יום שישי, 6 במרץ 2020

ימים קרירים עם מיץ רימונים לפתוח את הבוקר עם מיץ רימונים

ימים קרירים עם מיץ רימונים 
לפתוח את הבוקר עם מיץ רימונים 

מיץ רימונים ידוע בסגולותיו הרפואיות הרבות ומומלץ לחיזוק מערכות הגוף • מיץ רימונים 100% סחוט טבעי של חברת "פרימור" הוא מיץ הרימונים הנמכר ביותר בישראל
החורף עדיין כאן, והוא מלווה במקרי הצטננויות בקרב אנשים רבים באוכלוסייה ומכל שכבות הגיל. "פרימור", יצרנית המיצים הסחוטים הגדולה בישראל, משווקת מיץ רימונים סחוט 100% טבעי. מיץ הרימונים של פרימור הינו 100% מיץ טבעי אשר נסחט מרימונים איכותיים ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. המיץ משווק בבקבוק משפחתי של 1 ליטר, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. 

אני אוהבת לצרף כוס מיץ רימונים, לארוחת הבוקר שלי.
מבחינתי ארוחת הבוקר נותנת לגוף שלי את המאגר ובוסט להמשיך את יום העבודה בבריאות ואנרגיה.
לכן אני מכינה לעצמי כריך עם ממרח והרבה מאוד ירקות.
לצד זה אני שותה כוס מיץ רימונים.
בריא, טעים ומזין!

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על סגולותיו הרפואיות הרבות של פרי הרימון. מומחים ממליצים על שתייה של כוס מיץ רימונים באופן קבוע ויומיומי, רצוי בארוחת הבוקר. בנוסף להיותו מתוק וטעים, הוא גם מזין ובריא, עוזר לפעילות תקינה של מערכות הגוף, מגן מפני התפתחות חיידקים ובעיות ומחזק את המערכת החיסונית.

לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאיים ב"פרימור", "אנו גאים בכך שמיץ הרימונים שלנו הוא מיץ איכותי, טעים ומוביל בקטגורייה, המיץ הנמכר ביותר בישראל מזה כמה שנים. הצרכן הישראלי אוהב את המיץ ואת טעמו הייחודי של מיץ הרימונים".

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 21.90 ₪ לבקבוק 1 ליטר.

כשרות: בהשגחת חוג חתם סופר פתח תקווה והרבנות קריית מלאכי.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!