יום שישי, 6 ביוני 2014

זוכי מוצר השנה 2014 - תכירו את המוצרים שעשו לי את השנה! תנובה, שופרסל גרין, סטיביה, לחם ברמן, TUSSO מוזמנים להכנס ללינק ולהתרשם! עולמה של רויטל


מוצר השנה בישראל: הצרכנים אומרים שאתם הכי טובים
הזוכים בפרסי מוצר השנה בישראל נהנים מ:

השנה הייתה שנה גדושה במוצרים נהדרים בתחום המזון שיצאו לשוק ובלטו בשינוי ובטעם נפלא.

יצא לי אישית לסקור את רוב המוצרים ולתת חוות דעת אישית על כל מוצר ומוצר.

כבלוגרית מתחום המזון בין היתר חשוב לי השנה להתנסות במותגים עם שינוי.
  • שינוי בתפיסה
  • טעם מעולה
  • ערך קלורי מופחת
  • מוצרים פחותי קלוריות, סוכר ונתרן.
  • שמחתי להכיר מוצרים תחליפים לאנשים שסובלים מצאליק ורגישים לגלוטן וגם למוצרים שיצאו לאנשים שרגישים ללקטוז וחלב.

אהבנו מאוד את התהליך של תנובה בפיתוח המצפן התזונתי, שם התחילו להמעיט באחוזי סוכר ונתרן במוצרים שלהם.

הילדים והמבוגרים שלאורך כל השנה טעמו מן המוצרים לא הרגישו בהבדל.

אהבנו מאוד את המוצרי סויה במיוחד המעדני סויה בטעמים שתנובה פיתחה לאנשים עם רגישות לחלב וללקטוז.

טעם המעדנים משובח! 


מס' מוצרים נוספים שאהבנו במיוחד היו-

לחם שיפון % 100  של מאפיית ברמן - לחם משביע מותאם לחולי סכרת.
טעים טעים טעים!

  • לחם 100% שיפון קל

    לחם פרוס מופחת קלוריות מקמח שיפון מלא

    מופחת קלוריות. הלחם הקל היחיד שעשוי מ-100% קמח שיפון מלא. בתוספת מחמצת שיפון המעניקה טעם ומרקם מיוחדים ובעלת יתרונות תזונתיים רבים. ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל, ללא תוספת שומן צמחי וללא שומן טראנס. עשיר בחלבונים ודל בפחמימות. לחם 100% שיפון קל ידוע כבעל ערך גליקמי נמוך ומתאים במיוחד לאוכולסיית הסוכרתיים והטרום סוכרתיים. כ-44 קלוריות לפרוסה.

    מידע על אלרגנים: . עלול להכיל שומשום ואגוזי מלך.

    כשר בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית

    • 500 גרם
    • סיבים תזונתיים
    • 100%
      קמחים מלאים
    • מחמצת

    • כשרות
  • ערכים תזונתיים


    סימון תזונתי ב-100 גרם מוצר
    • אנרגיה (קלוריות)
      חלבונים (גר')
      פחמימות (גר')
      מתוכן סיבים תזונתיים (גר')
      שומנים (גר')
      חומצות שומן רוויות (גר')
      חומצות שומן טראנס (גר')
      כולסטרול (מ"ג)
      נתרן (מ"ג)

    • 184
      12.5
      29.1
      9.6
      1.9



      328

    רכיבים: קמח שיפון מלא (100% מסך הקמחים, 33% ממשקל המוצר), מים, גלוטן חיטה, מחמצת שיפון, פתיתי שיבולת שועל, סיבי שיבולת שועל, אבקת לתת שעורה, מלח שולחן, שמרים, חומר מייצב (E415), אבקת סויה, חומרים מתחלבים (E481, E472e), חומר משמר (E282), עמילן תירס, דקסטרוזה, מעכב חמצון (E300), אנזימים לאפיה. מכיל גלוטן ממקור חיטה, שעורה, שיפון ושיבולת שועל.



 



















לאחרונה התחלתי לשמור על תזונה נכונה.

המעטתי בשימוש בסוכר וניסתי למצוא את התחליף שמתאים לי.
לתיבול ירקות מוקפצים, לכוס קפה חם, ואפילו לפרוסת עוגה.
סטיביה היא הדור הבא של הממתיקים מיוצרת ב0 קלוריות לשקית וללא טעם לוואי.
בין היתר התנסתי השנה במוצרים הנפלאים ללא סוכר של משפחת TUSSO.
קונפיטורת התות שלהם נהדרת למריחה בפרוסה לארוחת ארבע.























