יום שישי, 1 בנובמבר 2019

לכבוד החורף שבפתח - סטודיו "אהבה קטנה" מציע מטריות מקסימות לילדים, ועליהן איור ושם הילד

לכבוד החורף שבפתח - סטודיו "אהבה קטנה" מציע מטריות מקסימות לילדים, ועליהן איור ושם הילד








לכבוד החורף שבפתח, מציע סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב ובייצור מתנות עם אמירה אישית, מטריות מקסימות לילדים, אותן תוכלו להזמין עם שם הילד ועם איור לבחירה. את המטריות אפשר לרכוש באתר החנות האינטרנטית https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה. אפשר גם לפנק את הנכד או את הבן של החברים, ולהפתיע במשלוח ישיר לביתו.

המטרייה איכותית ובטוחה לשימוש עבור ילדים. ידית המטרייה עשויה מעץ, והשפיצים שלה מוגנים מסביב. היא מגיעה בצבע לבן ואפשר להטביע עליה אחד מ-9 איורים בדגמים מקסימים: גלידריה, חד קרן, חלל, משחק מכוניות, חברים ביער, אוהל טיפי, במבי והחברים, אהבה קטנה ויום נפלא. לצד האיור אפשר להוסיף את שם הילד או הילדה. המטרייה האישית מאפשרת זיהוי קל ונוח בסיום יום הלימודים.

סטודיו "אהבה קטנה" מציע מגוון של מתנות מיוחדות עם אמירה אישית, בתחומים שונים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית, מארזי לידה ועוד. כל הפריטים מיוצרים רק לאחר הזמנתם. לכל פריט אפשר להוסיף שם, ברכה אישית או משפט השראה (בהתאם למוצר). באתר מוצעים משפטי השראה שונים.

אנחנו ממליצים בעולמה של רויטל על המטריות של הסטודיו אהבה קטנה, המטריות אכן מדהימות, מגנות מהגשם, ובאיכות בלתי מתפשרת.
נוחות לנסיעה, עם כיתוב של שם ילדכם על המטרייה, כך שהמטרייה לא יכולה ללכת לאיבוד, המטרייה נוחה מאוד לילדים לפתיחה ולסגירה.
בתמונה הבאה: אופק שלי מתלהב מהמטרייה היחודית שלו.
עולמה של רויטל 


קוטר המטרייה: 53 ס"מ.
מחיר: 36 ש"ח.

להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il
אפשר לקבל את המטרייה עם שליח, בדואר או באיסוף עצמי.
***

"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים ובו הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי איר
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!