יום שישי, 27 במאי 2016

אני לא נפרדת מ... ##טוסושלי.


TUSSO פותח בפני צרכניו עולם חדש של חוויות טעם מענגות, עם מגוון רחב של מוצרים מפנקים ללא תוספת סוכר העשויים מחומרי גלם איכותיים בטעמים שיפתיעו וישמחו גם אתכם. Tusso מאמין שלכולם מגיע ליהנות מההנאות הקטנות של החיים ועדיין לשמור עליהם מאוזנים יותר.

המוצרים של TUSSO נשענים על ידע וניסיון בינלאומי נצבר והם מוכיחים לכולם כי המתוק יכול בהחלט להיות מתוק ומענג גם
"ללא תוספת סוכר".

עם TUSSOניתן ליהנות מפריכותם המעודנת של מוצרי המאפה, מטעמם הטבעי של הריבות המפנקות, ממרקמו העשיר של שוקולד אמיתי וממוצרים מפנקים נוספים המציעים חווית טעם חדשה ובלתי מתפשרת בעולם ה"ללא תוספת סוכר".

TUSSO מזמין אותך לטעום, להתרגש ולשמוח בכל יום מחדש. כי TUSSO אתך ברגעים היפים בחיים.

TUSSO מחזיק אותי אחרי פינוק של שעת צהריים, ממש לקראת סיום העבודה אני נהנת לי עם כוס קפה חם וחטיף אנרגיה TUSSO

אני מאוד אוהבת את הקוקוס, הופתעתי מאוד לטובה מהחלווה שזה טעם חדש שעוד לא נחשפתי אליו.
בעלי מאוד אוהב את טעם הקפה והשוקולד.

יתרונות חטיפי הדגנים של TUSSO: ללא תוספת סוכר, קראנצ'ים וטעימים, עד 79 קלוריות בלבד לחטיף, ללא חומרים משמרים.