בקטגורית מוצרים ללא גלוטן מצאתי השנה 


מוצרים נהדרים ושניהם של רשת שופרסל GREEN


ניוקי ללא גלוטן - גם חולי הצאליק זוכים להתפנק מניוקי טעים ומפנק היחידי בארץ ללא שאריות גלוטן.




















סדרת הלחמים ללא גלוטן של שופרסל תפסה נתח רציני ודרוש.


מאוד אהבנו את הפיתוח של רשת שופרסל.


של תוכנית ההטבות ובין היתר האפלקציה הנפלאה שבאה בנוסף.


קופונים אישים מותאמים על פי סל הקניות של הצרכן.


אתה מטעין את האפלקציה מראה את הכרטיס חבר שלך בתחילת הקנייה.


ונהנה מהטבות וקופונים המתאימים לך, ההטבה שיפרה כל כך את נוחות הקנייה.


מהיום אין צורך להסתובב בסופר ולהתחיל לגזור קופונים.






















בשנת 2014 העניקו הצרכנים את פרסי מוצר השנה ל-58 מוצרים. 


פרסי מוצר השנה מוענקים ב-30 מדינות ברחבי העולם, והערב, בטקס חגיגי שנערך זו השנה התשיעית בישראל, הוכרזו מוצרי השנה בישראל לשנת 2014 - המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר הצרכנים המקיף מסוגו בישראל, שערך מכון המחקר קנטאר מדיה (עם יותר מ-2,000 צרכנים משתתפים!) באופן זהה לזה הנערך בכל העולם.
בטקס השנתי במוזיאון תל אביב לאומנות בו השתתפו 550 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי השיווק של היצרנים הגדולים בישראל ביחד עם מנכ"לים של הקמעונאים המובילים, אנשי תקשורת, אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה הוכרזו הזוכים בפרסי מוצר השנה: בשנת 2014 נשבר שיא הזכיות בתחרות בארץ כשחולקו 58 פרסים למוצרים ולשירותים החדשניים המשווקים בארץ, החל ממוצרי חלב, דרך משקאות, מוצרים לבית ומוצרי טיפוח, וכלה בשירותים ובמוצרי חשמל.

בין המוצרים הזוכים סדרת אבקמול של טבע (אבקה למציצה להורדת חום לילדים), סדרת גבינות צהובות נעם ללא חומר משמר של טרה, סדרת הטיפוח הייעודית לגבר 'דאב מן', שירות הפקדת צ'ק בסלולר באפליקציית לאומי, אפליקציית הקמעונאות של סופר-פארם, סדרת מכונות הכביסהLG 6 motion ,בר הסודה החדש של תמי4 Bubble Bar, תוכנית הסלולר של YouPhone ועוד.

במקביל למוצרים הזוכים הוכרזו שתי החברות שחלקו השנה בתואר "החברה החדשנית של השנה". בתואר חלקו שתיים: שופרסל וקבוצת שטראוס ישראל, שהוכתרו בתואר המיוחל לאחר שכל אחת מהחברות גרפה חמישה פרסי מוצר השנה בקטגוריות השונות.

חברות נוספות שבלטו השנה היו תנובה, שהוכתרה בטקס ל"חברת החלב החדשנית של השנה" לאחר שארבעה ממוצריה זכו בפרסים, חברת פרוקטר אנד גמבל שזכתה בתואר "חברת מוצרי הצריכה החדשנית של השנה" בזכות ארבעת פרסי מוצר השנה שבהם זכו מוצריה, וסופר פארם וחוגלה וקימברלי עם שלושה פרסים לכל חברה.

"אנו גאים ונרגשים לקבל את פרס החברה החדשנית המבטא את מחויבות שופרסל ללקוחותיה להובלת שוק הקמעונאות באיכות מוצרים ובחוויית הקניה והשירות" אמר איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, "גם בעתיד נמשיך לפעול לשיפור חוויית הקנייה, לפיתוח שירותים ומוצרים חדשים ולהובלת שוק הקמעונאות באמצעות חדשנות וחשיבה יצירתית".
לדברי ציון בלס מנכ"ל שטראוס ישראל :"חדשנות היא מנוע הצמיחה שלנו ואנחנו משקיעים את מירב משאבינו כדי לחדש ולגוון את ההצעות שלנו לצרכנים, אנו שמחים שהצרכנים מוקירים זאת".

השנה גם הוענק לוגו מוצר השנה מזהב לזוכה בקטגוריית טיפוח הפנים היוקרתי: סרום ™OSMOTER מרוכז של AHAVA.

