יום חמישי, 4 בפברואר 2021

תוכנית הקיימות של נסקפה: המשך סיוע לחקלאים ואריזה מתחשבת בסביבה





תוכנית הקיימות של נסקפה: המשך סיוע לחקלאים ואריזה מתחשבת בסביבה

לפני כעשר שנים, השיקה נסקפה תכנית לשיפור חיי החקלאים בחוות הקפה שלה בהשקעה של כ 350 מיליון פרנק שוויצרי. על סמך התוצאות וההתקדמות המשמעותית שהושגה במהלך העשור האחרון, נסטלה מתחייבת השבוע להגדיל את מאמצי הקיימות שלה.

נסקפה הוא אחד ממותגי הקפה הפופולאריים בעולם. אחת מכל שבע כוסות קפה היא של המותג נסקפה. יחד עם זאת, חקלאי קפה רבים חיים בחוסר ודאות היות שהגידולים שלהם וההכנסתם הנובעת ממנה נמצאים בסכנה קבועה. לפני כעשר שנים, השיקה נסקפה תכנית לשיפור חיי החקלאים בחוות הקפה. התכנית סייעה בשיפור הכנסות החקלאים והפחיתה את ההשפעה הסביבתית של חוות הקפה והמפעלים. כמו כן, הגבירה את הרווחה של קהילות כפריות במדינות כמו ברזיל, קולומביה, חוף השנהב, קניה, מקסיקו, פיליפינים ווייטנאם. נסקפה השקיעה בתכנית 350 מיליון פרנק שוויצרי מאז הקמתה.



על סמך ההתקדמות המשמעותית במהלך העשור האחרון, נסטלה מתחייבת השבוע להגדיל את מאמצי הקיימות שלה.

כמה המאמצים של נסטלה חשובים.

תכינו לכם קפה טוב, תקציפו חלב חם, לצד עוגה טעימה

ופשוט תשמחו! קפה טסטר הכי מושלם שיש

טעם ארומטי מעורר וגורם לאושר!

עולמה של רויטל

פיליפ נברטיל, סגן נשיא וראש היחידה העסקית האסטרטגית למשקאות ציין כי "יחד עם השותפים שלנו ו-230 האגרונומים של חברת נסקפה, שיפרנו את היעילות והפרקטיקות החקלאיות בחוות הקפה, ואפשרנו לחקלאים לגבות מחיר פרמיה עבור קפה שגדל באופן בר קיימא. כמו כן, פיזרנו את מקורות ההכנה של החקלאים על מנת להפחית את התלות שלהם ולאפשר להם חוסן כלכלי. בהמשך, התכנית שלנו תעסוק בתנאים חברתים טובים יותר בחוות הקפה ונכפיל את המאמץ בנושאים החשובים כמו זכויות עבודה, הגנה על ילדים והעצמת נוער ונשים".



עד שנת 2025, נסקפה מתחייבת לייצר קפה שעומד ב-100% אחריות סביבתית וממקורות בני קיימא. כמו כן, נסקפה מתחייבת להפחית את פליטת הפחמן במקורות הקפה ובמהלך ייצור הקפה ולקדם מעבר לשימוש באריזות מתחשבות בסביבה.

מדובר בצעדים קונקרטיים שמתכתבים עם החזון של נסטלה בתחום הקיימות, ושאיפתה להגיע ליעד בתחום האריזות עד 2025 וכן לעמוד באפס פליטות עד 2050.



באמצעות יישום תכנית נסקפה מאז 2010, נסטלה השיגה את הדברים הבאים:

· נכון לעכשיו, 75% ממוצרי נסקפה עומדים באחריות סביבתית. בשנת 2020, רכשה נסקפה יותר מ-649,000 טון קפה שעומד באחריות הסביבתית.

· הפצה של 235 מיליון צמחי קפה גבוהים ועמידים למחלות העולים על היעד הראשוני של 220 מיליון. הדבר תרם לשיפוץ של כמעט 120,000 דונם של חוות קפה ברחבי העולם.

· פיתוח והוצאה לאור של 15 זנים חדשים של פולי קפה ערביקה ורובוסטה בחמש מדינות: מקסיקו, קולומביה, אקוודור, פיליפינים ותאילנד.

· העברה של יותר מ-900,000 אימונים לחקלאים בנושא של שיטות עבודה חקלאיות טובות יותר במטרה לייעל את התפוקה והעלויות וכן, לשפר את האיכות ולהפחית את טביעת האצבע הסביבתית באמצעות שיטות השקיה יעילות או טכניקות גיזום.

· העצמה של יותר מ-10,000 נשים וחקלאים צעירים באמצעות תוכניות מנהיגות והכשרה בנושא תכנון כלכלי למשק הבית.

· חיזוק הכישורים העסקיים של יותר מ-10,000 איכרים עם התמקדות באוריינות פיננסית ויזמות.


נסטלה תפרסם עד סוף 2021 מפת דרכים חדשה להמשך תוכנ

ית הקיימות של נסקפה, ותמשיך לפעול באופן נמרץ לקידום הקיימות בעולם הקפה.

 

עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!