יום שישי, 20 במאי 2016

אף מילה על קלוריות - סדרת וידיאו של מיטב המומחים לתזונה בריאה

נמאס לכם מדיאטות שלא עובדות?
"אף מילה על קלוריות" – סדרת וידאו של מיטב המומחים לתזונה בריאה, מזמינה אתכם ללמוד את כל הדרוש לשינוי שיביא לאורח חיים בריא וירידה מובטחת במשקל אחת ולתמיד!


מיטב המומחים לתזונה בריאה וירידה במשקל – אצלכם על מסך המחשב

כמה פעמים קיוויתם שהפעם תצליחו לרדת במשקל ולשמור על משקל תקין לאורך זמן, אבל שוב זה לא עבד? מחקרים מגלים כי ספירת קלוריות היא לא הדרך הנכונה לשמור על משקל תקין לאורך זמן. שם המשחק הוא אכילה בריאה ונכונה. סדרת הווידאו "אף מילה על קלוריות" מציעה לראשונה במקום אחד תוכנית מפורטת ועשירה לירידה במשקל. הסדרה כוללת את כל המידע הדרוש למעבר הדרגתי ונכון לאורח חיים בריא, מתייחסת להיבטים השונים של ירידה במשקל ומעניקה מידע נרחב על כל ההיבטים של תהליך הירידה במשקל, לרבות אכילה רגשית, התפיסה שלי את עצמי וכיצד זה משפיע על הצלחת הדיאטה, החשיבות של עשיית צעדים קטנים בדרך לשינוי, הסכנה במזון מעובד ואף מתכונים למאכלים בריאים. בסדרה משתתפים: מיכל צפיר, ד"ר גיל יוסף שחר, פיליס גלזר, ד"ר מיכאל ויינפאס, אנה נווה-לדרמן וד"ר דני קרת. "אף מילה על קלוריות" מוצעת גם ב-DVD

הוצאת ספרי הבריאות "פוקוס" והפורטל הגדול בישראל לתזונה בריאה  Eatwell – משיקים סדרת וידאו לצפייה ישירה "אף מילה על קלוריות" שמציעה את כל

מה שדרוש למעבר לאורח חיים בריא ושמירה על תזונה בריאה. הסדרה "אף מילה על קלוריות" עושה סדר בשלל המידע שקיים כיום על תזונה בריאה ומעבר לאורח חיים בריא, ומגישה לצופים את עיקרי הדברים החשובים באמת עבורם. הסדרה מכילה את כל הידע הדרוש לירידה הדרגתית במשקל, תוך שינוי הרגלי תזונה. הסדרת מציעה ידע נרחב בכל ההיבטים של חיים בריאים: החל מהסבר על כיצד פועל גופנו, דרך פירוט על הסיבות שבגללן לא נכון לספור קלוריות, הסבר על מהי אכילה רגשית, טיפים פרקטיים לירידה במשקל, וכלה במתכונים בריאים להכנה פשוטה בבית.
בסדרה מככבים 6 מומחים מובילים לתזונה בריאה: מיכל צפיר – מאמנת לאורח חיים בריא, ד"ר גיל יוסף שחר ( MD )- מומחה לרפואה תזונתית ורפואת הרמב"ם, פיליס גלזר - מומחית לבישול בריא, ד"ר מיכאל ויינפאס  (MD)- מומחה לרפואת משפחה, רופא סוכרת והרבליסט קליני, אנה נווה-לדרמן - מאמנת ומומחית לאכילה רגשית וד"ר דני קרת  (MD)- רופא ונטורופת.

