יום חמישי, 20 בדצמבר 2018

"תבואות" משיקה אבקת קקאו נא, 100% טהורה ואורגנית מומלצת להכנת משקאות חמים וקרים, מאפים וממרחי שוקולד נהדרים

"תבואות" משיקה אבקת קקאו נא, 100% טהורה ואורגנית
מומלצת להכנת משקאות חמים וקרים, מאפים וממרחי שוקולד נהדרים

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה מוצר חדש: אבקת קקאו נא 100% טבעית, טהורה ואורגנית, היישר מפרו.
הקקאו הנא לא עובר תהליך של קלייה, והטמפרטורה במהלך שלבי עיבודו אינה עולה על 45 מעלות, כך שהערכים התזונתיים שלו נשמרים כמו גם טעמו המשובח.


פולי הקקאו הנא (raw) נחשבים לסופר פוד. טעמם עז והם עשירים בנוגדי חימצון, בויטמין C ובמינרלים ובהם ברזל, מגנזיום, סידן ואבץ.  בנוסף, אבקת הקקאו של תבואות מיוצרת מפולי קקאו אורגניים, הנקיים מחומרי הדברה וכימיקלים.

אבקת הקקאו העשויה מפולי הקקאו הגולמיים, משמרת את הטעם המיוחד ואת ערכם התזונתי. מהקקאו אפשר להכין משקאות חמים וקרים, מאפים, עוגות ועוגיות, ממרחי שוקולד נהדרים ועוד מגוון מאכלים.
שמחנו להתנסות בקקאו של תבואות, אנחנו מאוד אוהבים לשתף את המוצרים הנפלאים של המותג בעוגות ובמאכלים שאחנו מכינים.
הפעם מרחנו וופלים ללא גלוטן, והכנו ממרח שוקולד חלבה איכותי מהמרכיב המרכזי הקקאו.
טעם נפלא, עמוק ובריא של קקאו איכותי וטעים להפליא.
עולמה של רויטל

קצת היסטוריה על הקקאו: מקורו של הקקאו בהרי האנדים. תרבות המאיה, ומאוחר יותר התרבות האצטקית, ייחסו לקקאו ולמשקה המופק ממנו תכונות מרפא ותכונות מאגיות, והוא נחשב למשקה אֵלים. ערך הפולים היה רב והם שימשו אמצעי תשלום, בדומה למטבעות כסף של ימינו.

הכובש הספרדי הרננדו קורטז הביא עמו לספרד את הפולים, אך המשקה התגלה לשאר אירופה רק כ-100 שנים מאוחר יותר, כשנסיכה ספרדית שנישאה למלך צרפת, הביאה עמה פולים כדי להכין לעצמה את המשקה הטעים. המשקה הפך ללהיט בכל אירופה.

ב-1828 המציא ההולנדי קונרד ואן טון שיטה להוציא את השומן מהפולים וליצור אבקת קקאו וחמאת קקאו – תהליך שסייע לייצור טבליות השוקולד המודרניות. מאז זרמו נהרות של שוקולד בין דפי ההיסטוריה וכעת שוחרי הבריאות והטעם – חוזרים למקור.

כשר בהשגחת בד"צ בעלז והרבנות מטה יהודה.

מחיר: 29.90 ₪ לאריזה של 200 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לפרטים: www.tvuot.co.il


עשו לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, ולא תפספסו אף פוסט!