יום שישי, 16 בנובמבר 2018

חג החנוכה מגיע – שמחו את הילדים במשחקים חכמים! יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" השיקה משחקי קופסה חדשים שיספקו הנאה רבה לצד פיתוח מיומנויות חשיבה ומוטוריקה

חג החנוכה מגיע – שמחו את הילדים במשחקים חכמים!
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" השיקה משחקי קופסה חדשים שיספקו הנאה רבה לצד פיתוח מיומנויות חשיבה ומוטוריקה
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה לחג החנוכה מגוון משחקים חדשים, שיספקו לילדים ולכל בני המשפחה שעות רבות של הנאה, לצד העשרת ידע ופיתוח מיומנויות חשיבה ומוטוריקה.

הארנב השובב משחק שיתופי מקסים: עזרו לארנב שלא ירעב! עונת הקטיף הגיעה והארנב השובב רוצה לשלוף מהשדה כמה שיותר גזרים בלי להיתפס בידי האיכר. אם משכתם גזר נגוס – זה הגזר הטעים של הארנב. אם משכתם גזר שלם – הוא שייך לאיכר ועליכם לשתול אותו מחדש ולזכור לא לקטוף אותו שוב. האם הארנב יצליח לשלוף די גזרים נגוסים לפני שהוא פוגש את האיכר הנמצא בקצה השביל? במשחק השיתופי המיוחד של "גאוני" משתתפי המשחק צריכים לפעול בשיתוף פעולה כדי לעזור לארנב לשלוף כמה שיותר גזרים נגוסים. אם הצלחתם ליצור שתי שורות של גזרים לאורך דופן הקופסה לפני שהארנב יוצא מהשדה  – ניצחתם במשחק.  
המשחק כולל לוח משחק שהוא השדה של האיכר ובו שביל – המסלול של הארנב, 40 גזרים, דמות הארנב מעץ, דמות האיכר מעץ, וקובייה צבעונית (לפי הצבע על הפאה מתקדמים לאורך השביל).
 המשחק עשוי מחומרים איכותיים והוא מעוצב באופן שובה עין, המוסיף להנאה במשחק.
מלבד עבודת צוות ושיתוף פעולה, המשחק מלמד גם מיומנויות של זיכרון, חשבון (מנייה), הבחנה בצבעים ומוטוריקה עדינה.
מתאים לילדים מגיל 3. מחיר: 89 ש"ח.

הדגל – משחק קלפים חוצה יבשות, המצריך חשיבה מהירה, זריזות ידיים, ידע וגם קצת מזל.
כל משתתף בתורו צריך להניח קלף מדינה בעל ערך מספרי שווה או גבוה יותר, או קלף ג'וקר. קלפי הג'וקר במשחק מקפיצים ומבלבלים את כולם: ברגע שהונח ג'וקר– כל שחקן רשאי "להתפרץ" ולהניח קלף מתאים לפי הכללים של הג'וקר.
הבת שלי ערכה השבוע משחק עם החברות שלה, המשחק היה מעניין, משתף ומעשיר את הידע, הבנות נהנו מאוד.
השחקן הראשון שהצליח להיפטר מכל הקלפים שבידיו זוכה בגביע. לאחר ארבעה סבבי משחק, מי שצבר הכי הרבה גביעים ניצח במשחק.
במהלך המשחק לומדים הילדים על 50 מדינות: היבשות שבהן הן נמצאות, ערי הבירה שלהן ודגלן. ילדים בגילאים בוגרים יותר יכולים ללמוד גם על החוסן הכלכלי של המדינה ביחס לשאר המדינות במשחק (לפי המספרים המצוינים על הקלף).
המשחק מעשיר את הידע ומלמד מגוון מיומנויות, בהן ראיה חזותית, ריכוז, הבחנה ומהירות מחשבה.
המשחק מכיל: 50 קלפי מדינות, 19 קלפי ג'וקר שונים ו-5 קלפי גביעי ניצחון.
 מתאים לילדים ולכל המשפחה מגיל 6 ומעלה. מחיר: 49.90 ש"ח.
אחוזת הרפאיםמשחק מאתגר בעיצוב מרהיב ומיוחד – באווירה מכושפת, על רקע סיפור המוצג במשחק: "האחוזה שבמעלה הגבעה תמיד נחשבה למכושפת. אומרים שהדרך היחידה לבטל את הכישוף הרובץ על האחוזה היא לאסוף בחדר אחד את רוחות הרפאים, העיניים הנודדות, הנחשים, העכבישים וחפצים נוספים המצויים בקירות... האם אתם תצליחו לבטלו?"
במשחק זריזות ידיים מאתגר נדרשים המתחרים להכניס את החפצים לחדר הנכון באחוזה, לפי קלפי המשחק. השחקן הראשון שמצליח להשלים 5 משימות – הוא הזוכה והוא יכול לבטל את הכישוף של האחוזה.  
המשחק מפתח מיומנויות של ריכוז והבחנה, זריזות ידיים, איזון וראייה חזותית. המשחק מכיל 4 "אחוזות" ובהן 8 חדרים, 48 חפצים, 4 הרפתקנים, 8 רוחות רפאים, 8 עיניים, 8 עכבישים, 8 נחשים, 12 תיבות מטמון ו-48 קלפי משימה. מתאים לילדים ולכל המשפחה מגיל 6. מחיר: 99 ש"ח.
להשיג בצומת ספרים, סטימצקי ,ברשתות וחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/
***
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע (בהם עורכת לשונית וקלינאית תקשורת) במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיבית, מוטורית ועוד).
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!