יום שלישי, 27 במאי 2014

רשת נעמן כלי בית מפתיעה במוצרי אפייה עד לבית לחג שבועות והכל בקנייה אינטרנטית נוחה ובטוחה.

אני אוהבת הפתעות!
אני עוד יותר אוהבת הפתעות שבוחרים בעבורי ושהם שיכות לתחום האפייה.



לייק אנד שר הפתיעו אותי לחג שבועות.


עם מוצרים נהדרים לחג שבועות מטעם אתר נעמן און ליין.







האתר נגיש כל כך, מאפשר לך רצף של קנייה מהנה, הכל דרך המחשב עם שליח עד הבית ושירות נפלא.

אתר הבית של נעמן נותן תחושה של חוויה כמו בחו"ל...חוסך התרוצצות 

לקניון לקניית מתנות לפני החג...ישנם מוצרים נפלאים שמגיעים עד 


הבית בצ'יקק...עם אריזה 


מהממת!!!


אני כמובן חשבתי מה אני מכינה 


עם התבנית הסילקון שקיבלתי.

אני חייבת לציין שהתבנית הייתה נוחה מאוד לעבודה, רכה וגמישה.

אני אצרף לכם הטבה! שלא רק אני יהנה אלא גם אתם!


חג שבועות שמח וטעים:)






אני אפיתי בתבנית עוגת יוגורט עם נטיפי שוקולד.

לעוגה: תבנית 24 ס"מ

1 גביע יוגורט (200 מ"ל)
1 מידת שמן (ממלאים פעם אחת את גביע היוגורט הריק)
2 מידות סוכר (ממלאים פעמיים את גביע היוגורט הריק)
2 ביצים
2 כפיות תמצית וניל
3 מידות קמח תופח (ממלאים 3 פעמים את גביע היוגורט)
חצי חבילה נטיפי שוקולד

אופן ההכנה

מחממים תנור ל-180 מעלות.
בקערה גדולה מערבבים יוגורט, שמן וסוכר. מוסיפים ביצים ותמצית וניל וטורפים לתערובת אחידה (רצוי להעזר במטרפה).
מוסיפים קמח תופח וטורפים שוב, רק עד שהתערובת אחידה.
יוצקים את התערובת לתבנית משומנת ואופים כ-40 דקות, עד הזהבה.