורסתיים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
ü      Pseudomonas aeruginosaגורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים.
ü      Streptococcus faecalis – גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה.
ü      Entrobacter aerogenes – גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים.

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר
בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!