יום שישי, 6 במרץ 2020

שחקן חדש בשוק המשקאות הקלים יינות בטעמים - FUSION MYX כשר של הזמרת והראפרית ניקי מינאז'

שחקן חדש בשוק המשקאות הקלים
יינות בטעמים - FUSION MYX כשר
של הזמרת  והראפרית
 ניקי מינאז'




הזמרת והראפרית ניקי מינאז' אוחזת בליין מוצרים בשם MYX FUSION, יינות בטעמים לצעירים, הפופולריים מאוד בארה"ב מאז 2013. לפני מספר חודשים החליטה מינאז' להכשיר את ליין המוצרים ולהתאימו לטובת הקהל היהודי והישראלי. מינאז' היא לא רק הפרזנטורית של MYX FUSIONS אלא גם אחת מבעלי החברה.

לאחר תהליך לא פשוט נחתו המוצרים בישראל ולפני מספר ימים נערכת ההשקה העולמית במסגרת פסטיבל  היין הכשר הבינלאומי 'טועמים עולם' של חברת צור עולם של יין בנמל תל אביב.


מאירוע ההשקה ניקי מינאז' אמנם נעדרה אך ציינה כי " אני שמחה ומתרגשת להשיק את ליין המוצרים הכשר בתל אביב. כרגע ייצרנו 2 מוצרים כשרים בטעמי ענבים ואפרסק ואנחנו עובדים על ייצור טעמים נוספים, בדיוק כמו שיש בארה"ב".

את הגרסה הכשרה בישראל משווקים צור עולם של יין שמבטיחים שיהיו להיט בקרב הצעירים ממש כמו בארה"ב.
עולמה של רויטל


FUSION MYX  הוא שחקן חדש שנכנס לשוק המשקאות האלכוהולים הקלים שנועד להגדיל את ההיצע של המשקאות הקלים האלכוהוליים לקהל הרחב. 

נכון לעכשיו משווק MYX FUSION הכשר ב-2 טעמים: ענבים ואפרסק בעתיד מתוכננים להתווסף טעמים כשרים נוספים.

מחירו של בקבוק המכיל 187 מ"ל  - 10 ₪ בלבד. ניתן להשיגו בכל חנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.
טעמנו מהמשקה, מתוק, תוסס ומרענן את החך.
עולמה של רויטל
מתאים לחגיגות של שולחנות עמוסים בטוב טעם, לצד יין מתקתק, מתאים לערב גבינות, להרמת כוסית לחג שמח עם חברים ועוד...
היין מתקתק, ליין כשר וטעים להפליא.
עולמה של רויטל


`צור עולם של יין` הינה חברה ליבוא ויצוא יינות ומשקאות אלכוהוליים כשרים, לישראל וממנה מכ-40 יקבים בארץ ובעולם (ביניהם מצרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, קנדה, ניו זילנד ועוד). היינות המגוונים הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. נכון לשנת 2020 משווקים בחברת צור עולם של יין כ-200 סוגים שונים של יינות, ביניהם יינות רבים אשר זכו במדליות בינלאומיות ויינות של היקבים הנחשבים והיוקרתיים בעולם, שעברו תהליך הכשר מיוחד וביניהם Château Leoville Poyeferre, Château Giscours Margaux, Château Malartic-Lagravière,Barons E & B De Rothschild. בנוסף, משווקת החברה ליקרים ומשקאות אלכוהוליים ממיטב היצרנים בארץ ובחו״ל. בין המותגים השונים ניתן למצוא את המותגים  Walders, Herman Jansen, Boondocks ,Lvov ,Bicerin, ,Schmerling's, Sabra, Myx, Shannon, King Of Knights, Ben Eideann, ועוד.    
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!