עולמה של רויטל |
מרס ישראל משיקה מהדורה מוגבלת של M&M's
בטעמי שוקולד מריר וקרמל
רוית
קלוד, מנכ"לית מרס ישראל, מציינת כי כחלק מפעילות המותג ברמה הבינלאומית,
שוקדת מרס כל העת להציע גם לצרכן הישראלי טעמים חדשים בהתאם למגמות בינלאומיות
בתחום המזון. מהדורת הקיץ תשווק ברשת שופרסל במסגרת שיתוף הפעולה בין מרס לרשת
המזון המובילה בישראל.
חברת מרס
ישראל, יבואנית חטיפי M&M's המצליחים והאהובים, משיקה מהדורה מוגבלת של
חטיפי שוקולד לתקופת הקיץ. המהדורה המוגבלת מגיעה בטעמים מתוחכמים של קרמל ושוקולד
מריר באריזות Sharing
המותאמות לנשנוש משותף וחווייתי.
טעם
הקרמל הטרנדי הושק כמהדורה מוגבלת בקיץ 2018 במארזי ה-40 גרם וזכה להצלחה
רבה. השילוב של המרקם הייחודי של מילוי
הקרמל הרך, עם הציפוי הקשיח של השוקולד יוצר חווית טעם מעוררת חושים, אשר משאירה
טעם של עוד.
ממליצה על נישנוש זוגי, M&M's -בטעמי שוקולד מריר וקרמל
עוד
טעם מפתיע שבוודאי יהפוך ללהיט בקרב קהל בוגר וחובב טעמי קקאו, הוא השוקולד המריר.
המהדורה המיוחדת כוללת מילוי בטעם עשיר של שוקולד מריר אמיתי שמרכיב כ-70% מהחטיף
וציפוי דרג'ה פריך וצבעוני.
המהדורות
החדשות של M&M's
יימכרו באריזות Sharing
של 272.2-286.3 גרם, אותן ניתן לחלוק עם משפחה וחברים וכוללות פס לסגירה חוזרת
ושמירה על טריות.
רוית
קלוד, מנכ"לית מרס ישראל, מציינת כי
האסטרטגיה הגלובלית של מותג M&M's, היא לחשוף מהדורות ייחודיות ומעודכנות לקהל
המקומי בכל מדינה ולהציע טעמים המותאמים גם לקהלים חדשים.
מחיר
מומלץ לצרכן: 22.9 להשיג רק ברשת שופרסל
מרס
הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים
ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים. עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד
דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®,
MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™,
SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®.
בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000
עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על איכות, אחריות, הדדיות,
יעילות וחופש.