יום שבת, 23 בנובמבר 2019

השנה לא צריך לשבור את הראש מה לקנות לילדים - אפשר פשוט לשבור את הקרח (2)

השנה לא צריך לשבור את הראש מה לקנות לילדים -
אפשר פשוט לשבור את הקרח (2)
בחנוכה הקרוב, לרגל יציאת הסרט "לשבור את הקרח 2",
דיסני ישראל מציגה מבחר גדול של בובות, צעצועים ומשחקים מושלמים 
ברשתות המובילות

בחג חנוכה הקרוב נוכל להדליק אש בחנוכיה ולשחק בקרח! לרגל יציאת הסרט "לשבור את הקרח 2" ב-21/11, דיסני ישראל מציעים מגוון בובות, צעצועים ומשחקים משפחתיים לילדים למשחק בימים הקרים, עם הדמויות האהובות של גיבורי הסרט: אנה, אלזה, אולף, כריסטוף ועוד.
עולם אלזה ואנה נחשף לראשונה לחיינו בסרט הראשון, כעת שהסרט השני והחדש יצא למסכים, אצלנו בבית מתחילים להתאהב מחדש, בעולם של אנה ואלזה.
הסרט מתוק להפליא, והפעם מתמקד בחברות אמת של שני האחיות.
אנחנו כבר הצטיידנו במתנות לחנוכה של המותג המדהים לשבור את הקרח 2.

קרן סער, מנהלת חטיבת קמעונאות וסחר, דיסני ישראל, מוסיפה ואומרת: "למשחקים ולצעצועים יש תפקיד חשוב בהתפתחות הילד , תוכן אהוב ומוכר מחזק זאת. החיבור הרגשי לתוכן ולדמויות בסרט "לשבור את הקרח" מהווים נדבך חשוב בהתפתחות זו.
אנו ב'דיסני ישראל' מכירים בחשיבות של המשחק בהפעלת הדמיון, החושים ובהגברת הביטחון העצמי ומקפידים להתאים לכל גיל מגוון משחקים שמאפיין אותו ומסייע בהתפתחות החושית, החברתית וההתנהגותית."
החגיגה החלה כבר בנובמבר, במספר רשתות בהן רשת טויס אר אס, המציעה מגוון רחב של צעצועים ומשחקים בהשראת "לשבור את הקרח 2" וברשת הפיראט האדום שאף הוסיפו מבצע של מטריית ילדים ממותגת מתנה על כל קנייה מעל 100 ₪ של צעצועי דיסני. בחודש דצמבר יצטרפו גם רשת שופרסל, במבחר מצעי מיטה לילדים עם הדמויות האהובות ומגוון בובות.
מחיר מומלץ לצרכן: סט יחיד 99 ₪, סט נוער 129 ₪, כירבולית 29 ₪

אז מה קונים?
בין הצעצועים היצירתיים אפשר למצוא את כדור הבדולח של אלזה שבדומה לביצת הפתעה – הילדים עוברים תהליך של גילוי מי הדמות שבכדור, תוך ייצור פתיתי שלג שחושפים בהדרגה את הדמויות החביבות על הילדים מהסרט "לשבור את הקרח". הילדים מגלים בהתרגשות מה נמצא בכדור ומצטרפים לטרנד האספנות.
מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪.





לינק להורדת סרטון הסבר על כדור הבדולח (מוגבל בזמן) -
https://we.tl/t-oMM5Z4gp99
עולם הלגו של אנה ואלזה  - לשחק עם הדמויות האהובות מתוך הסרט במקומות בהם מתרחשת העלילה – בחיי היום יום בארמון של אנה ואלזה בארנדל, הכולל 3 קומות של משחק והנאה עם אולם כס המלכות, עליית הגג שבה טמונים אוצרות עתיקים ועוד. לצאת להרפתקה ביער הקסום עם אנה ואלזה בראש החבורה האמיצה בבית העץ במעבה היער, בעולם המים ולגלות את סודן של אבני הקסם המסתוריות. סטים אלו של לגו עוצבו במיוחד כדי שיהיו מהנים וקלים עבור ילדים ומסייעים בהגברת הביטחון שלהם בעזרת שלבי בנייה פשוטים. מחיר מומלץ לצרכן: 149-599 ₪          
בובות פרווה רכות ונעימות של אנה, אלזה ואולף (מבית אילנית), איתן ניתן לשחק, לקשט את החדר, להתכרבל ולהירדם. בובות אלו יכולות לשמש גם כחפץ מעבר עבור ילדים בגילאים רכים המעניקים להם חום, ביטחון והרגעה וממשיכים ללוות אותם לאורך הילדות. הבובות בגדלים שבין 25-55 ס"מ מגיעות עם הולוגרמת מקוריות של דיסני ועשויות מהחומרים הבטיחותיים והאיכותיים ביותר עבור ילדים.
מחיר מומלץ לצרכן : החל מ 69.90 ₪
  

אנה ואלזה והדמויות האהובות במגוון פאזלים חדשים ומקוריים מבית שחק נא. הסרט שחוזר לאחר שש שנים מציג את דמותן של אנה ואלזה כנשים חזקות היוצאות למסע בתלבושות חדשות, הכוללות גלימה מתנפנפת, מגפיים וחגורה, כאשר הן נושאות מבט אמיץ אל העתיד. לקשת הצבעים האופיינית של כחול, תכלת ולבן, הצטרף השנה גם סגול הלבנדר שהפך טרנדי החורף ומייצג את הדמיות בסרט ההמשך. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪


אודות הסרט
העלילה של "לשבור את הקרח 2" מתרחשת 3 שנים לאחר הסרט הקודם.  אלזה שומעת קול משונה מהצפון שקורא לה. יחד עם אחותה אנה, קריסטוף, אולף וסוון, הם יוצאים למסע חדש מביתם בארנדל על מנת לחקור את מקורות כוחות הקסם של אלזה ולהציל את הממלכה שלהם.
את מגוון והאביזרים ניתן למצוא ברשתות השיווק המובילות
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!