"פרסי מוצר השנה מהווים כיום את הפרס היוקרתי והנחשב ביותר בעולם בתחום החדשנות של מוצרים ושירותים בייחוד משום שמי שבוחר את הזוכים הם הצרכנים", אומרת אתי עמיעד, מנכ"ל פרסי מוצר השנה בישראל: "מניתוח המוצרים והשירותים שהוגשו השנה לפרסי מוצר השנה ניתן לזהות מספר מגמות מעניינות הקשורות בחדשנות: מועמדים הוגשו וזכו השנה יותר מוצרי מזון שהחדשנות שלהם היא מעולמות הבריאות: מוצרים ללא גלוטן, מוצרים עם פחות נתרן, מוצרים ללא סוכר וכדומה – הנותנים מענה לטרנד הבריאותי. עוד אנו רואים גידול משמעותי בזכיות בקטגוריות מתחום השירותים: ביטוחי בריאות, שירותים פיננסיים, אפליקציות לסלולר, תוכניות להטבות וכדומה – דבר המעיד על חדשנות ויצירתיות שמפגינות חברות שירותים בישראל. בנוסף – אנו רואים גידול משמעותי במועמדויות ובזכיות של מותגים פרטיים של קמעונאיים כדוגמת שופרסל וסופר-פארם, שהטמיעו אסטרטגיית מותג פרטי, ששמה במרכז את הצורך להציע לא רק חדשנות שאינה קיימת בקטגוריה אלא במקביל גם להציע אלטרנטיבות למותגים איכותיים קיימים אבל במחיר נמוך ומשתלם יותר".


רקע כללי – מוצר השנה:

מטרת הפרסים היא אחת – לעודד חדשנות, על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים, שלא רק שהציגו חדשנות פורצת דרך, אלא גם קיבלו ציוני איכות גבוהים על ידי הצרכנים.

איך נבחרים המוצרים?

1. בכל שנה, בכל מדינה [מעל 30 מדינות שונות], משווקים מגישים כמועמדים את המוצרים ואת השירותים החדשניים ביותר שהשיקו במדינה באותה שנה.

2. צוות מומחים עצמאי, המוקם בכל מדינה, ומורכב ממומחים לשיווק ולחדשנות, קמעונאים בכירים, עיתונאים ואנשי אקדמיה מדרג את המוצרים ואת השירותים המועמדים ומחליט מי מביניהם הוא חדשני מספיק על מנת לעבור לשלב הבא. בישראל, עמד השנה בראש צוות המומחים פרופסור יעקב הורניק, מחבר ספרי השיווק והפרסום הנודע, המשמש גם כדקאן בית הספר למנהל עסקים במרכז האקדמי פרס, לצד צוות של בכירים נוספים אשר דירגו את כל השירותים והמוצרים שהוגשו.

3. המוצרים והשירותים, שצוות המומחים החליט שהם חדשניים – עברו למחקר הצרכנים. בשלב זה, עורך מכון המחקר הבינלאומי קנטאר מדיה את מחקר הצרכנים הגדול מסוגו שנערך במדינה. [בישראל נערך המחקר בשנת 2014 בקרב יותר מ-2,000 צרכנים] הצרכנים מחווים דעתם לגבי המוצרים והשירותים המועמדים ומדרגים את המוצרים על פי האטרקטיביות שלהם ועל פי שביעות הרצון שלהם משימוש בהם בפועל. בכל קטגוריה, המוצר או השירות שציון האטרקטיביות ושביעות הרצון שלו הוא הגבוה ביותר – מוכתר ל'מוצר השנה'.

4. בכל תחילת שנה, על הבימות בכל העולם: לונדון, מוסקבה, פריז, ניו יורק, מילאנו, ריו דה ז'ניירו, קואלה לומפור ותל אביב – עולים על הבמה המנהלים, שהמוצרים והשירותים שלהם נבחרו כ'מוצרי השנה' על ידי הצרכנים, ומצטרפים לנבחרת בינלאומית של חדשנות ושל איכות.

כיצד מתבצעת הבחירה?

בכל שנה, בוחרים הצרכנים בישראל מי יהיו מוצרי השנה מקרב אלפי המוצרים והשירותים החדשניים שהושקו בישראל.

הדירוג והבחירה נעשים באמצעות מחקר צרכנים גדול והמקיף מסוגו, שעורך מכון המחקר קנטאר מדיה, בקרב מדגם ארצי ומייצג של 2,000 צרכנים ישראליים.

הוכרזו הזוכים בפרסי מוצר השנה של ישראל 2014

הערב בתל אביב הוכרזו המוצרים והשירותים החדשניים ביותר לשנת 2014 כפי שנבחרו על ידי הצרכנים הישראליים * את תואר "החברה החדשנית של השנה" חלקו השנה שתיים: שופרסל וקבוצת שטראוס ישראל, עם חמש זכיות כל אחת * בפרס "חברת החלב החדשנית של השנה" זכתה תנובה שארבעה ממוצרי החלב שלה זכו בפרסים * בפרס "חברת מוצרי הצריכה החדשנית של השנה" זכתה פרוקטר אנד גמבל, שארבעה ממוצריה זכו בפרסים * לוגו הזהב של מוצר השנה הוענק ל-AHAVA בקטגוריית הקוסמטיקה היוקרתית


פרסי מוצר השנה מוענקים ב-30 מדינות ברחבי העולם, והערב, בטקס חגיגי שנערך זו השנה התשיעית בישראל, הוכרזו מוצרי השנה בישראל לשנת 2014 - המוצרים והשירותים הזוכים בפרסי החדשנות לשנה זו, כפי שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר הצרכנים המקיף מסוגו בישראל, שערך מכון המחקר קנטאר מדיה (עם יותר מ-2,000 צרכנים משתתפים!) באופן זהה לזה הנערך בכל העולם.


בטקס השנתי במוזיאון תל אביב לאומנות בו השתתפו 550 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי השיווק של היצרנים הגדולים בישראל ביחד עם מנכ"לים של הקמעונאים המובילים, אנשי תקשורת, אנשי אקדמיה ובכירי המשק והכלכלה הוכרזו הזוכים בפרסי מוצר השנה: בשנת 2014 נשבר שיא הזכיות בתחרות בארץ כשחולקו 58 פרסים למוצרים ולשירותים החדשניים המשווקים בארץ, החל ממוצרי חלב, דרך משקאות, מוצרים לבית ומוצרי טיפוח, וכלה בשירותים ובמוצרי חשמל.

בין המוצרים הזוכים סדרת אבקמול של טבע (אבקה למציצה להורדת חום לילדים), סדרת גבינות צהובות נעם ללא חומר משמר של טרה, סדרת הטיפוח הייעודית לגבר 'דאב מן', שירות הפקדת צ'ק בסלולר באפליקציית לאומי, אפליקציית הקמעונאות של סופר-פארם, סדרת מכונות הכביסהLG 6 motion ,בר הסודה החדש של תמי4 Bubble Bar, תוכנית הסלולר של YouPhone ועוד.

במקביל למוצרים הזוכים הוכרזו שתי החברות שחלקו השנה בתואר "החברה החדשנית של השנה". בתואר חלקו שתיים: שופרסל וקבוצת שטראוס ישראל, שהוכתרו בתואר המיוחל לאחר שכל אחת מהחברות גרפה חמישה פרסי מוצר השנה בקטגוריות השונות.

חברות נוספות שבלטו השנה היו תנובה, שהוכתרה בטקס ל"חברת החלב החדשנית של השנה" לאחר שארבעה ממוצריה זכו בפרסים, חברת פרוקטר אנד גמבל שזכתה בתואר "חברת מוצרי הצריכה החדשנית של השנה" בזכות ארבעת פרסי מוצר השנה שבהם זכו מוצריה, וסופר פארם וחוגלה וקימברלי עם שלושה פרסים לכל חברה.

"אנו גאים ונרגשים לקבל את פרס החברה החדשנית המבטא את מחויבות שופרסל ללקוחותיה להובלת שוק הקמעונאות באיכות מוצרים ובחוויית הקניה והשירות" אמר איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, "גם בעתיד נמשיך לפעול לשיפור חוויית הקנייה, לפיתוח שירותים ומוצרים חדשים ולהובלת שוק הקמעונאות באמצעות חדשנות וחשיבה יצירתית".

לדברי ציון בלס מנכ"ל שטראוס ישראל :"חדשנות היא מנוע הצמיחה שלנו ואנחנו משקיעים את מירב משאבינו כדי לחדש ולגוון את ההצעות שלנו לצרכנים, אנו שמחים שהצרכנים מוקירים זאת".

השנה גם הוענק לוגו מוצר השנה מזהב לזוכה בקטגוריית טיפוח הפנים היוקרתי: סרום ™OSMOTER מרוכז של AHAVA.

"פרסי מוצר השנה מהווים כיום את הפרס היוקרתי והנחשב ביותר בעולם בתחום החדשנות של מוצרים ושירותים בייחוד משום שמי שבוחר את הזוכים הם הצרכנים", אומרת אתי עמיעד, מנכ"ל פרסי מוצר השנה בישראל: "מניתוח המוצרים והשירותים שהוגשו השנה לפרסי מוצר השנה ניתן לזהות מספר מגמות מעניינות הקשורות בחדשנות: מועמדים הוגשו וזכו השנה יותר מוצרי מזון שהחדשנות שלהם היא מעולמות הבריאות: מוצרים ללא גלוטן, מוצרים עם פחות נתרן, מוצרים ללא סוכר וכדומה – הנותנים מענה לטרנד הבריאותי. עוד אנו רואים גידול משמעותי בזכיות בקטגוריות מתחום השירותים: ביטוחי בריאות, שירותים פיננסיים, אפליקציות לסלולר, תוכניות להטבות וכדומה – דבר המעיד על חדשנות ויצירתיות שמפגינות חברות שירותים בישראל. בנוסף – אנו רואים גידול משמעותי במועמדויות ובזכיות של מותגים פרטיים של קמעונאיים כדוגמת שופרסל וסופר-פארם, שהטמיעו אסטרטגיית מותג פרטי, ששמה במרכז את הצורך להציע לא רק חדשנות שאינה קיימת בקטגוריה אלא במקביל גם להציע אלטרנטיבות למותגים איכותיים קיימים אבל במחיר נמוך ומשתלם יותר".


רקע כללי – מוצר השנה:

מטרת הפרסים היא אחת – לעודד חדשנות, על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים, שלא רק שהציגו חדשנות פורצת דרך, אלא גם קיבלו ציוני איכות גבוהים על ידי הצרכנים.

איך נבחרים המוצרים?


1. בכל שנה, בכל מדינה [מעל 30 מדינות שונות], משווקים מגישים כמועמדים את המוצרים ואת השירותים החדשניים ביותר שהשיקו במדינה באותה שנה.

2. צוות מומחים עצמאי, המוקם בכל מדינה, ומורכב ממומחים לשיווק ולחדשנות, קמעונאים בכירים, עיתונאים ואנשי אקדמיה מדרג את המוצרים ואת השירותים המועמדים ומחליט מי מביניהם הוא חדשני מספיק על מנת לעבור לשלב הבא. בישראל, עמד השנה בראש צוות המומחים פרופסור יעקב הורניק, מחבר ספרי השיווק והפרסום הנודע, המשמש גם כדקאן בית הספר למנהל עסקים במרכז האקדמי פרס, לצד צוות של בכירים נוספים אשר דירגו את כל השירותים והמוצרים שהוגשו.


3. המוצרים והשירותים, שצוות המומחים החליט שהם חדשניים – עברו למחקר הצרכנים. בשלב זה, עורך מכון המחקר הבינלאומי קנטאר מדיה את מחקר הצרכנים הגדול מסוגו שנערך במדינה. [בישראל נערך המחקר בשנת 2014 בקרב יותר מ-2,000 צרכנים] הצרכנים מחווים דעתם לגבי המוצרים והשירותים המועמדים ומדרגים את המוצרים על פי האטרקטיביות שלהם ועל פי שביעות הרצון שלהם משימוש בהם בפועל. בכל קטגוריה, המוצר או השירות שציון האטרקטיביות ושביעות הרצון שלו הוא הגבוה ביותר – מוכתר ל'מוצר השנה'.


4. בכל תחילת שנה, על הבימות בכל העולם: לונדון, מוסקבה, פריז, ניו יורק, מילאנו, ריו דה ז'ניירו, קואלה לומפור ותל אביב – עולים על הבמה המנהלים, שהמוצרים והשירותים שלהם נבחרו כ'מוצרי השנה' על ידי הצרכנים, ומצטרפים לנבחרת בינלאומית של חדשנות ושל איכות.


תות מגה ו-You ושל דלק ב'דור אלון'.


כיצד מתבצעת הבחירה?

בכל שנה, בוחרים הצרכנים בישראל מי יהיו מוצרי השנה מקרב אלפי המוצרים והשירותים החדשניים שהושקו בישראל.

הדירוג והבחירה נעשים באמצעות מחקר צרכנים גדול והמקיף מסוגו, שעורך מכון המחקר קנטאר מדיה, בקרב מדגם ארצי ומייצג של 2,000 צרכנים ישראליים.



נתראה בטקס מוצר השנה 2015, נזכה לראות איזה מוצר כבש את המדף והצרכן.



מוצר השנה בפיסבוק

מוצר השנה להרשמה לשנת 2015


עולמה של רויטל בתפוז ובגוגל ספוט!