יום שני, 22 בפברואר 2021

בפורים 2021 שותים עד-לא-ידע בבית. מגוון סוגי האלכוהול במחירים הכי טובים בארץ! הפורים הקרוב אולי יהיה בבית, אבל יש מי שהופכים לכם את החגיגות הפרטיות למשתלמות במיוחד: Big Brands מציעים מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים: Big Brands מציעים מגוון סוגי אלכוהול הכולל: ויסקי, וודקה, ליקר, טקילה ובירות במחירים הכי נמוכים בארץ בחנות הקונספט הראשונה ברח' תובל 15 ברמת גן. חגיגות הפורים יהיו השנה מצומצמות אחרי תקופה מאתגרת כלכלית. ביג ברנדס המובילים את מהפכת היבוא המקביל מציעים לכם לחגוג עם מבחר אלכוהול איכותי במחירים הכי נמוכים בשוק. כך לדוגמה: בלוויני 12 שנים 700 מ"ל רק ב-200 ש"ח, ויסקי ג’ק דניאלס סינגל ברל 700 מ"ל רק 189.9 ש"ח, לפרויג סלקט 700מ"ל 179 ₪ סינגל מאלט דלמור 12 (700 מ"ל) ב 239 ש"ח שרידנס ליטר 94 ₪, מרטיני רוסו, 1 ליטר 48.90 ש"ח מאחורי המותג עומדים מיכאל פינטו וישי דיאמנט, בעלי חברת Importeam שכבשו את השוק לפני 6 שנים בייבוא של מותגי אריאל ופרי במחירים שוברי שוק. כיום החברה מרחיבה את פעילותה גם למשקאות חריפים, בירות ובשמים ומציגה קטלוג מרשים הכולל כ-1,500 מותגים ביבוא מקביל. במקביל לפעילות בר"ג ניתן ליהנות מהמחירים של Big Brands באתר אונליין: https://www.bigbrands.online/ המציע משלוחים

חנות ראשונה למותג Big Brands ברח' תובל ר"ג


 
עולמה של רויטל
עולמה של רויטל


מהפכה בתחום מוצרי הצריכה לניקיון והיגיינה: BigBrands - שמאחורי Importeam שיווק בע"מ, המגלגל מחזור של 100 מליון ש"ח בשנה, פותחת חנות ראשונה ברח' תובל 15 ר"ג, וצפויה להשיק עוד כ-10 סניפים בשנה הקרובה.

החנות מציעה תמהיל ייחודי של מוצרי היגיינה, ניקיון וכביסה, בשמים ואלכוהול, המוצעים במחירים נמוכים במיוחד תודות לייבוא מקביל של 95% מהמוצרים

שחקן חדש בתחום הקימעונאות פותח חנות ראשונה, ברח' תובל 15 רמת גן, לאחר פעילות משגשגת בתחום. Big Brands מתמחה ביבוא המותגים המובילים לניקיון והיגייני, בשמים ואלכוהול - ביניהם קולגייט, אירוייק, ג'ילט פיניש, סיליט בנג פיירי, לנור, אריאל, אג'אקס אולוויז, קרפרי ספיר סטיק, ליידי ספיד סטיק אריאל ועוד – ומציעה אותם במחירים נמוכים במיוחד. תמהיל ייחודי המשלב מוצרי צריכה כמו חומרי ניקיון, כביסה והגיינה אישית למבחר בשמים ומוצרי אלכוהול מובחרים – במחירים נמוכים במיוחד תודות לייבוא מקביל של 95% מהמוצרים.

קפצתי להתרשמות ראשונית מהחנות BigBrands

מה מצאתי בחנות וממה התרשמתי?
  • גן עדן של מוצרים לבית, מבחר רחב מאוד של מותגי נקיון, כביסה, הגיינה במחירים סופר זולים עבור הצרכן, הבדלים משמעותים מאוד עבור מותגי הצרכנות לנקיון הבית וכיף לשוטט בחנות ולראות את המוצרים שמיד יחטפו לעגלה שלכם.
  • ממתקים וחטיפים זולים שמתאמים בדיוק עכשיו לפני פורים להכנת משלוח מנות מושקע וטעים להפליא.
  • אלכוהול במחירי שווים לחגיגות בקן המשפחתי לקיום המצוה - יין משמח לבב אנוש חובה בחג פורים.
  • בשמים וטואלטיקה, במחירים שווים לכל כיס, באמת שהופתעתי מהמבחר הרב, ומעלות המותגים לאחר השוואה בין הרשתות הגדולות.
  • חנות ידידותית לקנייה אונליין בלי יציאה מהבית.
  • מחירים טובים ומוצרים אשר נותנים מענה לצרכן בעלות שווה לכל כיס.
ממליצה בחום לקפוץ לבקר בחנות המבחר מסחרר, והעלויות שוות מאוד.

