יום שישי, 15 במרץ 2019

כיף להשתקף חגיגת פורים של מראות והשתקפויות במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים * הדגמה מדעית * משתעשעים עם מראות ישרות, מכפילות וגם כאלה שהופכות ומעוותות * מופע ליצני פורימי במיוחד * סדנת בנייה עם מתנה * סרט תלת מימד חדש

כיף להשתקף  
 חגיגת פורים של מראות והשתקפויות
במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים
* הדגמה מדעית * משתעשעים עם מראות ישרות, מכפילות וגם כאלה שהופכות ומעוותות * מופע ליצני פורימי במיוחד * סדנת בנייה עם מתנה * סרט תלת מימד חדש ועוד ועוד


20-23.3.2019
בא לכם להכנס לקליידוסקופ ענק? לדעת מה הופך חפץ למראה? ללכת לאיבוד במבוך מראות? ליהנות משלל פעילויות והפתעות משתקפות ומשעשעות בפורים הקרוב? מוזמנים למוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים שם הכינו עבורכם פעילות ייחודית ומהנה  לכל המשפחה במהלך החג.
ביקרנו במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים.
חוייה להורה וילד ולכל המשפחה.
הבן שלי בן ה- 6 חקר בסקרנות יתרה את כל המחלקות במוזאון.
אין משהו שהוא לא התלהב, הוא הפעיל, שיחק ולמד על שלל הפעילויות במקום.
הוא העביר עם אביו 4 שעות של כיף, זמן איכות, המתחמים במקום מדהימים ומתאימים לכל חתך גיל.
אחלה בילוי עבור משפחה בחג פורים הקרוב.
מוזמנים להגיע!


מראה בהפתעה – מתחם פעילות
משתעשעים עם מראות מעוותות, מראות קמורות, קעורות וגליליות, מסיירים במוצגי מראה ברחבי המוזיאון ומבינים: מה הופך חפץ למראה? למה המראה הופכת "שמאל-ימין" ולא למעלה למטה?

סדנת בניה - בונים "מראה מכפילה", מניחים במרכזה חפצים ורואים מה גורם למספר ההשתקפויות השונה בכל פעם ש"פותחים-סוגרים" אותה. בונים, מתנסים בעקרונות מדעיים ולוקחים הביתה למזכרת. (מגיל 4)


הדגמה מדעית - "קסמי מדע" הדגמה מדעית אינטראקטיבית מרתקת במהלכה יצפו המשתתפים וייקחו חלק בהדגמה המראה את המדע שמאחורי הקסמים המפורסמים כמו מים שנעלמים מהכוס או כד שהמים בו לא נגמרים, בד שלא נרטב ועוד.


"נדמה לי, דומה לי"
מופע ליצני פורימי במיוחד, לכל המשפחה, בו כולם מתחפשים - הבלונים, הקהל וכמובן שמוליק הליצן!

איזה מסכן שמוליק הליצן, התחפושת שלו יושבת עליו קצת מצחיק וגם הראי שלו ממש מוזר היום. מה קורה כאשר מחליט שמוליק לבדוק מה השתבש בדמותו המשתקפת? 
הצגה פורימית משעשעת עם מראות, בלונים, תחפושות ו...קהל.
לכל המשפחה. 25 דק'. מגיל 2 + זמני המופע: רביעי 13:30,12:30, חמישי ושבת 12:00, 13:00, 14:00, 15:00; שישי 11:00, 12:00, 13:00.


סרט חדש בתלת ממד  "מסע אל החלל"
התחנה הבאה – מ א ד י ם!
מוזמנים לחגור את רצועות הבטחון להתרווח במושב ולצאת למסע אל החלל...
במשך חמשת העשורים האחרונים, פרצו בני האדם את גבולות הסטרטוספירה (השכבה האמצעית באטמוספירת כדור הארץ - הלכו על הירח, חיים וחוקרים את החלל החיצון כל הזמן. בעשורים הבאים, הסקרנות הבלתי נגמרת שלנו תביא את המין האנושי אל מעבר לגבולות כדור הארץ, אל תוך גילוי כוכבי לכת ועולמות נוספים וחדשים.

סרט מרהיב ומרגש לכל המשפחה, הכולל צילומי פנים וחוץ ממסעות רכבי חלל שונים, ממשימות חלל לתיקון טלסקופ "האבל", ומראות מרשימים של כדור הארץ מהחלל שנחשפים לראשונה וכל זה מתוך נקודת מבט אישית של שני האסטרונאוטים של נאסא, כריס פרגוסון וסרינה אונון (אסטרונאוטית צעירה שנבחרה למשימות חלל עתידיות). הסרט נותן נקודת מבט על הישגי האדם בכיבוש החלל עד כה, משימות עכשוויות והתכניות לעתיד.
(לגילאי  5+ בדיבוב לעברית. משך הסרט: כ- 30  דק'. בתשלום נוסף של  10 ₪ מעל גיל שנתיים).

שעות פעילות:
פורים רביעי - חמישי  20-21.3   -  10:00 – 18:00  שישי   22.3   -   10:00 – 14:00  שבת  23.3  -   10:00 – 16:00
מחירון:

ילדים עד גיל 5 - חינם, ילד/מבוגר 45 ₪, כרטיס משפחתי (הורים/סבים וכל ילדיהם/נכדיהם) 160 ₪

הנחות למחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים, מועדוני לקוחות.


למידע נוסף www.mada.org.il  טל':  02-6544888
עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!