יום שבת, 29 באפריל 2017

יצרנית המזון מיה מציגה: סדרת תערובות "על האש" : תערובות תבלינים לסטייקים, עוף, דגים, קציצות ועוד


יצרנית המזון מיה מציגה:
סדרת תערובות "על האש" :
תערובות תבלינים לסטייקים, עוף, דגים, קציצות ועוד
יצרנית המזון הישראלית "מיה", מציגה לקראת יום העצמאות ועונת הפיקניקים את סדרת "על האש", סדרת תערובות תבלינים המיועדת להשבחת טעמן של מנות בשר ודגים שונות.
תערובות התבלינים של חברת "מיה" מותאמות לכל סוגי הבשרים במטבח הישראלי. תערובות התבלינים מבוססות על תבלינים טהורים בלבד, ללא חומרים נוספים ונמכרות במחירים שווים לכל כיס, ללא פשרות על האיכות.
קיבלתי את תערובות התבלינים מבית מיה.
קיבלתי את התבלינים להתנסות ראשונית, החלטנו להתארגן לעל האש ספונטני עם חברים בשבת האחרונה, הכנה ליום העצמאות ולתקופת המנגלים.
השתמשנו לסטקים בתבלין לסטייק שהיה מצויין והוסיף ארומה נהדרת לבשר, את שיפודי הפרגית עם הירקות תבלנו בתבלין גריל בשר מלח ופלפל, הטעם היה נהדר וטעים להפליא.


ביום חמישי האחרון הוחלט להכין ארוחת צהריים קלילה של פסטה בולנז
הבן שלי מאוד אוהב, המרכיב שנותן את השוני בטעם הוא ללא ספק תבלין הקציצות.
הוא מוסיף עדינות וטעם נפלא של כמון וקינמון.
המרכיבים שלנו למנת פסטה בולנז מושלמת שהילדים מחסלים.
אני קוצצת בצל, מטגנת במעט שמן זית מוסיפה 2 שיני שום קצוצות, חצי קילו בשר טחון, רסק עגבניות אחד, לחיצה מקטשוף חריף, תבלין לקציצות של מיה בנדיבות, ומטגנת את הבשר כ10 דקות על אש קטנה.
התוצאה מדהימה והפסטה חוסלה במהרה.














חברת "מיה" מייצרת את התבלינים בהתאם למתכונים משפחתיים של מייסדי החברה אשר 
הותאמו לטעם הישראלי, המאופיין בקשת הרחבה של סוגי מאכלים לפי עדות שונות ומאכלים מסורתיים. בחברה שוקדים על פיתוח וייצור תבלינים נוספים שיענו לצרכיו של הצרכן הישראלי ולמגוון תבשילים פופלאריים. תערובות התבלינים של מיה מגיעות במארזים מיוחדים השומרים על טריות המוצר לאורך זמן. התערובות אינן מכילות צבעי מאכל וחומרים משמרים.
סדרת "על האש", כוללת בשלב זה 7 מוצרים: תבלין על האש; תבלין לקציצות; תבלין לסטייק; תבלין לקבב; גריל בשר; גריל דג; גריל עוף.

50 גר', מחיר מומלץ לצרכן 6.90-7.90  ₪ . כשר פרווה – בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. כל המוצרים פרווה , נארזים בסביבה חופשית מגלוטן. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.
שוק התבלינים הארוזים בישראל מגלגל כ-150 מליון ₪ בשנה ומובל על ידי תבליני מיימון (24.9%), תבליני טעם וריח (18.2%) וחברת מיה (15.5%) שצמחה ב46% מול שנת 2016, כך על פי נתוני סטורנקסט. בחג הפסח ויום העצמאות מגדילה מיה את נתח השוק שלה מול המתחרים ל-18.4% בזכות הכשרויות הגבוהות שהיא מחזיקה. בכלל שוק התבלינים עולות המכירות בחודש אפריל בממוצע בכ-100% - לקראת חג הפסח, יום העצמאות ועונת הפיקניקים.
אודות חברת מיה
חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: קטניות, סדרת קטניות וסופר פוד בריאות מן הטבע, אורז ודגנים, מוצרי עזר לאפייה, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. מיה הינה מהספקיות המובילות בשוק הקטניות הקמעונאי וחולשת על כ-50 אחוז משוק זה. החברה מהווה אחת משלושת השחקניות המובילות בתחום התבלינים הקמעונאי ובתחום מוצרי האפייה מובילה את השוק. החברה מגלגלת מחזור של כ-130 מיליון ₪ בשנה והינה אחת הספקיות הבולטות למותגים הפרטיים בניהם שופרסל ורמי לוי.
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!