עולמה של רויטל
החנות בר"ג משתרעת על שטח של 400 מ"ר, המבטיחה חוויית קנייה מרווחת, החנות נגישה לבעלי מוגבלויות ולקונים מעל 300 ש"ח תינתן הטבה בחנייה בחניון הסמוך ב-10 ש"ח בלבד. Big Brands צפויה לפתוח עוד 10 סניפים בשנה הקרובה בכל רחבי הארץ. מחירים ללא תחרות: מחירים מדהימים בחנות הראשונה של Big Brands ברח' תובל 15 רמת גן: ספיד סטיק בביג ברנדס רק 9.90 ש"ח (מתחרים 19.90 ש"ח), תחתוניות קרפרי רק 12.90 ש"ח (מתחרים 16.90), אבקת כביסה אריאל 6 ק"ג רק 29.90 ₪ (מתחרים 49.90 ש"ח), ויסקי בלביני רק 75 ₪ (מתחרים 140 ש"ח).

Importeam שיווק בע"מ נחשבת לחברה המובילה בתחום היבוא המקבילה עם מחזור מכירות של כ-100,000,000 ש"ח בשנה. מאחורי המותג עומדים מיכאל פינטו וישי דיאמנט, שכבשו את השוק לפני 6 ששנים בייבוא של מותגי אריאל ופרי במחירים שוברי שוב. כיום החברה מרחיב את פעילותה גם למשקאות חריפים, בירות ובשמים ומציגה קטלוג מרשים הכולל כ-1,500 מותגים ביבוא מקביל. במקביל לפעילות בר"ג ניתן ליהנות מהמחירים של Big Brands באתר אונליין: https://www.bigbrands.online/ עם משלוחים חינם.
עולמה של רויטל

מיכאל פינטו – הבעלים של Big Brands מוסר: "הקמנו את Big Brands מתוך הבנה שאין הצדקה למחירי השוק הגבוהים על מוצרי צריכה בסיסיים בישראל. לקראת השקת האתר יצאנו אל רחבי העולם כדי לאתר סל קניות בסיסי, המעניק מענה מלא למותגים המוכרים במחיר שפוי ואטרקטיבי לצרכן הישראלי, תוך הקפדה על אמינות, שירות ללא פשרות וקנייה בטוחה. החנות הראשון ברח' תובל 15 ר"ג היא סנונית ראשונה של כניסת החברה לרחוב הישראל ואנו מתכננים לפתוח עוד כ-10 סניפים בשנה הקרובה ברחבי הארץ".

אונליין: https://www.bigbrands.online/ ומחכים לכם ברח' תובל 15, רמת גן.
טלפון: 078-796-7936 פייסבוק:BIG BRANDS

בפורים 2021 שותים עד-לא-ידע בבית.

מגוון סוגי האלכוהול במחירים הכי טובים בארץ!


הפורים הקרוב אולי יהיה בבית, אבל יש מי שהופכים לכם את החגיגות הפרטיות למשתלמות במיוחד: Big Brands מציעים מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים: Big Brands מציעים מגוון סוגי אלכוהול הכולל: ויסקי, וודקה, ליקר, טקילה ו

עולמה של רויטל

בירות במחירים הכי נמוכים בארץ בחנות הקונספט הראשונה ברח' תובל 15 ברמת גן.

חגיגות הפורים יהיו השנה מצומצמות אחרי תקופה מאתגרת כלכלית. ביג ברנדס המובילים את מהפכת היבוא המקביל מציעים לכם לחגוג עם מבחר אלכוהול איכותי במחירים הכי נמוכים בשוק. כך לדוגמה: בלוויני 12 שנים 700 מ"ל רק ב-200 ש"ח, ויסקי ג’ק דניאלס סינגל ברל 700 מ"ל רק 189.9 ש"ח, לפרויג סלקט 700מ"ל 179 ₪ סינגל מאלט דלמור 12 (700 מ"ל) ב 239 ש"ח שרידנס ליטר 94 ₪, מרטיני רוסו, 1 ליטר 48.90 ש"ח

עולמה של רויטל


עולמה של רויטל



עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל

עולמה של רויטל
עולמה של רויטל
עולמה של רויטל

מאחורי המותג עומדים מיכאל פינטו וישי דיאמנט, בעלי חברת Importeam שכבשו את השוק לפני 6 שנים בייבוא של מותגי אריאל ופרי במחירים שוברי שוק. כיום החברה מרחיבה את פעילותה גם למשקאות חריפים, בירות ובשמים ומציגה קטלוג מרשים הכולל כ-1,500 מותגים ביבוא מקביל. במקביל לפעילות בר"ג ניתן ליהנות מהמחירים של Big Brands באתר אונליין: https://www.bigbrands.online/ המציע משלוחים.

 עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!

עולמה של רויטל