יום שלישי, 18 בפברואר 2014

תכירו את התפוח הכי טעים בשוק! פינק ליידי בראשית תכירו את התפוח הכי טעים בשוק! פינק ליידי בראשית




פינק ליידי  - הרבה יותר מתפוח

תפוח הפינק ליידי, זן חדש יחסית שמקורו באוסטרליה, נחשב ל"תפוח פרימיום" ולאחד מזני התפוחים הנמכרים בעולם. בישראל, נטעו ב-8 השנים האחרונות מטעי פינק לידי רבים, המניבים פרי יוצא דופן

תכירו את התפוח הכי טעים בשוק!

פינק ליידי בראשית 



צבע: תפוח ורוד אדמדם
גודל: בינוני-גדול, צורתו עגולה ומעט פחוסה.
מוצא: הכלאה של הזנים ליידי ויליאמס וגולדן דלישס. מוצאו אוסטרלי,
מותאם במיוחד לאיזרים קרים.
מאפיינים: גוף מלא ועשיר, מרקם מאוזן.
טעם: מתוק חמצמץ (פיוז'ן)
פציחות: גבוהה
עסיסיות: גבוהה
ארומה: עדינה ומגוונת
עפיצות: בינונית
שימושים: לאכילה,למיץ, לסלטים , בישול ואפיה.
טעמנו מן התפוח... תפוח עסיסי בשרני מלא בטעם!

לי הרגיש הטעם כי האביב ממש בפתח!
תפוחים נהדרים, ניתן להשתמש בהם כחלק נכבד במנה שתצא מן המטבח שלנו.





פירות "בראשית" מפסגות גליל-גולן הידועים בטעמם הקסום, בטריותם, באיכותם וברמת הניקיון הגבוהה משאריות חומרי הדברה, זכו בתקן בינלאומי מחמיר המעיד על כך. מעכשיו תוכלו לרסק לתינוקכם האהוב פרי טרי ממיטב התוצרת של פירות "בראשית" ולהיות רגועים שהוא קיבל את הטוב ביותר.
מאת: מאיר בנימין
מהרגע הראשון בו זכיתם בתואר "הורים", אתם מטפלים בתינוקכם במסירות ובאהבה, מבקשים למענו את הטוב ביותר, ומחפשים להגיש לפיו את המוצר הטרי, האיכותי והמזין ביותר.
אין נחת אימהית גדולה מאשר לגרד ולרסק פירות טריים ולהגיש לתינוק האהוב, גם העשירי במספר, דווקא מחית פרי היישר מן הטבע. לא מצנצנת תעשייתית ולא משחזור הפרי, ללא כל תוספות.
פירות "בראשית" מפסגות גליל גולן - הם התשובה לכל פעוט. פירות המטופלים באהבה, במקצועיות ובחדשנות המובילה, במטעים שבמרומי הגליל והגולן.
התינוק אנין הטעם ילקק את שפתיו בהנאה, למרות שאינו מודע לאיכות והניקיון הבלתי מתפשרים של גידול הפרי.
בתוך שעתיים מרגע הקטיף, נמצאים הפירות בבית האריזה, משום שכשהפרי משווק בסמוך לקטיף - הוא משובח יותר בטעמו, במרקמו ובתכולת הויטמינים שבו.






































גם בריא, גם טעים - והעיקר: נקי
לצד הערך התזונתי הגבוה של הפירות הטריים של "בראשית", אי אפשר להתעלם מן העובדה שהפירות הישראלים מרוססים בחומרי הדברה, ללא תקנים מחייבים. הנושא הזה מדאיג את הצרכנים התוהים, מי ישמור את הפרי שלי?
אריה פלג, אגרונום ב"פסגות גליל גולן", מציג איכות שלא הכרתם: "על מנת להבטיח בריאות, איכות וטעם ללא פשרות, לקחנו על עצמנו תקני פיקוח והחמרה מעבר למה שמקובל בישראל. פרי בראשית מבטיח שהוא נקי משאריות חומרי הדברה. אנו מחזיקים באנשי מקצוע הבודקים את הפרי ברמה היומיומית, ומאשרים שהוא נקי משאריות חומרי הדברה. המטרה שלנו להביא ללקוח לא רק פרי בריא וטרי גדוש בוויטמינים, אלא גם שטוף ונקי".
והעובדות מדברות בעד עצמן.
כל המטעים של "פרי פסגות גליל גולן" זכו ב"תקן יורו" - EUROP GAP - תקן בינלאומי המבטיח תהליך ייצור של פרי בריא.
בתי האריזה נמצאים תחת תקן נוסף BRC, המבטיח כי גם תהליך המיון, האריזה, השיווק וההובלה מפוקחים לאחר הקטיף, ומבטיחים בריאות ללא שאריות ריסוס.