הסדרה כוללת חמישה סרטונים שמחולקים לחמישה נושאים:
פרק 1: למה דיאטות לא עובדות – מרבית הדיאטות מתעסקות רק במה אוכלים, וגורמות להתעסקות אובססיבית בספירת קלוריות. כשהגוף מקבל פחות ממה שהוא זקוק לו הוא נכנס למצוקה ולכן הוא מתגונן, מה שמקשה על ירידה במשקל. על פי מחקרים, דיאטות שמבוססות על ספירת קלוריות לא עובדות משום שכ-95% ממי שניסו אותן, חזרו למשקל הראשוני שלהם. אכילה רגשית באה לטשטש רגשות שלנו. רוב הדיאטות לא מתייחסות להיבט הרגשי שיש באכילה. חשוב שירידה במשקל תבוא עם עלייה ברמת הבריאות של האדם. על כל אלה ועוד תוכלו ללמוד בפרק הראשון.
פרק 2: התמכרויות וחשקים למזון מעובד – אחת הטעויות שאנשים עושים היא אכילה של מזון מעובד – מזון מוכן. רוב המוצרים בסופרמרקט הם למעשה מזון מעובד. מדובר במזון שעשיר בפחמימות, חלבונים ושומנים אבל דל במינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון, סיבים תזונתיים ועוד. במזון שאנו אוכלים חשוב לתת דגש על הערכים התזונתיים שאנו מקבלים ממנו. במזון מעובד יהיו תמיד פחות ערכים. המטרה של תעשיית המזון היא לעשות כסף. חשוב להתרחק ממזון מעובד כמה שניתן, משום שהוא לא בריא ומקשה על ירידה במשקל. מזון מעובד ואכילה רגשית כרוכים זה בזה, משום שהסיפוק באכילה של מזון מעובד הוא ממש מיידי. ככל שאוכלים יותר מזון מעובד כך התשוקה של הרגש למזון כזה גדלה וזו למעשה

התמכרות. על כל אלה ועוד תוכלו ללמוד בפרק השני.
פרק 3: ידע כמפתח להצלחה – איזה מוצרים טבעיים משמשים מקור מצויין לשומן בריא, מה גורם להיווצרות סוכר בדם וכיצד מתפתחת תשוקה לפחמימות, אילו מזונות מונעים מחלות, מהו המקור הטבעי למגנזיום, מדוע חשוב להקפיד על תזונה בריאה מגוונת, למה כדאי לאכול כמה שיותר סיבים תזונתיים ועוד ועוד.
פרק 4: איך מתחילים בשינוי – על פי המומחים, הדבר הראשון הוא לקחת אחריות ולא לחפש אשמים, כמו גנטיקה וכו'. צאו מנקודת הנחה שהכל תלוי בכם. בפרק זה תלמדו לחשוב מה אתם כן יכולים להוסיף לתפריט שלכם כדי להעשיר אותו בתזונה בריאה. בנוסף לכך תקבלו טיפים כיצד לוותר על מאכלים שאתם מרגישים מכורים אליהם,  איך מחליפים בהדרגה תזונה לא בריאה בתזונה בריאה ומה החשיבות בהדרגתיות.
פרק 5: צידה בריאה לדרך – כל אחד יכול לשנות את המחשבות שהוא מזין בהן את עצמו. יש אנשים שמתמקדים רק בירידה במשקל וזו טעות. חשוב לחיות אורח חיים מלא בעשייה ויצירה וכשחיים בריא גם המשקל מתאזן. אל תנסו להיות רזים, נסו להיות בריאים. תנו דגש על מאכלים בריאים ומזינים שישפרו את המטבוליזם ותיפטרו מספירת קלוריות.
פרק זה מכיל גם מידע על מזונות בריאים, על איך חיים יותר בשלום עם הגוף שלנו, מדוע חשוב לא לקחת יותר מדי משימות בהקשר של תזונה בריאה בדרך לשינוי, החשיבות בניהול חיינו מתוך הקשבה לצרכי הגוף והרגש ועוד. בנוסף מציע הפרק החמישי מתכונים בריאים והנחיות לבישול של אוכל בריא.

לאחר הפנמת המידע הרב והמרתק שמציעה סדרת "אף מילה על קלוריות", יהיה לכם הרבה יותר קל לרדת במשקל ולשמור על התוצאות לאורך זמן.

לרכישת הסדרה לצפייה ישירה או לרכישת DVD: http://diet.eatwell.co.il/