יום רביעי, 6 במרץ 2019

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" השיקה משחק קלפים משעשע, שבמהלכו מגלים של מי חיית המחמד שהשאירה "חבילה" במרכז הסלון. המפסיד – מנקה.

סליחה, "מי עשה את זה"?!
יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" השיקה משחק קלפים משעשע, שבמהלכו מגלים של מי חיית המחמד שהשאירה "חבילה" במרכז הסלון. המפסיד – מנקה...



יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה משחק קלפים מצחיק ומהנה – "מי עשה את זה?" שבמהלכו על המשתתפים לגלות של מי חיית המחמד שהשאירה את ה"חבילה" במרכז הסלון. המשחק מזמן הרבה צחוק וכיף וגם תורם לפיתוח מגוון מיומנויות, בהן ריכוז, זיכרון ומהירות מחשבה ותגובה.
כל משתתף מקבל קלפים שעליהם דמויות של חיות מחמד שונות החשודות במעשה. האם היה זה הכלבלב? החתלתול? האוגר? הארנב? התוכי? אין מצב שזה הצב... או שכן? על כל משתתף להיפטר מהקלפים – ובכך להסיר את החשד מהחיות שלו ולהטיל את האשמה על חיה של משתתף אחר. מי שהפסיד – צריך לנקות את הבלאגן.
המשחק המשעשע מתרגל הבחנה חזותית, ריכוז, זיכרון, מהירות מחשבה וזריזות ידיים, ובכך תורם לפיתוח יכולות קוגניטיביות שונות.
המשחק כולל 36 קלפים של חיות ו-13 אימוג'י קקי.  הוא נהדר כמשחק חברתי מצחיק ומגבש - עם החברים והמשפחה. מתאים ל- 3 עד 6 משתתפים.
סרטון המחשה: https://youtu.be/Ers-H847osU
מתאים מגיל 6 שנים.
וואו יופי של משחק.
קבוצת זעטוטים בני 6 וחצי יושבים בסלון הבית, מנסים להפטר מהקלפים.
משחק מתוחכם, מעניין, מפתח יכולות, זריזות ידיים ועוד...
חבריו של הבן שלי והבן שלי ישבו ושיחקו 3 שעות ברציפות במשחק.
הם מסרו שהמשחק פשוט גאוני וכיף!
מומלץ בחום, עולמה של רויטל



מחיר:  49.90 ש"ח.
להשיג בצומת ספרים, בסטימצקי, ברשתות  ובחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/
***

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים" מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי של אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשון, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיבית, מוטורית ועוד).
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!