במקום הראשון - תפוח
הפרי הראשון לתינוק המומלץ על ידי התזונאים הוא התפוח, שכן הוא נחשב כפרי קל מאוד לעיכול בעל תכולה עשירה של סיבים תזונתיים. התפוח האיכותי של "בראשית" מאפשר לפעוט לקבל כפיות של ויטמינים, מינרלים ופיטוכימיקלים (חומרים צמחיים התורמים לבריאות) הישר מן הטבע.
בין הוויטמינים האצורים בתפוח הטרי של פסגות גליל-גולן ניתן למנות את הוויטמינים מקבוצה B החשובים לתפקוד תקין של מערכת העצבים; ויטמין E נוגד חמצון המגן על הראות ועל הרקמות; ויטמין C החיוני לצמיחה ולתחזוקה של העצמות, השיניים, החניכיים וכלי הדם ועוד.
התפוח - בית היוצר לוויטמינים, מכיל גם מינרלים חיוניים רבים כמו אשלגן, המסייע במאזן המים בגוף, הובלת אותות עצביים, התכווצות שרירים ועוד. איזופלבונים, פלבנואידים וקוורצטין, נוגדי חמצון המסייעים במניעת סרטן. ומינרל הבורון, החשוב בבניית העצם והשרירים.




בתקופה הקרובה, תצא 'בראשית' בקמפיין בסניפים רבים של רשתות השיווק, שיצבע את נקודות המכירה בצבע הלב הוורד – האופייני לפרי ומהווה את סמלו המסחרי. לצד המיתוג יכלול שלל GIVE AWAYS, בהם: חוברות מתכונים, תיקי קניות וורודים וכלי נשיאה קשיח ורב פעמי לתפוח, המהווה בדומה לתיק האוכל רב פעמי, פתרון הגייני ומצוין לשוחרי איכות הסביבה.
שיאה של הפעילות צפוי להיות סביב חג האהבה – ה'ולנטיין דיי', שכן בעולם כולו, מוגדר תפוח הפינק ליידי – כ'תפוח האהבה'.

אסף קרת, מנכ"ל 'תאגיד הפירות “בראשית”: " פרי התפוח הוא אחד מן הפירות הנצרכים ביותר בישראל וזן הפינק לידי הוא מהבולטים שבהם. התפוחים הגדלים בישראל הם מהמשובחים בעולם והמגדלים הישראלים משקיעים את ליבם ונשמתם בעשייה סביב הפרי. לכן בחרנו לצאת בקמפיין ייחודי, המרים את קרנו של תפוח הפינק לידי ולצד טעמו המיוחד לציין את הערכים סביבו הנוגעים גם ברומנטיות, קבלה ואהבה, ערכים שהפכו אותו לאהוב בעולם כולו".
אודות תאגיד בראשית:

תאגיד הפירות "בראשית" מנהיגה תרבות צריכה חדשה של פירות המאפשרת ללקוחות ליהנות מפרי ממוין, רחוץ ונקי על המדפים. התאגיד, מטפל בכל השלבים של הטיפול הפרי, החל מהמטע, הקטיף, המיון ועד להגעתו לשוק. הפירות של "בראשית" נקטפים ומטופלים במסירות ובמקצועיות ומועברים לבתי המיון והאריזה המשוכללים של החברה בגליל ובגולן.

הפינק ליידי גדל במטעי הפירות של "בראשית" הנטועים על ההרים הנישאים של הגליל והגולן המקיימים את התנאים האופטימאליים לגידול תפוחים איכותיים, עסיסיים ובריאים. פינק ליידי הוא תפוח פרימיום שממוצב ב"TOP", גבוה מעל כל שאר התפוחים. לינק לעמוד הפייסבוק : https://www.facebook.com/priberesheet