יום שלישי, 17 ביוני 2014

חברת "סולאנו" משיקה מוצר חדש ומהפכני נוסף לכלבים: Soltif – אמפולות להדברת קרציות ופרעושים לכלבים

תכירו את סולאנו! כי גם לכלב
 שלנו מגיע את הטוב ביותר!


חברת "סולאנו" משיקה מוצר חדש ומהפכני נוסף לכלבים:
Soltif – אמפולות להדברת קרציות ופרעושים לכלבים
האמפולות החדשות, תוצרת כחול-לבן, מהוות הטיפול האפקטיבי ביותר כנגד קרציות ופרעושים ומצטרפות לקולר Soitick של סולאנו, קולר כנגד קרציות, עמיד במים ובעיצוב צבעוני המבשם את הכלב בניחוח נעים ויעיל לתקופה של עד שישה חודשים








חברת "סולאנו", החברה המתמחה בפיתוח וייצור של מוצרי הדברה נגד טפילים לחיות מחמד, משיקה אמפולות חדשות ומהפכניות לכלבים: ‏Soltif  - אמפולות להדברת קרציות ופרעושים לכלבים. אמפולות Soltif מהוות כיום הטיפול האפקטיבי ביותר כנגד קרציות ופרעושים, באמצעות נוסחה של חומרים פעילים יעילים ובטוחים מהדור החדש ביותר של מוצרי ההדברה. החומרים ידועים כידידותיים מאוד ובטוחים לבעל החיים ולסביבה.
אמפולה Soltif מקלה במהירות את הסבל של הכלב ומונעת העברת מחלות ואלרגיות. החומרים הפעילים מתפזרים דרך השומנים לכל גופו של הכלב ובתוך 6 שעות מעניקים הגנה מושלמת מפני קרציות ופרעושים למשך 30 יום. האמפולה יעילה יותר בזכות שילוב חדשני אשר הטפילים לא פיתחו נגדו עמידות, ומעניקה לכלב את ההגנה המושלמת מפני פרעושים. האמפולה יעילה בקטילת הפרעושים לאורך כל מחזור חייהם, מביצים עד פרעושים בוגרים. בנוסף, מקבל הכלב הגנה מרבית מפני יתושים, זבוב החול וזבוב האורוות.

החומרים הפעילים שבסולטיף יעילים ובטוחים מהדור החדש ביותר של מוצרי ההדברה. החומרים ידועים כידידותיים מאוד ובטוחים לבעל החיים ולסביבה. בזכות היעילות הרבה, מונעת האמפולה מהכלב הידבקות במחלות המועברות על ידי הטפילים בכך שאינה מאפשרת לטפיל לעקוץ וקוטלת אותו באופן מידי. בדיקת יעילות שנעשתה לאמפולות Soltif הראתה תוצאות חד משמעיות ליעילותן בסילוק ובמניעת קרציות ופרעושים על כלבים.
האמפולות החדשות מבית "סולאנו" מצטרפות לקולר כנגד קרציות שהשיקה החברה בשנה האחרונה, קולר ‏Soltick  - קולר הקוטל קרציות לתקופה של עד 6 חודשים, עמיד במים, מכיל חומר פעיל יחד עם לוונדר וגרניום ושמנים אתריים המנטרלים את ריחו של הכלב, מבשמים אותו ואת סביבתו ומסייעים בדחייה של טפילים חיצוניים כגון קרציות, פרעושים, יתושים וזבובים.

הקולר נוח לשימוש, בעל סגירה חזקה, מעוצב בעיצוב חדשני ומרשים ומסופק במבחר צבעים ובשלושה גדלים.
חברת סולאנו עוסקת בפיתוח ובייצור של מוצרי הדברה חדשניים נגד טפילים לחיות מחמד. החברה מקפידה להשתמש בחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר למשפחה, לסביבה ולחיית המחמד. סולאנו מספקת ללקוחותיה פתרון יעיל ובטוח לטיפול בטפילים בחיות מחמד. החברה שוקדת על פיתוחים חדשניים, המביאים ללקוח מוצרים מהרמה העליונה שמפיקים את התוצאות הטובות והיעילות ביותר. בזכות הידע הרב שנצבר בסולאנו ובשיתוף פעולה עם וטרינרים וגורמים רבים בארץ ובעולם, מעניקה סולאנו מענה לטווח נרחב של צרכים ודרישות עבור הכלב ובעליו.

מחיר מומלץ לצרכן:
Soltif אקסטרה סמול (לכלבים שמשקלם 1.5 – 4 ק"ג): 189 ₪
Soltif סמול (לכלבים שמשקלם 4 – 10 ק"ג): 195 ₪
Soltif מדיום (לכלבים שמשקלם 10 – 25 ק"ג): 199 ₪
Soltif לארג' (לכלבים שמשקלם 25 – 50 ק"ג): 229 ₪
את אמפולות Soltif ניתן להשיג במרפאות ובחנויות הווטרינריות.
פרטים גם באתר סולאנו: www.solano.co.il  ובטלפון שירות לקוחות:
04-6308947


חברת סולאנו עוסקת בפיתוח ובייצור של מוצרי הדברה חדשניים נגד טפילים לחיות מחמד. החברה נוסדה בשנת 2002 ומקום מושבה בעמק בית שאן.

מייסד החברה, אמנון ורדי הינו מהנדס כימיה, בוגר הטכניון, בעל מוניטין בתחומים רבים בתעשייה, שמאחוריו פיתוחים ייחודיים בישראל ובעולם.

העקרונות של סולאנו שמים דגש על חדשנות, יעילות וטיב המוצר; בטיחות, שירות מסור, אמינות ואיכות גבוהה, תוך התחשבות בצורכי הלקוחות, העובדים והשותפים. עיקרון נוסף בעל ערך רב בסולאנו הוא התרומה לקהילה.

פעילות החברה: בהתבסס על עקרונות אלו, סולאנו מספקת ללקוחותיה פתרון יעיל ובטוח לטיפול בטפילים בחיות מחמד. החברה שוקדת על פיתוחים חדשניים, הנותנים ללקוח את המוצרים והתוצאות הטובים ביותר. בזכות הידע הרב שנצבר בסולאנו, בשיתוף פעולה עם וטרינרים בארץ ובעולם, יש באפשרותנו לתת מענה לטווח נרחב של צרכים הבאים מן הלקוחות ומהווטרינרים.

החברה מקפידה להשתמש בחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר למשפחה, לסביבה ולחיית המחמד. חברת סולאנו, עובדיה ומוצריה מבטיחים להיות כאן בשבילך ובשביל חיית המחמד שלך.


גינג'ר שלנו שמחה להתנסות באמפולות נגד חרקים וקרציות 

שנדבקים לעור הגוף במיוחד בקיץ.

היא הייתה נקייה ומאושרת וכך גם אנחנו.

תכשיר מצויין ללא תופעות לוואי וללא חומרי הדברה.

מומלץ בחום.