יום ראשון, 24 בנובמבר 2019

מותגי השוקולד Snickers ו-Twix משיקים מוצרים חדשים!

מותגי השוקולד Snickers  ו-Twix
משיקים מוצרים חדשים!


חברת מרס, משיקה מארזי 10 סטיקס (אצבעות), של חטיפי השוקולד האהוביםSnickers  ו-Twix.
אריזות הסטיקס מהוות תשובה לצורך בנשנוש מספק ומענג בין הארוחות. הפורמט החדש של החטיפים מתכתב עם טרנד הקטנת הגודל והקלוריות בענף החטיפים והמגמה הגוברת של העדפת אריזות אישיות לצריכה ידידותית ונטולת רגשות אשם. מארזי הסטיקס מכילים 107 קלוריות בלבד ליחידה של סניקרס, ו-113 קלוריות בלבד ליחידה של חטיף טוויקס.
חטיף סניקרס סטיקס מכיל גרסת אצבע ארוכה וצרה של חטיף הסניקרס המקורי והאהוב עם אותו שילוב של נוגט, בוטנים וקרמל בציפוי שוקולד. וחטיף טוויקס - שעבר מגרסת הזוגות לאצבעות ביסקויט קרמל ושוקולד עטופות כל אחת בנפרד.
אני ממליצה בחום על המארז החדש, גם טעים, גם מתוק, וגם אפשר להנות מנשנוש שקול מבחינת קלוריות.
אני מאוד אהבתי את המארז, להביא לאחר טיול בחו"ל.
כל אחד שולף אצבע חטיף ונהנה מטעם של עוד:)

החטיפים במארז החדש מהווים גם אלטרנטיבה מרעננת לתחום הנשנוש שליד הקפה.
על פי חברת מרס, חטיפי הסטיקס מותאמים לספק את הצורך של צרכנים לנשנוש קל ומתוק לצד המשקה החם בהפסקת הקפה בעבודה, בזמן אירוח חברים בבית או בנשנוש של אחה"צ. יתרונם הגדול של חטיפי הסטיקס הוא שניתן לטבול אותם בכוס משקה חם ולהנות מחווית אכילה שונה של החטיפים האהובים, שמשתלבים היטב עם טעמי הקפה.
אריזת סטיקס מוצעת במחיר של 16.9 שקלים (מחיר מומלץ לצרכן).
ניתן להשיג ברשתות המזון השונות.

***
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ - 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.  

 עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!