יום שישי, 26 ביוני 2020

חדש מד"ר פישר אולטרסול: סטיק הגנה לפנים למבוגרים ולילדים בעל הגנה גבוהה במיוחד SPF50+


חדש מד"ר פישר אולטרסול: סטיק הגנה לפנים

למבוגרים ולילדים בעל הגנה גבוהה במיוחד SPF50+



עם השנים הולכת וגוברת המודעות בקרב הציבור לחשיבות ההגנה מפני השמש. חשיבות זו מקבלת משנה תוקף כאשר מדובר באזורים החשופים לשמש לאורך כל השנה, למשל עור הפנים. כ-70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש, ולאו דווקא בים ובבריכה. החשיפה לשמש מעודדת את הזדקנות העור, יוצרת קמטים וכתמים.

הנזקים המצטברים הללו מצטרפים גם לנזקים המיידיים שחשיפה מוגברת לשמש גורמת, כמו אדמומיות ואף כוויות ושלפוחיות.

כמה פעמים יצא לכם להסתובב בים, עם פנים חצי לבנות?

מעכשיו אתם מסודרים מרחו סטיק הגנה ד"ר פישר המגן מקרני השמש הקורנות.

שולפת את הסטיק שלי מהתיק, מתמרחת בעדינות על הפנים, נמרח מעולה, לא משאיר כתמים ושומר על העור שלנו מהשמש.

חופשת קיץ שמחה נקייה מקורנה ובטוחה מהשמש.

בנוסף לכל אלה, קרינת UVB גורמת נזקים ל-DNA בשכבות העור העליונות, מעלה את הסיכון להתפתחות סוגי סרטן עור, וביניהם סרטן המלנומה הקטלני וכן נזקים נוספים בעתיד.

לקראת קיץ 2020, מרחיבה ד"ר פישר את סדרת אולטרסול ומשיקה סטיק הגנה לפנים בעל הגנה גבוהה במיוחד של SPF50+. הסטיק החדש מיועד לשימוש על עור הפנים, הצוואר והמחשוף. התכשיר בעל הגנה גבוהה מאד, נוח לשימוש וקל לנשיאה בתיקים קטנים ואפילו בכיס – כך שניתן לעשות בו שימוש לעיתים תכופות ולאורך כל שעות היום. זאת בהתאם להמלצת משרד הבריאות לחדש מריחה בכל שעתיים. בנוסף, מעוצב התכשיר כך שניתן יהיה למרוח אותו בקלות על גבי כל אזורי הפנים, האף, מאחורי האוזניים והצוואר.

אולטרסול סטיק הגנה לפנים מושק בשתי גרסאות: סטיק שקוף למבוגרים וסטיק שקוף בגרסה מיוחדת לילדים בניחוח מלון. שני המוצרים ללא פראבנים, עמידים מאוד במים, שקופים ואינם משאירים סימנים. הסטיק מעניק לעור לחות ל-24 שעות למראה בריא וחיוני. הסטיק עבר את מבדק סנסטיב המעיד על התאמה לבעלי עור רגיש, היפואלרגני, ונבדק דרמטולוגית.

חשוב לציין, כי ילדים רגישים לקרינת השמש פי כמה מאדם מבוגר.

חלק ניכר מהנזקים לעור נגרמים לפני גיל 18 ואלה ילוו אותם לאורך כל חייהם. על כן, חשוב להגן על עור הילדים עוד בתקופת הילדות.

אולטרסול קידס, סטיק הגנה לפנים לילדים- מחיר: 49.9 ₪

אולטרסול סטיק הגנה לפנים למבוגרים- מחיר: 49.9 ₪

 

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר! בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!