יום ראשון, 9 בספטמבר 2018

איך נפנק את הילדים בחגי תשרי? "טופ פליי ישראל" משיקה לכבוד החגים מגוון צעצועים חדשים ומיוחדים, שישמחו את כל הילדים!

איך נפנק את הילדים בחגי תשרי?
"טופ פליי ישראל" משיקה לכבוד החגים מגוון צעצועים חדשים ומיוחדים, 
שישמחו את כל הילדים!
חברת "טופ פליי ישראל", המשווקת בישראל מותגי צעצועים מהמובילים בעולם, בהם JADA, Carrera RC, Smoby, TAIYO, DICKIE TOYS,SIMBA  ועוד, משיקה מגוון צעצועים חדשים ומיוחדים לכבוד חגי תשרי:
1.      "טופ פליי ישראל" משיקה את הלהיט החדש לילדים – מכוניות מתכת עם דמויות מסדרת האנימציה האהובה כוח פיג'יי -  PJMASKS, מתוצרת חברת צעצועי האיכות  DICKIE TOYS גרמניה.








מגוון צעצועי כוח פיג'יי כולל: מכונית ודמות ב-5 דגמים שונים (כל אריזה מכילה דמות אחת ומכונית אחת מהסדרה)  GEKKO-MOBILE, CAT-CAR, OWLGLIDER, ROMEOS LAB, NIGHT NINJA BUS; מארז המכיל 3 מכוניות מתכת עם דמויות; ערכת שיגור הכוללת מכונית מתכת, דמות ומשגר; וערכה גדולה הכוללת מוסך, עמדת שיגור ודמות. המכוניות עשויות ממתכת והדמויות מפלסטיק. דוגמאות למחירים: אריזה של דמות פיג'יי – 49 ₪, מארז שלישייה של דמויות – 119 ₪, ערכת שיגור – 119 ₪, מארז של מוסך, ערכת שיגור ודמות - 299 ₪. מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה. * צעצועי כוח פיג'יי יגיעו לחנויות בתחילת ספטמבר.

2.      "טופ פליי ישראל" השיקה מבחר של צעצועי מכוניות מרוץ, פעלולים וספורט חדשים ומיוחדים במותג MACHINA:  
·        מכונית SPEED RACER – מכונית מרוץ מרהיבה בקנה מידה של 1:24. המכונית מופעלת באמצעות שלט, המאפשר נסיעה לכל הכיוונים ואף פתיחה של דלתות הרכב. המכונים מוצעת בצבעים – כתום, כחול ואדום.  מחיר: 69 ₪.
·        סדרת מכוניות METALLICAR – מכוניות ספורט מרהיבות ב- 3 צבעים זוהרים ומבריקים – כחול, אדום וצהוב. המכוניות מוצעות בקנה מידה של 1:16 ומופעלות באמצעות שלט. מחיר: 89 ₪.
·        מכונית פעלולים ייחודית - TOMAHAWK, המופעלת באמצעות שלט. בנוסף לשליטה בנסיעתה לכל הכיוונים, היא גם מבצעת היפוכים וסיבובים של 360 מעלות. 3 שנות אחריות. מחיר: 169 ₪.
הבן שלי שמח כל כך לקבל לחג ראש השנה את מכונית הספורט, הוא הריץ את המכונית לאורך כל הבית, עשה איתה פעלולים ונהנה מאוד לשחק ולפרק את קירות הבית בהתנגשויות חזיתיות.
בתמונות הבן שלי מתלהב מהרייסר שלו!
עולמה של רויטל 
עולמה של רויטל 

3.      "טופ פליי ישראל" השיקה 2 סדרות של בובות מקסימות תחת המותג – KID CONCEPTS (מתאים לילדים מגיל 3):
·        2 דגמים של בובות מתוקות עם אמצעי תחבורה: my red trike" " בובה רוכבת על תלת אופן. האופניים כוללים מוט טלסקופי, בעזרתו הפעוט יכול  להסיע את הבובה על האופניים; ודגם שני: "my red wagon" – בובה מתוקה עם בובת כלבלב רכה - היושבים בעגלת משא אדומה. גם בעגלת המשא משולב מוט טלסקופי בעזרתו ניתן להוביל את עגלת הבובות.  לשתי הבובות מצורפים מסרק ומראה. מחיר: 149 ₪.
·        סדרה של בובות אופנה, בגובה של 71 ס"מ. בסדרה 4 בובות מקסימות כשכל אחת מהן בלבוש אופנתי אחר, תסרוקת מיוחדת ואקססוריז משלה. מחיר:99 ₪.

להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!