יום שבת, 8 בספטמבר 2018

משב רוח רענן בנמל תל אביב חנות פופ-אפ של מותג מנטוס נפתחת בדק המרכזי של הנמל


משב רוח רענן בנמל תל אביב
חנות פופ-אפ של מותג מנטוס נפתחת בדק המרכזי של הנמל

·         תפתח ב-2 בספטמבר עד ה 6.10
·         בחנות: עשרות מוצרים ואביזרים שיימכרו באופן אקסקלוסיבי במהלך חודש הפעילות בלבד

ליימן שליסל פותחת חנות פופ-אפ של מותג מנטוס בנמל תל-אביב. החנות שתמוקם בדק המרכזי של הנמל, תיפתח ב-2 בספטמבר ותפעל במשך החודש כולו, ועד אחרי סוכות.
החנות צפויה למשוך אליה רבבות מבקרים, בהם צעירים ומשפחות שבמשך חודש הפעילות יוכלו ליהנות ממגוון מוצרי מנטוס שיימכרו בסדרות מוגבלות, בהם: סוכריות ומסטיקים של מנטוס שניתן יהיה לקנות לפי משקל, יצירת גלילי מנטוס במיתוג אישי, שפע של אביזרים, אקססורייז, מתנות ומוצרים שיובאו לישראל במיוחד לרגל חודש הפעילות ויימכרו באופן בלעדי בחנות הפופ-אפ של מנטוס, כל אלו לצד הסוכריות והמסטיקים המוכרים והאהובים הנמכרים בארץ דרך קבע שיימכרו בחנות במבצעי מחיר
מחירים לדוגמא: ₪,  מחברת מנטוס:  15 ₪  מגבת מנטוס:. 30 ₪, עדשות למצלמת הטלפון הנייד:  10 ₪,  מוט סלפי מנטוס: 15 ₪, כוס טרמית ממותגת: 10₪,  גליל סוכריות מנטוס במיתוג אישי 5 ₪,  4 גלילים של סוכריות מנטוס ב-10 ₪ , מסטיק מנטוס בבקבוק: 2 ב- 15 ₪ , מסטיק מנטוס בגליל: 4 ב-10 ₪.        
החנות הייחודית עוצבה בהתאם לשפת המותג והרוח הצעירה והרעננה של מנטוס, בקונספט המדמה בקבוקון של מסטיק מנטוס.
אנחנו בבית חובבי מנטוס, אנחנו לוקחים איתנו בתיק תמיד חבילת סוכריות מנטוס.
מאוד אוהבים את הטעמים של התפוז, תות, ותפוח.
ביקרנו השבוע בחנות הצבעונית של מנטוס, חנות גן עדן לחובבי המנטוס, ראשית אספר לכם כי המחירים של המנטוס ממש טובים, אטרקטייבים במיוחד בחנות, רביעייה של מנטוס פירות ב10 שקלים בלבד.
ניתן למצוא מוצרים נלווים, כגון רמקול בלוטופ, מחברות, עטים, מכשיר לסוכריות מנטוס, סיבוב קטן במכשיר במשרד מביא אותך לעונג של מנטוס! 
תגשו לנמל תל אביב החנות נמצאת על הדק המרכזי ותהנו מחווית מנטוס בלתי נשכחת.

שעות הפתיחה של החנות:
 בימים א'-ד' בין השעות 16:00 – 22:00 , יום ה, 16:00-23:00
בימי שישי וערבי חג, החנות תהיה פתוחה מהשעה  09:00 ועד שעה לפני כניסת השבת/חג.
בשבתות וחגים החנות תהיה סגורה  ותיפתח שעה לאחר צאת השבת/חג עד השעה 23:00.

מנטוס במספרים
מותג מנטוס הגיע לישראל לפני 54 שנה והפך כאן למותג אהוב ואהוד. מוצרי מנטוס מככבים על מדפי השיווק בישראל עם למעלה מ 60 מוצרים שונים בהם סוכריות ומסטיקים במגוון רחב של טעמים ואריזות
סוכריות מנטוס המוצעות בארץ במגוון של 11 טעמים שונים ומגוונים ובהיצע מגוון של אריזות ומארזים, הן השחקן הראשון בגודלו בקטגוריית סוכריות הלעיסה הנאמדת בהיקף של 140 מיליון ₪ בשנה ואוחזות בנתח של 24% מהקטגוריה ובנתח של 17% משוק הסוכריות בכלל.
המסטיקים של מנטוס נמכרים בארץ במגוון של כ-20 טעמים, גם הם בשפע צורות, מרקמים ואריזות. המסטיקים של מנטוס הגיעו לישראל לפני כ-7 שנים ובתוך פרק זמן קצר ביותר כבשו נתח שוק מכובד הנאמד משוק המסטיקים בישראל שהיקפו מוערך ב-220 מיליון ₪ בשנה.
בישראל הנמצאת במקום הראשון בעולם בצריכת סוכריות מנטוס כבר שנים רבות, נמכרים מידי יום כ-60,000 מוצרים שונים של מותג מנטוס, מתוכם כ- 20,000 גלילים של סוכריות מנטוס וכ- 25,000 חפיסות מסטיק מנטוס. הצריכה פר נפש בישראל, עולה אפילו על הצריכה בהולנד, ארץ הייצור של המותג. על המקום השני מתמודדת מול ישראל סינגפור, שם כידוע אסור ללעוס מסטיק וסוכריות מנטוס מהוות לכך תחליף.

10 דברים שלא ידעתם על סוכריות "מנטוס"
·         פרפטי ואן מלה החברה המייצרת כיום את סוכריות מנטוס, הוקמה כבר בשנת 1841.
·         אייזיק ואן מלה הוא מי שהגה את הרעיון להקמת החברה אשר תתמקד בייצור ממתקים. מפעלי ואן מלה  ממוקמים בעיר ברדה (BREDA) שבהולנד. עם השנים כבשה ואן מלה את העולם גם עם המותגים: פרוטלה, מלר ו- AIR HEADS. בישראל שונה השם AIR HEADS לבומי גומי.
·         בשנת 2001 השתלטה חברת פרפטי (האיטלקית) על חברת ואן מלה. אז הוחלף שם החברה לפרפטי – ואן מלה.
·         סוכריית מנטוס הומצאה ע"י האחים מיכאל ופייר ואן מלה.
·         סוכריית מנטוס הראשונה עלתה על מדפי השיווק בהולנד כבר בשנת 1932.
·         סוכריות מנטוס הפכה לסוכריה בינלאומית הנמכרת ביותר מ- 130 מדינות על פני כדור הארץ.
·         פרט להולנד מיוצרות סוכריות מנטוס במפעלי ואן מלה גם בסין, אינדונזיה, פיליפינים, הודו ורוסיה.
·         את סוכריות מנטוס ניתן להשיג ביותר מ- 25 סוגים שונים של טעמים ואריזות, כשבכל גליל מנטוס ארוזות 14 סוכריות.
·         בשנת 1976 שודר סרט הפרסום הטלוויזיוני הראשון לסוכריות מנטוס. זה היה כמובן בארה"ב.
·         מנטוס הוא מותג מוביל מבין הסוכריות בישראל והמותג הנרכש ביותר.

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!