יום שבת, 30 באוגוסט 2014

חומים קרים.. פיתוח חדש בתחום צבעי השיער מבית שוורצקופף: "Perfect Mousse Cool Browns Collection"


חומים קרים..

פיתוח חדש בתחום צבעי השיער מבית שוורצקופף:

"Perfect Mousse Cool Browns Collection"

צבע מוס קבוע עם הבזקי צבע קרירים לתוצאת צבע חום טהור





לכל עונה יש את הטרנד שלה, גם כשמדובר בשיער.. וכמו שכולנו כבר יודעות כשהשיער נראה טוב אז אנחנו נראות טוב.. בקיץ הקרוב נראה הרבה את הצבע החום על כל גווניו היוצר אצל נשים רבות עוצמה וחיוניות המשדרגים את ההופעה.

חברת הנקל Beauty Care מציגה את החידוש האחרון בתחום צבעי השיער מבית שוורצקופף:  "Perfect Mousse Cool Browns Collection" – 3 גוונים חדשים- חומים קרים אשר יושקו תחת סדרת צבעי השיער " Perfect Mousse".




החברה משיקה בישראל 3 גוונים חדשים של צבעי שיער חומים קרים: מוקה קפוא, קפוצ'ינו קרח ואייס אספרסו, צבעים אינטנסיביים מטפחים עם הבזקי צבע קרירים וזוהרים לתוצאת צבע חום טהור, מבריק ועמיד לאורך זמן. קצף הצבע המתקדם מועשר בפיגמנטים משלימים ססגוניים, המבטיחים השתקפות קרירה לתוצאת צבע נקייה, טהורה ומדויקת עם רפלקסים מבריקים וזוהרים.

סדרת צבעי השיער "פרפקט מוס" של שוורצקופף מציעה צבע שיער במרקם מוס ללא אמוניה לצביעת שיער ביתית. מוס הצבע צובע כל שערה בנפרד לתוצאת צבע מדויקת והנו נטול אמוניה. המוצר קל ונוח לשימוש, כמו השימוש בשמפו: מרקם המוס מונע נזילה וטפטוף של החומר ומאפשר מריחה קלה ואחידה.

קיבלתי את המותג להתנסות.
מומלץ בחום, צביעת שיער עצמאית ביעילות מהירה ונוחה.
מריחה מלאה על הראש, נוחות מקסימלית וקרם נוח לשימוש ומילוי 
השורשים בצבע.
הגוון יוצא דומה מאוד לתמונה.

דבורה ניר סמנכ"ל שיווק חטיבת הקוסמטיקה בהנקל Beauty Care מציינת כי סדרת פרפקט מוס הושקה בישראל לפני כשנתיים והביאה עמה חדשנות צרכנית בקטגוריית צבעי השיער. כעת מושקים 3 גוונים חדשים, המחדשים את הסדרה ומציעים 30% יותר צבע אינטנסיבי, תוך דגש על טיפוח השיער ובהתאם למגמות האופנה העכשוויות.

מחיר צבעי השיער החדשים Perfect Mousse Cool Browns Collection מבית שוורצקופף הנו 49.90 שקלים לערכה. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ובחנויות המובחרות.