יום שישי, 24 במאי 2019

"מעבדות GIGI" מציגה: CITYNAP - סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים המתמקדת במניעת נזקי סביבה


"מעבדות GIGI" מציגה:
CITYNAP  - סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים המתמקדת במניעת נזקי סביבה



סדרה לטיפוח עור הפנים המשלבת מרכיבים טבעיים למניעת נזקי קרינת UV וקרינת מסכים כחולה ממחשבים וסמרטפונים, ערפיח ואבק, המאפיינים את החיים בעולם המודרני.
מחקר חדש שנערך לאחרונה מצא כי השמש היא אמנם גורם עיקרי בזירוז תהליכי הזדקנות של העור, אך גורמים נוספים כמו זיהום אוויר וקרינה כחולה מסמארטפונים, מחשבים וטאבלטים, משפיעים לרעה על העור במשך כל שעות היממה.
"מעבדות GIGI" פיתחה את סדרת ה-CITYNAP המבוססת על קומפלקס ייחודי, שמטרתה למזער את הנזקים שגובה אורח החיים המודרני ממראה עור הפנים שלנו. הסדרה מכילה 4 תמציות צמחים טבעיות המופקות בטכנולוגיה חדשה השומרת על תכונות ההגנה, המניעה והתיקון שהתפתחו בגנטיקה הצמחית  במשך אלפי שנים וסייעו להישרדותם הביולוגית בתנאי אקלים קשים.
סדרת CITYNAP מבוססת על קומפלקס בלעדי ל-GIGI, המסוגל להגן על העור ולמנוע נזקים של קרינת UV,UVA  UVB, נזקי מתכות כבדות וכימיקלים, עשן, אבק וזיהום אוויר.

המוצרים מבית GIGI נפלאים, מריחה מעט מהקרם, עושה את העבודה באופן נפלא, העור נעים למגע, מוזן בחומרים מעולים שתורמים לרעננות עור הפנים, אהבתי במיוחד את מסכת השינה, מרחתי מעט מן החומר על הפנים, קמתי רעננה ועור הפנים הרגיש גמיש ומלא אור.
הסדרה כוללת 5 מוצרים: קרם יום, קרם לילה, סבון פילינג, סרום ומסכת שינה.
מסכת שינה - מסכת לחות חדשנית בעלת מרקם עדין לשימוש בשעות הלילה. מכילה קומפלקס ייחודי של אצות וצמחים בעלי יכולת אנטי-אוקסידנטית ואנטי-בקטריאלית. החומרים הפעילים מאיצים את תהליכי ההתחדשות בעור, מסייעים בשמירה על המיצוק ומעניקים תחושת לחות מוגברת. שימוש במסכה בשעות הלילה או בשעות רגיעה מאפשר לעור להתמודד טוב יותר עם האגרסיות הסביבתיות ולהפעיל את מנגנון ההגנה וההתחדשות העצמיים כדי למנוע נזקים קבועים לעור.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪
קרם יום - מועשר במרכיבים חיוניים ליצירת מאגר לחות נורמלי בעור. מכיל קומפלקס ייחודי של אצות וצמחים בעלי יכולת אנטי-אוקסידנטית ואנטי-בקטריאלית. החומרים הפעילים מנטרלים פגיעת מזהמים וקרינה, מעניקים לחות מוגברת ומחזקים את מנגנון ההגנה של העור.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪
קרם לילה – קרם הזנה לשעות הלילה מועשר במרכיבים חיוניים המסייעים לעור לתקן נזקים הנגרמים בשעות היום ולייצר מאגר לחות עשיר בעור. מכיל קומפלקס ייחודי של אצות וצמחים בעלי יכולת אנטי-אוקסידנטית ואנטי-בקטריאלית. החומרים הפעילים מאיצים את תהליכי ההתחדשות בעור, מסייעים בשמירה על המיצוק ומעניקים תחושת לחות מוגברת ליום המחר.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪
סבון פילינג קרבון  - מסיר את כל סוגי הלכלוך, איפור והצטברויות שומן. מנקה בעדינות ללא יצירת תחושת יובש, מרענן את העור ומותיר תחושה נעימה של רכות לאחר הניקוי. מתאים לכל סוגי העור.
תכולה: 200 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪
אודות מעבדות GIGI "
"מעבדות GIGI" הבינלאומית היא חברת הקוסמטיקה המקצועית הגדולה והמובילה בישראל, הקיימת כ-60 שנה ופועלת מעבר לישראל ב- 40 מדינות שמשווקת את מוצריה לדרמטלוגים ברחבי העולם . מותג "Laboratories  "GIGI  מציע לקוסמטיקאיות ולקהל הצרכניות למעלה מ- 400 מוצרי טיפוח ייחודיים, שפותחו במיוחד כדי לתת מענה לאורח החיים המודרני, על ידי יצירת מעגל שלם והוליסטי של טיפול מקצועי וטיפוח אישי בבית. מוצרי החברה עוברים בדיקות היפואלרגניות ודרמטולוגיות ומבחני מעבדה להוכחת יעילות.
בבחירת המרכיבים ובתהליך הפיתוח מושם דגש על התאמתם לתנאי החיים המודרניים ולתכתיבי האקלים הישראלי. הייצור נעשה בארץ, בהתאם לתו התקן האמריקני, לדרישות השוק האירופאי ולתקן משרד הבריאות הישראלי, תוך שימוש בחומרי גלם שלא נוסו על בעלי חיים ובאריזות ניתנות למחזור.
לינק לאתר: http://www.gigi.co.il/


להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של "מעבדות GIGI   " ומכוני יופי ברחבי הארץ או בטלפון  03-9258888
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!