יום שבת, 8 בספטמבר 2018

חוזרים לגן ולבית הספר עם ראש נקי מדאגות ד"ר פישר מצייד אתכם בערכה האולטימטיבית שתפתור את בעיית הכינים: ערכת סרקל להשמדת כינים ולשמירה על ראש נקי!

חוזרים לגן ולבית הספר עם ראש נקי מדאגות

ד"ר פישר מצייד אתכם בערכה האולטימטיבית שתפתור את בעיית הכינים:
ערכת סרקל להשמדת כינים ולשמירה על ראש נקי!

תופעת הכינים בקרב ילדים לא פוסחת כמעט על אף אחד, בין אם זה בגן או בבית הספר. מחקרים מראים כי כ- 75% מהילדים בישראל נדבקים לפחות פעם אחת במהלך חייהם בכינים. על פי רוב, התופעה חוזרת על עצמה פעם אחר פעם ולא מסתכמת בהידבקות אחת.
הדרך היעילה ביותר לטיפול בכינים היא אימוץ של שגרת טיפול מונעת. ממחקרים עולה כי סירוק יומיומי יסודי של השיער מסייע במניעת התפתחות הכינים ומפחית את סכנת ההידבקות.
לקראת החזרה ללימודים, ד"ר פישר סרקל משיקה את ערכת סרקל להשמדת כינים הכוללת סרקל אקטיב וסרקל מסכת הזנה לשיער לילדים.
לענבל שלי יש שגרת טיפול בשיער, מכיוון שיש לה שיער מאוד גלי וארוך, היא משתמשת באופן קבוע בסרקל מסכת הזנה לשיער, כל שתי חפיפות לערך היא מורחת את שיערה ל5 דקות עם המסיכה ולאחר מכן מסירה אותה, היא כמובן וחופפת אך ורק עם סרקל ירוק שמפו, ומרכך וורוד של סרקל, בנוסף היא מאוד אוהבת את הספריי שמסיר קשרים של סרקל.
חשוב להשתמש ולהגן על הראש במידה ויש כינים עם סרקל אקטיב, חשוב לטפל גם בביצי הכינים.
סרקל אקטיב עושה נפלא את העבודה.
אנחנו ממליצות לטפל מראש, להגן על הראש מפני כינים וביצי כינים, בדיקה עם מסרק סמיך לאחר כל חפיפה ושימוש במוצרי סרקל הנפלאים. 
המסכת הזנה היא חלק בלתי נפרד מטיפול וטיפוח השיער של ענבל שלי.
ריח המסיכה נפלא, ללא פרבאנים מכיל רוזמרין ושמן להרחקת הכינים מהשיער לצמיתות.

סרקל מסכת הזנה לשיער לילדים - זוכת מוצר השנה 2018, פיתוח בלעדי, ייחודי וחדשני לד"ר פישר. מסכת ההזנה בעלת קומפלקס ייחודי המסייע בהזנת השיער ובהענקת רכות, גמישות וברק ומותאמת במיוחד לילדים. סרקל מסכת הזנה מכילה תמצית רוזמרין, הידוע כחומר דוחה כינים בשילוב שמן ארגן המסייע בהזנה וריכוך השיער ומאפשר סירוק קל לשמירה על היגיינת השיער. התכשיר החדש פותח במטרה להקל על הסירוק, מסייע בשמירה על שיער רך וללא קשרים ומותיר את השיער נקי ובריח האהוב והמוכר של סרקל הנשאר לאורך זמן.
מחיר הערכה: 69 ₪ .
ניתן להשיג בסופר פארם ובניו פארם.
כינים - הידעתם? 
·         כינת הראש היא חרק טפיל הנמצא על בני אדם בלבד. הכינה נמצאת בעיקר על ראשי ילדים אבל יכולה להימצא גם על ראשי מבוגרים.
·         בזמן הטלת ביצה הכינה מפרישה חומר דביק המצמיד את הביצה לשיערה. לאחר כ 6-10 ימים מרבית הביצים בוקעות. אילו שלא בקעו לא תתפתחנה לכינים.
·         סימן ההיכר לזיהוי הידבקות הוא הגרד בראש, המתחיל מספר שבועות לאחר ההדבקה עם התרבות הכינים. הגירוד המציק וטורדני נובע מתגובת הגוף שלנו לחומר שהכינה מפרישה בעת מציצת העור באזור הקרקפת.
·         גודל כינה בוגרת הינו כגודל גרגר שומשום – 2-3 מ"מ. יש לה 6 רגליים וצבעה לבן-אפרפר. בעת בדיקה לאיתור הדבקות חשוב לפרוס מגבת בהירה על כתפי הילד כדי שניתן יהיה לזהות את הכינה לאחר שימוש במסרק צפוף שיניים, ניתן להיעזר גם בזכוכית מגדלת.
·         כינה בוגרת נדרשת למזון כל 3-6 שעות. הנקבה חיה חודש אחד ומטילה כ- 6 ביצים ליום. הביצים בוקעות תוך 6-7 ימים.
·         צבע הביצים החיות דומה לצבע השיער של בן האדם הנגוע, לכן קשה להבחין בהן.

כללים לשמירה על היגיינת השיער
·         הימנעות  ממגע שיער בשיער ומשימוש משותף בחפצים הנוגעים בשיער.
·         שימוש יומיומי בתכשירי סדרת סרקל המכילים רוזמרין המומלץ למניעת הידבקות כינים.
·         הקפדה על שגרת טיפול יומיומית - סירוק השיער באופן קבוע לאחר הרחצה באמצעות מסרק.
·         הקפדה על בדיקות תקופתיות של השיער, לפחות אחת לשבוע.

במקרה של הידבקות:
·         לכבס את כל הבגדים, המצעים והמגבות במים חמים בדרגת חום של 60 מעלות במשך כ- 30 דקות או בניקוי יבש.
·         לנקות היטב מברשות, מסרקים ושאר אביזרי שיער בתמיסה קוטלת כינים למשך כשלושים דקות.
·         לבדוק את הראשים של כל בני המשפחה, הילדים והמבוגרים ולטפל במקרה הצורך.
·         סירוק השיער במסרק צפוף שיניים מידי יום במשך 10 ימים.



בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר

אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!