יום שבת, 5 ביולי 2014

הנקל Beauty Care מציגה את הפיתרון לשיער עדין או חלש סדרת הוואי Keratin Strong

קרטין לחיזוק סיב השערה
הנקל  Beauty Careמציגה את הפיתרון לשיער עדין או חלש
סדרת הוואי Keratin Strong







  

הנקל Beauty Care מציגה סדרה חדשה לשיער דק או חלש - סדרת הוואי Keratin Strong המכילה קרטין נוזלי המציע מענה טיפולי לשיער דק או חלש.

סדרת הוואי Keratin Strong הנה פיתוח חדש בתחום טיפוח השיער והיא כוללת שמפו ומרכך המכילים קרטין מחזק לשיער עדין או חלש. קומפלקס הקרטין מחזק את מבנה סיב השערה במיוחד בנקודות החלשות ובונה מחדש את סיב השערה מבפנים, מגן ביעילות, מפחית את שבירת סיב השערה ומעניק לשיער טיפוח אינטנסיבי.
השימוש בקרטין הופך נפוץ בתחום הטיפוח והיופי, כאשר מדובר בחלבון הממלא תפקיד חשוב בשמירה על שלמות עורנו וחיזוק מבנה סיב השערה ע"י סיוע בשיקום שיער פגום, מניעת שבירת שיער ותיקון  נזקים על פני סיב השערה.

הרבה זמן חיפשתי שמפו טוב ליום יום.
אחד כזה שלא יעלה יקר בטירוף ושיעשה את העבודה.
לאחרונה קיבלתי להתנסות את השמפו הוואי עם קרטין מחזק לשיער עדיין וחלש.
מאז הלידה האחרונה אני נתקלת בשיערות ראשי שהופכות להיות רכות ושבירות יותר מיום ליום.
החלטתי לנסות להשתמש במס' חפיפות בשמפו החדש.

התובנות שלי מהמוצר:
  • הרגשתי לאחר מס' חפיפות אני מציינת ומדגישה לא אחרי חפיפה אחת! אחרי כמה!!!
  • השמפו מעניק לשיער לחות נוספת.
  • השיער נראה בריא יותר ופחות שביר
  • ריח השמפו נפלא.
מומלץ בחום
שווה כל אגורה ובמחיר שווה לכל כיס.

עולמה של רויטל בתפוז ובגוגל ספוט.



דבורה ניר, מנהלת קטגוריית הקוסמטיקה בהנקל Beauty Care מציינת כי שיער עדין וחלש דורש טיפול אינטנסיבי וממוקד, כאשר שמפו ומרכך הוואי החדשים מותאמים במיוחד לצורכי שיער כזה, עם קומפלקס הקרטין המחזק את סיב השערה ומעניק לשיער רכות וברק. עוד מציינת, ניר, כי פעולות כימיות תכופות בשיער כגון צביעות,  חשיפה לתנאי אקלים שונים וכד' משפיעים על שיערנו וגורמים להיחלשות השערה וכתוצאה מכך נשים רבות סובלות משיער חלש, שביר וחסר חיוניות".
שמפו ומרכך הוואי Keratin Strong יוצעו בבקבוק של 700 מ"ל במחיר מומלץ לצרכן של 14.99 שקלים. ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות.