יום שבת, 14 ביוני 2014

ללין במבצעים לסוף שנה - מתנות קסומות ומריחות לגננות ולמורים לחופשת הקיץ
























כמו בכל שנה מגיע הזמן להפרד מהצוות של הגן.
צוות שתמיד נותן מעצמו מעל ומעבר כדאי לדאוג לצרכים של הילד הבייבי שלך!
 בצורה הטובה ביותר והקשובה ביותר.
השנה החלטתי לפנק באמצעות ללין את הגננת המקסימה של הבן שלי אופק.
באמצע השנה הוא עבר לכיתת הפעוטות לאחר שהחל ללכת.
בהתחלה היה היסוס רב מיצדו...
 אך מהר מאוד הגננת המופלאה שלו גרמה לו להרגיש הכי טוב שבעולם לצידה בגן.
היא גננת קשובה, יוצרת ומעניקה חיבוקים ואהבה גדולה.
בשבילי אין לזה תחליף!





אני במהלך יום העבודה מקבלת תמונות ועדכונים שוטפים מחייו של הבן שלי בגן, שהוא חוזר חייכן ומרוצה.
אז מה לא נפנק? בטח שנפנק...
קיבלתי הפתעה מלייק אנד שר.
ללכת ולבחור מתנה לגננת הכי מיוחדת במינה.
מה רק ליעל בר זוהר מגיע פינוק עם ריחות מדהימים, או ערכת טיפוח יחודית.
בללין מצאתי את אשר חיפשתי
מתנה עם מחשבה, ריח מדהים, אין סוף אפשריות של סדרות של ריחות, החל מבשמי גוף, נרות, קרם שיער, ערכת איפור, קצף אמבט.


אז בחרתי מתנה קסומה ואישית עם הערכה ענקית 

לאישה שבשבילי היא לא הגננת של הבן שלי היא האימא השנייה שאני לא שם לצדו.
אני מעריכה ומכבדת אותה מאוד, וללין מאפשרים לפנק לפנק לפנק את הגננות והמורות שיוצאות לחופשת הקיץ במוצרים במחירים הוגנים ובריחות קסומים.





 ללין- מתנות מושקעות וריחניות לסוף שנה







חופשה נעימה!
עולמה של רויטל