יום שלישי, 31 במאי 2016

כי בריאות תינוקך גם בידיים שלך חדש מד"ר פישר! מארז לשמירה על היגיינה ובריאות עור התינוק

כי בריאות תינוקך גם בידיים שלך
חדש מד"ר פישר!
מארז לשמירה על היגיינה ובריאות עור התינוק


כידוע תינוקות רגישים יותר ממבוגרים ולכן נוטים להדבק במחלות בקלות רבה יותר. על מנת לשמור על בריאות התינוקות יש להקפיד על ידיים נקיות בזמן הטיפול בתינוק ובזמן ההחתלה בפרט.

בחברת ד"ר פישר חשבו על פתרון מתאים ומציעים מארז ייחודי לשמירה על היגיינה והבריאות עור התינוק בעת החלפת החיתול, פעולה שעשויה לחזור מספר רב של פעמים במהלך היממה.
המארז מכיל את משחת ההחתלה קמיל בלו סנסיטיב ואלכוג'ל 100 מ"ל בריחות פירותיים ומרעננים כך החיבור בין שני המוצרים נותן מענה זמין ונוח להורים לחיטוי הידיים לפני ואחרי החלפת חיתול, בעת השהייה מחוץ לבית.

קמיל בלו סנסיטיב משחה לתינוק לטיפול ומניעת תפרחת חיתולים: משחה החתלה המועשרת בצינק אוקסיד ויוצרת שכבת הגנה המונעת מגע בין העור לחיתול הרטוב ולהפרשות. מכילה אלנטואין, אזולן ותמצית פרח הקמומילה להרגעת העור ומועשרת בויטמינים A ופרו-ויטמין B5 לשמירה על עור בריא. המשחה היפואלרגנית ועברה בהצלחה את מבחן סנסיטיב, המעיד על התאמתה לעור עדין ורגיש במיוחד.

אלכוג'ל- ג'ל: ג'ל פרקטי במיוחד בריחות קיווי לימון, תפוח ואפרסק לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון. הג'ל מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית. פורמולת המוצר מכילה 70% אלכוהול לניקוי יסודי. קוטל 99.9% מהחיידקים..

ניתן להשיג את המארז ברשת ס.פארם בתאריכים – 19.5 ועד 1.6.
ברשתות השיווק המובחרות במהלך חודש יוני .
מחיר מומלץ  לצרכן: 19.99,

(מחיר מחירון של הפריטים: משחת קמיל בלו סנסיטיב – 25.20 ₪, אלכוג'ל 100 – 17.90 ₪).