יום שבת, 27 ביוני 2015

צבר מחדשת בסדרת מלך החומוס עם 3 מוצרים: חומוס חלק, חומוס גרגירים וחומוס עם פלפל חריף מטוגן הסלטים החדשים פותחו על ידי השף אבי לוי ועשירים ב- 40% יותר טחינה גולמית

צבר מחדשת בסדרת מלך החומוס עם 3 מוצרים:
חומוס חלק, חומוס גרגירים וחומוס עם פלפל חריף מטוגן

הסלטים החדשים פותחו על ידי השף אבי לוי ועשירים ב- 40% יותר טחינה גולמית


סלטי צבר ממשיכה לחדש ומרחיבה את סדרת "מלך החומוס" עם שלושה סלטים חדשים וטעימים במיוחד שפותחו על ידי השף אבי לוי: חומוס חלק, חומוס גרגירים וחומוס עם פלפל חריף מטוגן. כיאה למלכים, מוצרי מלך החומוס עשירים ב-40% יותר טחינה גולמית שמעניקה להם טעם ייחודי ומרקם רך וחלק.
מוצרי הסדרה פותחו על ידי השף אבי לוי שהצטרף לפני כשנה לסלטי צבר בתור יועץ קולינרי ופרזנטור. לוי, שנכנס ללב ולבלוטות הטעם של הקהל הישראלי עם זכייתו בתכנית מאסטר שף, מחזיק במסעדת "המוציא" בירושלים ופותח בקרוב מסעדה חדשה בתל אביב בשם "צ'יריפום". כחובב חומוס מושבע, מספר לוי כי הוא גדל על החומוסיות הירושלמיות הותיקות ושגם היום אין ארוחה שהוא אוכל ללא חומוס. כשהחל לעבוד על המתכון למוצרי החומוס החדשים הוא ידע שהטעם אליו הוא שואף הוא של החומוסיות עליהן גדל ושהוספה של טחינה גולמית איכותית תביא את החומוס למרקם חלק ונעים ולעושר הטעמים אותו הוא מחפש להביא לכל שולחן בישראל.
קיבלנו לסקירה ראשונית את החומסים החדשים בסדרה של צבר והשף אבי לוי.
בני הבית מאוד אוהבים בורקס ביתי אז ישר נגשתי להכין...
החומוס משמש לניגוב!




אצלנו מאוד אהבנו את החומוס גרגירים והחומוס החלק.
החומוס החריף היה חריף לנו מידי...
אנחנו מאוד אהבנו את החומוס החלק, הוא נמרח בנדיבות בכריך של הבוקר עם פרוסות עגבניה ומעט מלח.
מומלץ בחום.
עולמה של רויטל

והמתכון לבורקס הוא של ניקי בי האלופה

פשטידת בורקס וגבינות

מצרכים:
אני השתמשתי בבצק מוכן של מעדנות לבורקס
קוטג'
4 כפות גבינה לבנה
100 ג' מוצרלה
50 ג' קצ'קבל
הוספנו קופס טונה ו2 כפות רוטב פיצה.
2 ביצים בינוניות או ביצה אחת גדולה
פלפל שחור גרוס
מלח
ביצה נוספת להברשה

אופן ההכנה:

1. לרפד את התבנית עם הבצק.
2. לערבב את שאר המצרכים למלא את הבצק ולסגור עם שכבת בצק נוספת מעל.
3. לחמם תנור ל 180 מעלות.
4. לעשות חתכים בבצק ולחתוך לריבועים, רק בחלק העליון. להבריש בביצה ולפזר שומשום.
5. לאפות כ 30- 35 דקות או עד שמזהיב יפה.


בסדרה החדשה צבר ולוי מציגים שלושה מוצרים שיצליחו לקלוע לטעם של אוהבי חומוס מגוונים:
חומוס חלק במרקם עשיר, חומוס גרגירים – עם תוספת גרגירי חומוס רכים מתובלים ושמן זית, וחומוס עם פלפל חריף מטוגן עליו אומר לוי: "חומוס עם פלפל חריף מטוגן זה השילוב המושלם לטעמי. גם במסעדה שלי אני רואה יותר ויותר סועדים שמתאהבים בחריף וזה הופך מבחינתם לטעם מרכזי שמלווה את כל הארוחה".
מוצרי מלך החומוס החדשים זכו לנראות ייחודית על המדף וניתנים לזיהוי בקלות על ידי מכסה הזהב שמעטר את האריזה. הסלטים החדשים מצטרפים לשני המוצרים האהובים והפופולאריים בסדרה: מלך החומוס סמיר הגדול ומלך החומוס אבו-מרוואן, שמובילים את סגמנט חומוס הפירמיום בישראל.
על המוצרים:

סלטי מלך החומוס: משקל 400 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 10-13 ₪ (המחיר הסופי לצרכן נתון לשיקול דעת הקמעונאי), להשיג ברשתות השיווק. כשרות: מלך החומוס חלק, מלך החומוס עם גרגירים – בד"צ העדה החרדית. מלך החומוס עם פלפל חריף מטוגן – רבנות קריית גת.