יום שישי, 2 באוגוסט 2019

חדש ובלעדי! ד"ר פישר משיק: סדרת קידס מולטי ויטמין סדרת תכשירי רחצה לילדים היחידה המעושרת בקומפלקס מולטי ויטמינים לחגיגת בריאות באמבט

חדש ובלעדי! ד"ר פישר משיק: סדרת קידס מולטי ויטמין
סדרת תכשירי רחצה לילדים היחידה המעושרת בקומפלקס מולטי ויטמינים
לחגיגת בריאות באמבט
עולמה של רויטל 

 
ילדים מטבעם רצים, משתוללים, יוצרים ומתלכלכים ולא תמיד מקפידים על היגיינת הגוף. במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר המתמחות כבר למעלה מ-50 שנים בפיתוח מוצרים לתינוקות וילדים, מצאו פתרון להיגיינה מרבית עבור הילדים –
 ד"ר פישר קידס מולטי ויטמין, סדרה חדשה ומקיפה של תכשירי רחצה לילדים, היחידה המועשרת בקומפלקס ויטמינים עשיר וחדשני, המותאם במיוחד לילדים - למראה עור בריא ולמראה שיער בריא ומלא חיים
הסדרה החדשה מנקה ביסודיות את הלכלוך תוך הסרת  שכבת החיידקים שהצטברו על העור והשיער במהלך הפעילות היום-יומית. הנוסחה הייחודית מועשרת בוויטמינים מסוג A, C ו-E, הידועים כאנטי-אוקסידנטים ומסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ואקלים, למראה שיער ועור בריא. כמו כן, מכילה ויטמין 3B ופרו-ויטמין 5B, המסייעים בהענקת ברק, לחות, רכות וגמישות - למראה עור חיוני ובריא ולמראה שיער חזק ובריא.

התכשירים החדשים מגיעים בעיצובים מדליקים של חיות חמודות וצבעוניות אשר יהפכו את חווית הרחצה למהנה במיוחד והותאמו במיוחד לילדים כדי שייהנו באמבטיה. התכשירים בעלי ריח ייחודי, נעים ועדין אשר יפזרו ניחוחות רעננים בחדר האמבטיה - כי להיות נקי זה כיף, נעים ובריא!
תכשירי הסדרה נבדקו דרמטולוגית על מנת להבטיח את איכות התכשירים, בטיחותם והתאמתם לעורם של הילדים.
הילדים שלי מאוד אהבו את הסדרה החדשה, הם אהבו במיוחד את השמפו, שהשאיר ברק וריכך את תלתליה של ביתי ענבל, היא מסרה שהריח מעודן והשיער שלה לאחר החפיפה היה נעים למגע והיה לה קל להתעסק איתו.
עוד ילדיי אהבו למלא אמבטייה מלאה קצף בחסות אל סבון.
האמבטייה התמלאה בבועות ובריח מתקתק, ילדי התפנקו ארוכות באמבטייה משובחת.

התכשירים בסדרה:
  • שמפו ויטמינים: שמפו ללא דמעות למראה שיער בריא ומלא ברק, בעל נוסחה עדינה המותאמת במיוחד לשיערם של הילדים. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.

  • אל סבון ויטמינים: סבון נוזלי עשיר ומפנק, מנקה ומזין את העור בעדינות ומעניק לו לחות ומגע רך ומלטף.
  • שמפו + מרכך ויטמינים: גם שמפו וגם מרכך בתכשיר אחד, ללא דמעות. גם חוסך זמן, גם מקל על סירוק הקשרים וגם מותיר את השיער רך, מלא ברק, נעים למגע ונקי.
  • מרכך ויטמינים: בעל נוסחה עדינה, ללא דמעות, המותאמת במיוחד לשיערם של הילדים, למראה שיער בריא ומלא ברק. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.
תכולה: 750 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪. כעת במחירי מבצע השקה  11.90 ₪
להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות.


בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!